//

Custom 3.1.2 firmware

Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Ik denk kiezen voor restore ? Ik snap de verwarring, maar bovenstaande link is oud nieuws, redsnow is overbodig met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 17-10-09, 18:23
FijNTJe FijNTJe is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wijdewormer
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik denk kiezen voor restore ?



Ik snap de verwarring, maar bovenstaande link is oud nieuws, redsnow is overbodig met de custom firmware 3.1.2 van dit forum
Okee ik heb die shizzl dus gedownload enzo.. en nu wil ik hem dus zo herstellen.. en dan klik ik dat bestand aan zegt iTunes dat het niet compatible is..

dus....

Najja okee.. ik heb hem dus ook maar geupdate naar de 3.1.2
en zometeen probeer ik dus ook Blackra1n

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Zoals ik al heb gezegd: jij kan een customfirmware downloaden en die dmv shift+herstel in iTunes op je iPhone zetten. Dan is je iPhone gejailbreakt en heb je Cydia!

Je vriend moet eerst updaten naar 3.1.2 en kan daarna jailbreaken met Blackra1n. Ook dan heeft die Cydia!

Hey,

Zn iPhone ligt nu al een uur met dat stekkertje in het beeld in de running mode..
Maar dr gebeurd dus geen fl*kker!

Ik kan mn cydia ook wel ff vergeten denk ik..?
Aangezien ik hem dus maar geupdate had naar de 3.1.2.. en hoopte dat de firnware uit deze topic wel zou werken?
Maar die is niet compatible..

ik schnap dr echt geen aa*sch meer van!

Kwil mn gejailbreakte foon terug! Kon ik eindelijk filmen!! en ik had mn theme enzo gister vet cool gemaakt en nu is alles weg..

Kan iemand me helpen??

Groetjes,

Sylvana

Laatst gewijzigd door iMario; 17-10-09 om 23:35. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 17-10-09, 19:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FijNTJe Bekijk bericht
Hey,

Zn iPhone ligt nu al een uur met dat stekkertje in het beeld in de running mode..
Maar dr gebeurd dus geen fl*kker!

Ik kan mn cydia ook wel ff vergeten denk ik..?
Aangezien ik hem dus maar geupdate had naar de 3.1.2.. en hoopte dat de firnware uit deze topic wel zou werken?
Maar die is niet compatible..

ik schnap dr echt geen aa*sch meer van!

Kwil mn gejailbreakte foon terug! Kon ik eindelijk filmen!! en ik had mn theme enzo gister vet cool gemaakt en nu is alles weg..

Kan iemand me helpen??

Groetjes,

Sylvana
Blijven proberen is de boodschap. Met Blackra1n gaat het nu eenmaal niet zo gemakkelijk. Het is ook geen kwestie van wachten. Als Blackra1n langer dan 1 minuut op running blijft hangen moet je opnieuw proberen.
Jij kan trouwens nog steeds een customfirmware downloaden (en nu de juiste ) en die op je iPhone zetten.
  #323  
Oud 17-10-09, 19:52
FijNTJe FijNTJe is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wijdewormer
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Blijven proberen is de boodschap. Met Blackra1n gaat het nu eenmaal niet zo gemakkelijk. Het is ook geen kwestie van wachten. Als Blackra1n langer dan 1 minuut op running blijft hangen moet je opnieuw proberen.
Jij kan trouwens nog steeds een customfirmware downloaden (en nu de juiste ) en die op je iPhone zetten.
Hmmm.. maar hij blijft dat stekkertje in zn scherm houden.. en krijgt dan amper zn iPhone gereboot.. is dat niet omdat er stiemen toch een lock op zit ofzo??

Maar waarom zegt Cydia bij mij dan dat t niet compatible is..
Ik heb dus geen Cydia meer...
Ik heb nu de 3.1.2... die heb ik vandaag zo geupdate met iTunes

Maar mn pizza was lekker hoor!!!
  #324  
Oud 17-10-09, 19:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FijNTJe Bekijk bericht
Maar waarom zegt iTunes bij mij dan dat t niet compatible is..
Ik heb dus geen Cydia meer...
Ik heb nu de 3.1.2... die heb ik vandaag zo geupdate met iTunes

Maar mn pizza was lekker hoor!!!
Misschien even in DFU proberen herstellen?

