iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Is deze unlock software het kopen waard? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/44863-deze-unlock-software-kopen-waard.html)

cupidoke 01-10-09 14:31

Is deze unlock software het kopen waard?
 
Op de volgende website beweren ze bij hoog en laag tij dat hun software perfect werkt. Zelf heb ik al op andere websites zeer goede commentaar gelezen, wat denken jullie? Kopen (21€) of niet?

Unlock iPhone 3G - Unlock iPhone 3Gs 3.1 - iPhone Unlock Software

Michel15 01-10-09 14:50

Lijkt mij sterk, maar het zou wel stoer zijn als jij het probeert.

Als het dan lukt: eeuwige roem;)

Wim_ 01-10-09 14:58

Laat aub iets weten als je het probeert, ben ook geďnteresseerd !!!

Nairua 01-10-09 20:54

Al geprobeerd?

Michel15 01-10-09 20:56

Zie ander topic, schijnen oplichters te zijn

Wim_ 01-10-09 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 359444)
Zie ander topic, schijnen oplichters te zijn

welke topic ?

WDS001 01-10-09 22:48

Zeker NIET doen, het zijn 100% zeker oplichters! Als de jailbreak en unlock voor 3.1 mogelijk is zal je het wel lezen op de frontpage van iPhoneclub.

cupidoke 01-10-09 22:49

Ik heb al grondig zitten en het enige wat ik vind is dat Ultrasnow oplichters zijn maar van dit programma heb ik niets gevonden. Ik heb het aangekocht en ik ga het morgen - vrijdag 2 oktober 2009 - testen. Zaterdag 3 oktober 2009 mag je hier op een update van me verwachten.

WDS001 01-10-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke (Bericht 359529)
Ik heb al grondig zitten en het enige wat ik vind is dat Ultrasnow oplichters zijn maar van dit programma heb ik niets gevonden. Ik heb het aangekocht en ik ga het morgen - vrijdag 2 oktober 2009 - testen. Zaterdag 3 oktober 2009 mag je hier op een update van me verwachten.

Het Dev Team oplichters? Dat zijn de laatsten die je oplichters mag noemen, zonder hen kón je niet eens jailbreaken of unlocken! Ultrasn0w is trouwens de enige manier om 3.0 te unlocken.

EDIT
Ik zie trouwens dat je een iPhone 3G hebt? Als je even had gezocht op het forum kon je zo een GRATIS manier vinden om je iPhone te jailbreaken + unlocken voor firmware 3.1! Ik kan je nu al zeggen dat het verloren geld is!


cupidoke 01-10-09 22:56

Ik heb overwogen het programma aan te kopen daar ik men Iphone 3G nodig heb voor mijn werk en sinds de update naar 3.1 ben ik op dat ding niet meer bereikbaar. Ik heb al zoveel dingen gedaan om hem te jailbreaken maar niets lukt, vandaar dat ik de betalende weg ben ingeslaan.

WDS001 01-10-09 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke (Bericht 359537)
Anyway zoek eens op google op iphone.unlock.no en weliswaar de zoekopdracht ENKEL op nederlandstalige sites, ik kom geen enkele site tegen waar men negatief spreekt over dit programma. Dit is zo een site waar men positief is: Apple iPhone SIM unlock hack. at Pietel.be

Mag ik je er dan op wijzen dat het op die website over een iPhone van de eerste generatie komt? Die had op moment van schrijven waarschijnlijk firmware 1.1.x. Nu zitten we al bij firmware 3.x, er is dus al heel wat veranderd!

Wim_ 04-10-09 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke (Bericht 359537)
Ik heb al grondig zitten en het enige wat ik vind is dat Ultrasnow oplichters zijn maar van dit programma heb ik niets gevonden. Ik heb het aangekocht en ik ga het morgen - vrijdag 2 oktober 2009 - testen. Zaterdag 3 oktober 2009 mag je hier op een update van me verwachten.


En wat zijn de bevindingen ?

iScorpio 04-10-09 16:34

Ik blijf het overal maar zeggen: Als het te mooi is om waar te zijn is het dat vaak ook niet. Zie dit als een hint ;)

mvveelen 05-10-09 08:27

Mensen die hier nog in (willen) trappen....:rolleyes:

Doe het niet.....je kunt het geld dan nog beter op de stoep neerleggen, ben je het namelijk ook kwijt en krijg je er ook niets voor terug.

Peernij 05-10-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke (Bericht 359529)
Ik heb al grondig zitten en het enige wat ik vind is dat Ultrasnow oplichters zijn maar van dit programma heb ik niets gevonden. Ik heb het aangekocht en ik ga het morgen - vrijdag 2 oktober 2009 - testen. Zaterdag 3 oktober 2009 mag je hier op een update van me verwachten.


En en .....

Rob E Rob 06-10-09 12:49

Vind het behoorlijk ver gaan op de makers van ultras0w oplichters te noemen, kom op zeg. Maar dat ter zijde.
De weblink uit de eerste post is gewoon 'te' mooi om waar te zijn, dus naar alle waarschijnlijkheid werkt het gewoon niet. En ja, dan ben jij mooi je geld kwijt. Als ik je een tip mag geven, niet doen!

Michel15 06-10-09 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob E Rob (Bericht 361526)
Vind het behoorlijk ver gaan op de makers van ultras0w oplichters te noemen, kom op zeg. Maar dat ter zijde.
De weblink uit de eerste post is gewoon 'te' mooi om waar te zijn, dus naar alle waarschijnlijkheid werkt het gewoon niet. En ja, dan ben jij mooi je geld kwijt. Als ik je een tip mag geven, niet doen!


Misschien bedoelt ie ultransnow.nl

daar vragen ze dus geld voor het unlocken via ultrasnow :mad:

ItsAdot 08-10-09 22:41

En moest het waar zijn, wrm zou je het doen als je mss morgen al de jailbreak van Geohot kan gebruiken?

WDS001 09-10-09 18:43

Het is verdacht stil hier.. het is dus duidelijk niet gelukt :)
Dat is ook één van de redenen waarom de jailbreak en unlock GRATIS worden aangeboden; om oplichterij tegen te gaan. Jammer dat sommige mensen daar nog steeds intrappen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.