//

Duidelijkheid over jailbreaken

Duidelijkheid over jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een verzameltopic in dit forum over het jailbreaken van de Iphone 3.X, maar iedereen praat door mekaar heen en uiteindelijk worden de meeste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-09, 23:45
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard Duidelijkheid over jailbreaken

Er is een verzameltopic in dit forum over het jailbreaken van de Iphone 3.X, maar iedereen praat door mekaar heen en uiteindelijk worden de meeste vragen niet beantwoord.

Ik wil graag een paar vragen stellen die voor velen duidelijkheid zou moeten verschaffen als ze beantwoord worden. Want ik hang de hele dag op verschillende forums, maar er is nog niks duidelijk helaas.

1. - Als je je Iphone 2G of 3G wilt jailbreaken welke op 3.1 staan, MOET je dan een ECID file op de server van Saurik hebben?

2. - Als je een 2G wilt upgraden naar 3.1, kan je dan gewoon de officiele ipsw file van Apple pakken of moet je een custom hebben om de unlock te behouden?

Dat zijn voor mij nu de belangrijkste vragen die me even dwars zitten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 17:49
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Jailbreak 3.1 FAQ everything you wanted to know but were afraid to ask. Eating at the PimpvilleDeli

Hier zijn wat meer duidelijkheden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Duidelijkheid over 3.1.3 naar 4.0.1 djkavaa Jailbreak 0 01-09-10 01:22
iPhone 3GS: IOS 4 Jailbreak en Unlock 3G/3GS duidelijkheid voor iedereen kjdekoning Unlock 18 23-06-10 21:58
Duidelijkheid over garantie. spongepro Koopinformatie Nederland 2 26-09-09 20:11
iPhone: Jailbreak 3G - t-Mobile werkt niet (duidelijkheid) ? freshworks Jailbreak 1 25-07-08 17:58
iPhone 3G: Nu duidelijkheid Doblie Archief 1 22-06-08 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.