//

jailbreak

jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik ben na wat surfen op het net op ne site gekomen met firmware voor zowel iphone als ipod en nu heb ik gezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-09, 15:22
executioner's schermafbeelding
executioner executioner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard jailbreak

beste

ik ben na wat surfen op het net op ne site gekomen met firmware voor zowel iphone als ipod en nu heb ik gezien dat er ook firmware opstaat voor de ipod 3g firmeware 3.1 wil dit zeggen dat ge nu ook de nieuwe ipod touch 3G kan jailbreaken of heb ik dit mis
of hoe werkt dat juist dan dat jailbreaken kan iemand dit uitleggen hoe dit dan juist werkt
ik heb quickfreedom kan ik hiermee een ipod touch 3G jailbreaken als ik dan die 3.1 firmware ook download
heb die quickfreedom gevonden van iemand op youtube dat uitlegd hoe je dit moet doen maar dan voor de ipod 2G

thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-09, 18:26
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Momenteel is de iPod touch 3G nog niet te jailbreaken. Wacht even af tot morgen en dan zal je al meer weten
  #3  
Oud 10-10-09, 00:54
executioner's schermafbeelding
executioner executioner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

beste

bedankt voor de info maar heb vandaag eens rond gezien en gehoord naar de ipod touch 3G die nieuwe is enkel in 32gb en 64gb en de 8gb is enkel de nieuwe firmware die er zou opstaan verder is het gewoon den 2G
en aangezien dat de 32gb nogal aan den dure kant vindt heb ik besloten om voor den ipod touch 2G 16gb firmware 2.2.1 te gaan die is toch iets goedkoper
maar ik heb die firmware gedownload maar nu in dat rar bestand staat nen hele lijst maar geen ispw bestand hoe moet je dit dan omzetten of heeft er hier iemand enkel dat bestand
heb ook al op het net gezien maar dan heb je weer twee van die bestanden een van een 100mb en den andere van 94mb
kan iemand mij helpen aan enkel het ispw bestand of waar ik enkel dit ispw bestand kan vinden en om jailbreaken is die quickfreedom daar goed voor
heb me al suf aan het zoeken geweest en ben nog niet veel wijzer geworden
als iemand enkel dit bestandje voor mij zou hebben mag je dit naar mij mailen cordoba087@yahoo.com als er nog andere tips zijn met hulp om te jailbreaken
als ik met die quickfreedom jailbreak is dat dan ook cydia dat er op komt te staan

thanks sven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.