//

Available memory iphone 3GS

Available memory iphone 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iphoneclubbers ^^ Mijn vraag is alsvolgt. Ik heb mijn iphone 3GS 16GB met jailbreak sinds een tijdje maar heb hier en daar wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-09, 22:33
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard Available memory iphone 3GS

Hallo mede iphoneclubbers ^^

Mijn vraag is alsvolgt. Ik heb mijn iphone 3GS 16GB met jailbreak sinds een tijdje maar heb hier en daar wat sources via cydia geinstalleerd en ik keek nu eens een keer in sbsettings die ik erop heb staan.

Hierbij stond: Available memory 170 MB

Nu vraag ik me af is dit een normaal 170 MB of moet hij vele malen hoger zijn. Ik kan nergens zogouw vinden van iemand die dit ook eens gevraagd of heeft laten zien. Dus ik ben wel benieuwd anders ben ik wel van plan even de jailbreak te restore in DFU mode of dergelijke als ik hoor dat hij dermate hoger moet zijn dan hij nu is.

Alvast bedankt ^^
Danny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-09, 22:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Voor mij als iPhone 3G-bezitter is 170MB héél véél Ik kom maximum aan 70MB, dus ik denk dat je nog geen schrik moet hebben dat je te weinig geheugen vrij hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe redirect je private memory naar system memory? jeltsinneckebroek iPhone algemeen 0 17-12-10 10:34
Memory iPhone damnet iPhone algemeen 6 11-03-09 23:01
Memory Stick op iPhone Libra iPhone Apps 6 10-03-09 14:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.