Voor je vriend z'n iPhone moet je in het Blackra1n topic zijn. Zo verwar je de mensen die dit topic lezen niet
  #325  
Oud 17-10-09, 22:43
steen757 steen757 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 25
Standaard

Beste mede iPhone-enthousiastelingen graag jullie hulp !!!!
Na 1 1/2 jaar iPhone bezit en verscheidene updates heb ik het fout gedaan en zie geen weg terug ............
Ik heb de CSfw 3.1.2 zonder activatie geinstalleerd waarna m'n iPhone onbruikbaar is geworden...downgrade gaat niet, iTunes zegt "juiste simkaart monteren" waardoor iTunes iPhone menu niet toegankelijk wordt. Ook de Redsn0w methode werkt niet.
Ik geef het op en heb m'n Nokia alweer op zak (((
  #326  
Oud 17-10-09, 23:21
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steen757 Bekijk bericht
Beste mede iPhone-enthousiastelingen graag jullie hulp !!!!
Na 1 1/2 jaar iPhone bezit en verscheidene updates heb ik het fout gedaan en zie geen weg terug ............
Ik heb de CSfw 3.1.2 zonder activatie geinstalleerd waarna m'n iPhone onbruikbaar is geworden...downgrade gaat niet, iTunes zegt "juiste simkaart monteren" waardoor iTunes iPhone menu niet toegankelijk wordt. Ook de Redsn0w methode werkt niet.
Ik geef het op en heb m'n Nokia alweer op zak (((
Probeer eens DFU mode en een nieuwe CFW erop?

Home knop ingedrukt en dan PC kabel erin. En een nieuwe CFW erop.

Zonder activatie als je op T-mobile zit. Anders eentje met activatie.
  #327  
Oud 17-10-09, 23:50
steen757 steen757 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 25
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie maar hij staat in DFU mode wanneer je vervolgens de stekkerin je pc stopt krijg je in iTunes alleen "bijbehorende SIMkaart monteren" Kortom je komtniet verder ...... En een lagere iTunes versie zegt dat de iPhone op een nieuwere versie staat ..... op een andere manier: de Redsn0w methode loopt wel maar brengt geen resultaat ...... Ik hoor ze al lachen , maandag op mijn werk !

18-10-2009:
Ik dacht dat de iPhone in DFU stond .... na nog een keer proberen bleek dit niet het geval, dus overnieuw .... en:
Nu blijkt een downgrade wel mogelijk waarna ik CFW met activatie heb kunnen installeren !
Alles werkt weer !! ... tot nu toe zonder afwijkingen.. pffff, bedankt

p.s. tip:
synchroniseren kan alleen wanneer CFW gelijk aan of recenter is als bij laatste synchronisatie, dat was voorheen niet zo!

Laatst gewijzigd door steen757; 18-10-09 om 10:54. Reden: voorschrijdend inzicht ))))
  #328  
Oud 18-10-09, 09:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FijNTJe Bekijk bericht
Okee ik had het dus in DFU mode geprobeerd erg netjes die link die erbij zat zo kon het inderdaad niet fout gaan!!

Maar weer kreeg ik de melding dat het niet compatible was..
Dus deed ik hem met activatie en toen kreeg ik de beroemde 1600 fout..

En nu snap ik dan even niet meer hoe het moet...

Mn vriend heeft zn iPhone nog steeds niet gejailbreaked..

