//

Custom 3.1.2 firmware

Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Je moet dan wel de custom firware gebruiken van dit forum en niet de 3.1 van Apple aaah ok zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 30-09-09, 19:58
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Je moet dan wel de custom firware gebruiken van dit forum en niet de 3.1 van Apple
aaah ok zonder het updaten van Baseband? en zonder risicoos als gevolg voor toekomst ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 30-09-09, 22:45
deKevster's schermafbeelding
deKevster deKevster is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
aaah ok zonder het updaten van Baseband? en zonder risicoos als gevolg voor toekomst ?
Jup. Geen probleem als je de custom neemt met activatie, dus deze: RapidShare Webhosting + Webspace

Even in recovery mode zetten. Als Itunes opspringt op ok drukken en vervolgens met shift+herstel de firmware installeren. Dan doet hij zijn dingetje en heb je een gejailbreakte iPhone op 3.1. Via cydia Ultrasnow eropzetten en hij is unlocked.

Onthou wel, dat alle gegevens van je iPhone gewist worden. En bij mij verdween de Carrier bovenin beeld. Kan je oplossen door MakeItMine te gebruiken..
__________________
iPhone 6 PLUS - 16GB - FW: 8.3
  #83  
Oud 01-10-09, 18:45
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik heb de onderstaande firmware gedownload, en er op gezet met behulp van iH8sn0w (anders kreeg ik de 16xx foutmelding). ik heb dit enkele malen gedaan, maar ik kan geen verbinding krijgen met het netwerk. ik krijg netjes een melding dat mijn simkaart unlocked moet worden. als ik dan mijn wachtwoord invul, dan werkt dit. geen van de balkjes bovenin word actief, ik heb geen 3G en ook t-mobile komt niet in beeld.

wat moet ik doen? mijn toestel is simlockvrij (door t-mobile gedaan). ik heb mijn originele t-mobile (met mijn iphone abbo, werkt goed) gebruikt, en een kpn simkaart uit een dongel getrokken. beide doen het niet.

firmware:

RapidShare Webhosting + Webspace

3.1_-_iPhone_3G.ipsw
  #84  
Oud 01-10-09, 18:47
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poserman Bekijk bericht
Ik heb de onderstaande firmware gedownload, en er op gezet met behulp van iH8sn0w (anders kreeg ik de 16xx foutmelding). ik heb dit enkele malen gedaan, maar ik kan geen verbinding krijgen met het netwerk. ik krijg netjes een melding dat mijn simkaart unlocked moet worden. als ik dan mijn wachtwoord invul, dan werkt dit. geen van de balkjes bovenin word actief, ik heb geen 3G en ook t-mobile komt niet in beeld.

wat moet ik doen? mijn toestel is simlockvrij (door t-mobile gedaan). ik heb mijn originele t-mobile (met mijn iphone abbo, werkt goed) gebruikt, en een kpn simkaart uit een dongel getrokken. beide doen het niet.

firmware:

RapidShare Webhosting + Webspace

3.1_-_iPhone_3G.ipsw
Je hebt de verkeerde firmware gebruikt, je moet de 1_2 pakken, dus de 3e link uit dat topic. Heb ik ook gedaan met een simlockvrij (door TM) toestel
__________________

  #85  
Oud 01-10-09, 18:49
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

ik heb het net gecontroleerd, maar dat is toch de derde?

- Jailbreak
- Zonder activatie
- Cydia
- Apple logo

Link

(bedoel je misschien de tweede (met activatie) firmware?)

Laatst gewijzigd door Poserman; 01-10-09 om 18:52.
  #86  
Oud 01-10-09, 18:58
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Er stond onderaan jouw bericht : 3.1_-_iPhone_3G.ipsw

Dat is de 2e link, bovenstaand bestand moet je gebruiken voor US toestellen etc.

Jij moet zonder activatie hebben, dus als jij wel 1_2 hebt gebruikt, heb je een ander probleem
  #87  
Oud 01-10-09, 22:06
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Bon, ik heb dit hele topic van A tot Z gelezen en veel ben ik er absoluut niet wijzer uit geworden. Ik heb zowel link 2 als link 3 (zonder activatie) geprobeerd en het lukt me niet het ding aan de praat te krijgen. Ik heb een 3G 8 gb. Ik doe de herstelmode en selecteer een van de 2 firmwares. Raar maar waar, de firmware zonder activatie wordt bij mij vanaf de eerste seconde geweigerd. Itunes hersteld de Iphone met firmware van link 2 en verder gebeurd er niets meer. Ik heb enkel een Itunes logo + usb en het "emergency callcenter" op men display. In Intunes kan ik niets, behalve uren naar de mededeling kijken dat de simkaart die in men iphone zit niet compatibel is. Ik heb het ook al geprobeerd met redsnow en dat mislukt. Dan krijg ik het bevroren beeld dat de firmware is downloading en verder gebeurd er niets. Ziphone heb ik ook al geprobeerd maar ook deze vind niet eens de Iphone ook al is deze herkend in Itunes. Dan heb je daar dat programma met het ananas-icoontje. Ook dat lukt niet.

