//

Nieuwe 3GS FW 3.0.1

Nieuwe 3GS FW 3.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forum lezers, Zojuist heb ik mijn nieuwe iphone 3GS opgehaald op het postkantoor en na het synchroniseren viel me op dat hij fw 3.0.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-09, 12:50
xvanwaart xvanwaart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Nieuwe 3GS FW 3.0.1

Geachte forum lezers,
Zojuist heb ik mijn nieuwe iphone 3GS opgehaald op het postkantoor en na het synchroniseren viel me op dat hij fw 3.0.1 bevat. Heb inmiddels veel ervaring opgedaan met mijn iPod touch 2G en ben dan ook behoorlijk afhankelijk geworden van het jailbreaken van mijn telefoon. Dit mede omdat ik voor mijn werk in het ziekenhuis een applicatie wil maken en dan is een gejailbreaked i* apparaat veel makkelijker.
Nou wil ik dus mijn nieuwe iphone ook jaibreaken maar zie een beetje door de bomen het bos niet meer.
Kan ik gewoon redsn0w gebruiken (windows) zoals ik gewend ben (heb al veel iphones en ipods gejailbreaked) of moet ik daar dan nog bestanden voor wegschrijven oid? unlocken doet me niets aangezin ik toch bij t-mobile zit en warschijnlijk binnen een jaar wel weer 3 nieuwe telefoons heb gekocht.
Bij voorbaad dank voor de reactie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 13:36
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Volgens mij kan je redsnow gebruiken. Echter moet je bij het "aanwijzen" van de firmware de 3.0 firmware gebruiken. Deze zal je dus eerst moeten downloaden naar je computer. In de wiki staat wel een download link als ik me niet vergis. (dus FW 3.0 voor de 3GS)
  #3  
Oud 28-09-09, 13:50
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Wel raar dat je een nieuwe GS hebt met deze firmware, dacht dat alle nw gs met 3.1 werd geleverd...
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #4  
Oud 28-09-09, 19:19
splash2220 splash2220 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 30
Standaard

Heb vorige week zelf een iPhone 3GS in the UK gekocht, deze bevat ook 3.0.1 Jailbreaken en unlocken werkt gewoon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Nieuwe 3GS 4.0 -> 3.1.3 Vroegevogel Jailbreak 4 18-07-10 22:25
Nieuwe 3GS souliemen Archief 13 27-04-10 17:08
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 11:09
nieuwe iPhone 3GS Tuur Archief 1 10-12-09 21:53
iPhone: Nieuwe 3GS 3.1, en nu? dejongje Jailbreak 36 15-10-09 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.