Kblijf het nog wel even proberen met je wijze tip

Maar krijg ik er nog een Cydia op? Of moet ik ook Blacktra1n
Als de customfirmware er succesvol opstaat heb je gejailbreakt en heb je dus ook Cydia. Geen gedoe met Blackra1n meer dan.
  #329  
Oud 18-10-09, 10:42
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steen757 Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie maar hij staat in DFU mode wanneer je vervolgens de stekkerin je pc stopt krijg je in iTunes alleen "bijbehorende SIMkaart monteren" Kortom je komtniet verder ...... En een lagere iTunes versie zegt dat de iPhone op een nieuwere versie staat ..... op een andere manier: de Redsn0w methode loopt wel maar brengt geen resultaat ...... Ik hoor ze al lachen , maandag op mijn werk !
Kijk ff of je het uit de dfu mode kan halen door home knop + power knop 10 seconde ingedrukt te houden. Daarna nog een keer proberen te jailbreaken.
  #330  
Oud 18-10-09, 10:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steen757 Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie maar hij staat in DFU mode wanneer je vervolgens de stekkerin je pc stopt krijg je in iTunes alleen "bijbehorende SIMkaart monteren" Kortom je komtniet verder ...... En een lagere iTunes versie zegt dat de iPhone op een nieuwere versie staat ..... op een andere manier: de Redsn0w methode loopt wel maar brengt geen resultaat ...... Ik hoor ze al lachen , maandag op mijn werk !
Als ik het goed begrijp ben je afhankelijk van een softwarematige unlock? Update dan in geen geval naar de officiële 3.1.2 firmware via iTunes!
En zoals Jchan zegt: kies in post 1 een customfirmware MET activatie, zet je iPhone in DFU en herstel met de customfirmware.
  #331  
Oud 18-10-09, 12:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door windkracht 5 Bekijk bericht
Wat ik ook doe het werkt niet.....Iemand ook zo iets Dat het niet werkt 3g van t- mobile met 3.1.2(7d11)
Specifieer eens wat meer: wat doe je, wat gaat er niet, welke foutcode(s) krijg je. Is je iPhone ooit al gejailbreakt?
  #332  
Oud 18-10-09, 15:00
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door windkracht 5 Bekijk bericht
Hallo,

Hij was gejailbreakt met 3.0 Maar naar de update ...foutje naar 3.1 Is dat niet meer.
Nu heb ik update gedaan naar 3.1.2
Hij gaat wel uit en weer aan maar blijft bij het iTune stekkertje hangen. Wat ik ook doe dfu mode e.d Filmpje eerder in deze post van youtube werkt bij mij ook niet.
ih8sn0w werkte bij mij..
  #333  
Oud 18-10-09, 15:15
FijNTJe FijNTJe is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wijdewormer
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Probeer dan eens te herstellen in Recoverymode (zie ook Wiki) ipv DFU.
Hey,

Ik heb de hele middag zitten stoeien!
Maar het werkt niet in de recovery of DFU mode..



En heb dus ook mn iPhone moeten herstellen (iTunes matig) omdat DFU of Recovery iets niet goed gedaan hadden..

Laatst gewijzigd door FijNTJe; 18-10-09 om 15:54. Reden: Latest news
  #334  
Oud 18-10-09, 16:21
Nash Nash is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard

Ik snap er dus niets meer van.

Tijdje geleden heb ik m'n iPhone 3G al een keer gejailbreaked met redsn0w. Ging allemaal goed, maar was het zat om alle updates te omzeilen. Dus toen besloten om 'm er weer vanaf te halen.

Nu toch weer zin om 'm te gaan jailbreaken omdat ik een hoop mis. Ik heb net geupdate naar 3.1.2 in iTunes en doe dat allemaal op een Macbook. Wat moet ik nu doen om 'm te gaan jailbreaken? Moet ik die redsn0w kiezen of dat blackra1n? Ik volg het niet meer. Kan iemand een korte instructie geven van wat te doen.

