iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Purplera1n.com werkt niet? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/45137-purplera1n-com-werkt-niet.html)

DOTSY 05-10-09 16:26

Purplera1n.com werkt niet?
 
Beste iPhoneclubbers.

Gisteren heb ik mijn iPhone geupdate naar 3.1. Nu heb ik mijn iPhone netjes in recovery modus gezet om het ECID nummer te verkrijgen. Dit is ook gelukt, zover nog altijd geen vragen.

Mijn vraag is echter wel; ik probeer de code in te voeren op purplera1n.com, maar ik krijg geen download mogelijkheid zoals ik hem hier zie (Stap 6 en 7): iClarified - iPhone - How to Generate a Unique Certificate for Your iPhone 3GS\' iBSS (Windows) (Comments).

Cydia heeft eventueel ook mijn ECID opgeslagen, maar ik had graag ook nog de bestanden graag lokaal, voor de zekerheid.

1) Doe ik wat verkeerd, of werkt de website (momenteel) niet?
2) Indien de website niet werkt, zijn er andere mogelijkheden om de files te downloaden?
3) Is het voldoende om alleen het ECID nummer te hebben?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.

WDS001 05-10-09 17:05

Kan dit je helpen?

DOTSY 05-10-09 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 361120)

Bedankt voor je antwoord. Dit is deels een antwoord op mijn vraag (alleen had ik deze stappen al ondernomen), maar stap 2 werkt dus niet (het invoeren op de website).
Voor de volledigheid: ik heb het geprobeerd in Firefox en Safari (op mac)

[T]-Mo 06-10-09 02:03

Bij mij lukt het ook niet de code in te geven, iemand enig idee?
Als dit werkt zou het fantastisch zijn...

iScorpio 06-10-09 08:12

Wat gebeurt er dan? Ik kan op die pagina nog steeds de code invoeren. Je ziet alleen het invoer veld moeilijk. Deze is tuusen de windows/mac logos en de donate button. Klik daar maar eens en je krijgt vanzelf de cursor te zien waar je de code in kan vullen.

Maar als je dit doet met de ECID code van de 3.1 firmware heeft het op dit moment weinig zin. Daarover is nu al meer dan genoeg geschreven op het forum.

DOTSY 06-10-09 09:58

Bedankt voor je antwoord scorpiosoft. Ik voer de 3.0 ECID code in het invoerveld in en druk op enter. Ik blijf de homepage zien en er komt geen download. Het is dus geen 3.1 code, maar een 3.0, dus zou moeten werken.

iScorpio 06-10-09 11:12

Probeer je anders even op deze pagina in te lezen en zijn nieuwe tool te gebruiken ;)

DOTSY 06-10-09 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 361494)
Probeer je anders even op deze pagina in te lezen en zijn nieuwe tool te gebruiken ;)

Hey, goeie tip!
Ik heb de tool even gebruikt, en werkt! Ik heb de SHSH file opgeslagen.

Echter las ik over IBEC en iBSS files, deze verwachte ik op te kunnen slaan met de tool. Heb ik die files ook nodig?

[T]-Mo 07-10-09 00:18

Dit staat op de site:

When iTunes verifies your restore for your 3gs phone, it 'phones home' to see if you are allowed to restore to the version you are requesting. With TinyTSS + the shsh blob file(s) you obtained with Umbrella, you will be able to restore to the version of those shsh files forever!

Als ik het goed begrijp ben je er nog niets mee vermits je nu altijd terug kan gaan naar 3.1 en nog steeds niet naar 3.0 als je reeds een 3.1 zonder jailbreak hebt.

DOTSY 07-10-09 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door [T]-Mo (Bericht 361896)
Dit staat op de site:

When iTunes verifies your restore for your 3gs phone, it 'phones home' to see if you are allowed to restore to the version you are requesting. With TinyTSS + the shsh blob file(s) you obtained with Umbrella, you will be able to restore to the version of those shsh files forever!

Als ik het goed begrijp ben je er nog niets mee vermits je nu altijd terug kan gaan naar 3.1 en nog steeds niet naar 3.0 als je reeds een 3.1 zonder jailbreak hebt.

Bedankt voor je antwoord. De ECID code is van 3.0 en ik heb dus ook een SHSH blob van 3.0 dus dan neem ik aan dat ik altijd terug kan naar 3.0.

[T]-Mo 07-10-09 14:05

Als je die file hebt moet je die Tiny starten, hij gebruikt dan die file om te kunnen werken als persoonlijke verificatieserver zodat je terug kan naar de 3.0.
Op die manier heb je die IBEC files niet meer nodig.

Dat is alleszins wat ik ervan begrepen heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.