Op tal van websites heb ik gelezen dat je een code in je emergency call display moet invoeren en dat je dan de juiste firmware te zien krijgt, maar ook al tik ik die code in, er gebeurd niets. Het enige wat ik weet is dat ik versie 3.1 heb en daar houdt het dan ook bij op. Wat kan ik nu nog doen om het toestel werkend te krijgen want zoals verteld in een andere topic, ik heb men iphone nodig voor men werk.
  #88  
Oud 01-10-09, 22:09
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Heb je een origineel simlockvrij toestel ? Heb je 'm geupdate naar 3.1 ? Heb je iReb gebruikt bij het jailbreaken ?
  #89  
Oud 01-10-09, 22:15
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Het is geen origineel simlockvrij toestel. Ik heb hem een half jaar geleden gekocht via de site 2dehands en het ding was nieuw maar hij moest gekraakt worden. Met versie 3.0 is dat me aardig gelukt. Eergisteren sluit ik het ding aan op Itunes, zonder te beseffen laat ik het ding updaten et voila... and of mobile communication. Ireb ken ik niet want ik vond het niet in de wiki. Verder heb ik wel de site gelezen van Ireb maar ik geraak vast in de verschillende versies van de firmware die er zijn.
  #90  
Oud 01-10-09, 22:17
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik denk dat je dan even naar pagina 2 van dit topic moet gaan en iReb moet downloaden. FW uit linkje 2 pakken (met activatie) en dan iReb starten. Stappen die iReb aangeeft volgen en dan eens kijken of dat tot het gewenste resultaat leidt......
  #91  
Oud 01-10-09, 23:26
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Ik heb alles stap voor stap gedaan met Ireb, tot zoals gezegd in het DOS-venster het scherm van de Iphone wit wordt. Ik heb dan in Itunes de juiste (versie zonder activatie) gekozen en dan hersteld Itunes de Iphone en wordt het ding gereboot. Conclussie, wat doe ik fout want het is (weer) niet gelukt.
  #92  
Oud 02-10-09, 11:14
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Hoe bedoel je met geen wit scherm? Ik meen toch te lezen in het MS-DOS venstertje dat je net wel een wit scherm moet hebben?
  #93  
Oud 02-10-09, 11:17
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb nu al meerdere keren succesvol en in ca 10 minuten de procedure gedaan en het ging altijd goed als ik pas shift+herstel deed als het stekkertje in beeld kwam.

Daarvoor zat ik ook te prutsen met die tijden van DFU en ging het ook steeds mis
  #94  
Oud 02-10-09, 12:18
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik heb nu al meerdere keren succesvol en in ca 10 minuten de procedure gedaan en het ging altijd goed als ik pas shift+herstel deed als het stekkertje in beeld kwam.

Daarvoor zat ik ook te prutsen met die tijden van DFU en ging het ook steeds mis
Bij mij was het precies andersom, in recovery kon ik de aangepaste fw niet installeren maar in DFU juist wel, met wit scherm
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #95  
Oud 02-10-09, 12:20
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 Bekijk bericht
Bij mij was het precies andersom, in recovery kon ik de aangepaste fw niet installeren maar in DFU juist wel, met wit scherm
Interessant, schijnt dus toestelafhankelijk te zijn.

Oftewel, mensen moeten het op meerdere manier proberen blijkbaar.
  #96  
Oud 02-10-09, 12:47
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Hoe komt het eigenlijk dat ik niet verder geraak dan het Itunes/usb logo? Dit terwijl ik zie op youtube dat sommige zonder problemen met Ireb en 8h8snow direct in hun main menu van Iphone zitten?
  #97  
Oud 02-10-09, 17:07
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke Bekijk bericht
Hoe komt het eigenlijk dat ik niet verder geraak dan het Itunes/usb logo? Dit terwijl ik zie op youtube dat sommige zonder problemen met Ireb en 8h8snow direct in hun main menu van Iphone zitten?
Kijk ik heb het meer dan 10x geprobeert, het schijnt te lukken, dus als ik jouw was zou ik gewoon meerdere keren proberen =)
  #98  
Oud 02-10-09, 23:24
3rdeye 3rdeye is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Ik heb over 13 minuten een IPSW voor de 3GS met firmwareversie 3.1 en Cydia erop. Een kwartier later volgt een versie zonder Cydia. Beiden geactiveerd en zonder lelijke bootscreens. Nog even geduld!
Mooi Zou je ook een niet-geactiveerde willen maken voor de 3gs,met cydia en zonder bootscreens?
  #99  
Oud 02-10-09, 23:25
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Ik ben er nu eentje aan het brouwen voor m'n 3GS'je
Misschien dat ik hem upload, ligt eraan of jonathan tegen die tijd al klaar is
  #100  
Oud 03-10-09, 00:07
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye Bekijk bericht
Mooi Zou je ook een niet-geactiveerde willen maken voor de 3gs,met cydia en zonder bootscreens?
Ik upload nu een andere (activatie en Cydia), daarna zal ik jouwe (geen activatie en Cydia) uploaden
Reageren

Labels
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Custom firmware 4.2 Luka77 Jailbreak 1 04-12-10 14:29
Custom Firmware 3.1.2 mastermark Archief 1 10-10-09 12:22
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29
Custom Firmware 2.1 Jakiie Archief 1 18-09-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.