Dank alvast!!
  #335  
Oud 18-10-09, 19:21
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myplace Bekijk bericht
hoi ik heb ook een 2g en daar zou ik graag die 3.1.2 op willen zetten .. maar wat is het voordeel van een custom tegen die van apple en dan zelf unlock en jailbreak...
zitten er nadelen aan een custom

Bedankt...
Het voordeel van een custom firmware is dat je baseband niet word geupdate waardoor je weer een simlock op je iPhone krijgt in vergelijking met iTunes. Als je een custom gebruikt komt die dan met cydia inbegrepen. Hier kun je jou custom firmware halen https://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/43956-custom-3-1-3-1-2-firmware-38.html
let wel dat je de juiste download en gebruikt.
Succes
  #336  
Oud 18-10-09, 20:56
Eelcozon Eelcozon is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag Bekijk bericht
Ik heb net mijn 3GS naar 3.1.2 ge-update.
Verliep goed heb bijna alle vorige programma's weer terug.
Ik kan alleen niet meer bellen; ik kan Ultrasn0W niet vinden in Cydia, ik ben naar manage gegaan, maar kom daar niet verder. (Ik krijg geen service in beeld links boven)

Wie kan mij helpen?
welke custom heb je gepakt, met of zonder activatie??
  #337  
Oud 18-10-09, 20:59
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

met activate, de vorige versie stond ook Cydia op

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcozon Bekijk bericht
welke custom heb je gepakt, met of zonder activatie??
  #338  
Oud 18-10-09, 21:14
elchor elchor is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
Wat ik zou doen: gewoon lekker een Custom pakken, scheelt je weer een keer herstellen
Bedankt, ik denk dat ik dat ga proberen. Hoewel ik nog een beetje twijfel, want die sms tones wijzigen zijn feitelijk de enige reden waarom ik jailbreak. Waarom heb jij feitelijk geen jailbreak ?
  #339  
Oud 18-10-09, 21:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulderslag Bekijk bericht
Ik heb net mijn 3GS naar 3.1.2 ge-update.
Verliep goed heb bijna alle vorige programma's weer terug.
Ik kan alleen niet meer bellen; ik kan Ultrasn0W niet vinden in Cydia, ik ben naar manage gegaan, maar kom daar niet verder. (Ik krijg geen service in beeld links boven)

Wie kan mij helpen?
Je kan jezelf helpen door even te zoeken Dan had je zeker dit gevonden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht
Ik snap er dus niets meer van.

Tijdje geleden heb ik m'n iPhone 3G al een keer gejailbreaked met redsn0w. Ging allemaal goed, maar was het zat om alle updates te omzeilen. Dus toen besloten om 'm er weer vanaf te halen.

Nu toch weer zin om 'm te gaan jailbreaken omdat ik een hoop mis. Ik heb net geupdate naar 3.1.2 in iTunes en doe dat allemaal op een Macbook. Wat moet ik nu doen om 'm te gaan jailbreaken? Moet ik die redsn0w kiezen of dat blackra1n? Ik volg het niet meer. Kan iemand een korte instructie geven van wat te doen.

Dank alvast!!
Jij kan kiezen: jailbreaken met Blackra1n of jailbreaken met een customfirmware die je in post 1 vindt. Persoonlijk raad ik je aan voor de customfirmware te gaan omdat Blackra1n niet zo soepel werkt op een iPhone 3G. De instructie is dus gewoon shift+herstel doen in iTunes.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 Bekijk bericht
ik adviseer redsnow
Redsn0w is voor firmware 3.0 of 3.0.1! Niet voor 3.1.x!

Laatst gewijzigd door WDS001; 18-10-09 om 21:20.
  #340  
Oud 18-10-09, 21:23
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Dank je voor de verhelderende uitleg, duidelijk nu.
Het probleem ligt waarschijnlijk aan Cydia op mijn phone.
Hij laadt de programma's niet.........ik zoek verder


[quote=WDS001;369803]Je kan jezelf helpen door even te zoeken Dan had je zeker dit gevonden.
Reageren

Labels
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Custom firmware 4.2 Luka77 Jailbreak 1 04-12-10 14:29
Custom Firmware 3.1.2 mastermark Archief 1 10-10-09 12:22
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29
Custom Firmware 2.1 Jakiie Archief 1 18-09-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.