//

Photoshop start telkens op en jailbreak

Photoshop start telkens op en jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag 1. Als ik mijn iPhone aan mijn pc hang dan start gelijk dat stomme Adobe Photoshop op. Dat gebeurt alleen maar als er foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-09, 14:43
Brainvoyager Brainvoyager is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 12
Standaard Photoshop start telkens op en jailbreak

Vraag 1.
Als ik mijn iPhone aan mijn pc hang dan start gelijk dat stomme Adobe Photoshop op. Dat gebeurt alleen maar als er foto's op de iPhone staan, anders niet. Ik wil niet dat Photoshop opstart. Maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Hoe kom ik hier vanaf?

Vraag 2.
Dit is meer een algemene vraag. Als een iPhone gejailbreaked is, kun je er via Cydia apps op geďnstalleren, even los van het feit dat er voor mijn iPhone (3 GS, 16Gb, FW 3.1 out of the box) nog geen jailbreak mogelijk is. Ik weet inmiddels dat wanneer je de FW via iTunes gaat upgraden, dat je dan je jailbreak kwijt bent (of kunt zijn). Mijn vraag daarbij is nu: ben je dan óók je eerder via Cydia geďnstalleerde apps kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-09, 17:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Die instellinge dat photoshop wordt gestart is een instelling in Windows danwel op de Mac. Die moet je veranderen naar 'no action' via eigenschappen van het betreffende 'fototoestel'. Hoop dat je het begrijpt, beetje raar omschreven

Als je een update/restore van de firmware doet ben je de Cydia apps kwijt ja, maar je kan een backup maken hiervan en die daarna terugzetten (ik raad dat zelf niet zo aan, maar het zou een optie zijn).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone start niet op na jailbreak sunset Jailbreak 5 12-04-10 17:30
Iphone start telkens opnieuw op naar homescreen!! DHCN iPhone algemeen 2 12-04-08 11:30
photoshop start op bij inpluggen iphone Nikooos Desktop-applicaties 3 30-11-07 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.