Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg je die Icy en Cydia van de ifhone af?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg je die Icy en Cydia van de ifhone af?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En waar vind ik de orginele firmware en hoe doe ik dat?
En aub verwijs me niet naar een ander topic ik kan er nu al geen wijs uit met al die verschillende data door elkaar. Kan iemand me een korte uitleg geven of de uitleg van een andere topic hier voor me copieren? Of is er iemand in de buurt van amsterdam die me kan helpen of het voor me kan doen. mvg |
|
||||
|
||||
Ik zit in Amsterdam, maar dit is iets wat je zelf kunt doen.
Originele firmware ? Hoe bedoel je, dat kun je toch via iTunes regelen ? En, is je toestel origineel simlockvrij ? Want dan hoef je toch niet bang te zijn dat er iets misgaat ? |
|
|||
|
|||
Hoi Allemaal,
Zoals ik al eerder had aangegeven heb ik mijn 3G met 3.1.2 succesvol gejailbreaked. Ook Cydi en winterboard installeren ging vlekkeloos. Nu heb ik via winterboard Illumine geactiveerd. Nu worden de meeste icoontjes veranderd maar een aantal blijven ook gewoon standaard. Een collega heeft 3.0 met redsnow en bij hem gaat het wel goed. Zou iemand dit voor mij kunnen testen met 3.1.2? Dan weet ik of het aan mij ligt of aan winterboard icm 3.1.2 Ik las dat er problemen waren met bestandstoegang en 3.1.2 maar omdat ik denk dan...hij doet het wel of hij doet het niet, bij mij doet hij het drie kwart Tanx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik heb icy en cydia en 3.1.2 erop staan die eraf moeten en weer terug naar 3.1 |
|
||||
|
||||
Dan gewoon herstellen naar 3.1.2 in iTunes en alles wordt weer origineel. Is helemaal niet moeilijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze moeten nl. in de package zitten van de theme, het heeft als het goed is niets te maken met je versie 3.x.x |
|
|||
|
|||
Ok na veel proberen heb ik mijn iphone 3G 8GB nu weer helemaal op factorysettings.
De jailbreak van Blackra1n wil gewoon weg niet lukken. Situatie: Gister moest ik updaten naar 3.1.2 voor ik Blackra1n kon gebruiken, dus dat heb ik gedaan. Nu kan ik dus blackra1n nog steeds niet aan de praat krijgen. Ik blijf hangen op het scherm van het stekkertje en itunes. Hierna kan ik dus weer gaan rebooten, herstellen en begint het weer van voren af aan.... Wat doe ik nou niet goed? en wie kan me helpen zodat het WEL werkt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Tommzz
Er is voor de 3G geen kant en klare oplossing, scroll eens naar boven voor sommige oplossingen die voor anderen hebben gewerkt. Beetje trial and error dus
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Niet vergeten om Blackra1n 1.0 op te starten met administrator rechten
|
|
|||
|
|||
Alles wat in 3.0 en 3.0.1 werkte werkt nu nog steeds dus ook WB
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zit er al over te denken om iphone opnieuw te herstellen en de JB nog eens uit te voeren . ben alleen bang dat ik dan weer een paar uur zit te klooien en misschien voor niks . |
|
|||
|
|||
Pff eindelijk een jailbrake is weer uit nu kan ik eindelijk weer cydia erop zetten.
gelijk in 1x gelukt helaas ging deze 1ste keer de blackboard crasen mijn app's waren weg behalve instellingen en cydia zelf beetje vaag, zat denk ik een bug ofzo in mijn backup dus moest alles weer herstellen grr nu werkt hij naar behoren ,en mijn orginele unlock is gewoon op me fone gebleven kreeg toen ik had hersteld een schermpje met GEFELICITEERD UW IHONE IS GEUNLOCKT dus dat zit ook nog steeds goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
We hebben 2 apps vergeleken Ping! en Vampires. Bij mijn collega zijn ze in de illumine stijl en bij mij gewoon standaard. Edit: Ook winterboard en de theme illumine opnieuw geinstalleerd maar het blijft hetzelfde. Laatst gewijzigd door Oudbrood; 13-10-09 om 18:28. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen ik heb een vraagje
Op mijn ipod touch (3.1.2 Met JB) Kan ik tethering aanzetten .. maar dit hoort toch niet op een Ipod Touch ? |
|
||||
|
||||
Neen inderdaad. De meeste mensen klagen omdat tethering niet meer beschikbaar is en jij die het niet nodig hebt of niet kan gebruiken hebt het zomaar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Achja het staat toch niet in de weg ofzo dus. Bedankt voor je Reply |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|