Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Clyn Ik ben in mijn instellingen voor zover ik weet mijn menu van de telefooninstelling en de instellingen voor mijn mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er niemand die een idee heeft hoe ik mijn telefoon en mail instellingen weer terug in instellingen krijg nadat de jailbreak is uitgevoerd? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na veel proberen blijkt het toch de simpelste te zijn hoor!
Gewoon in xp het volgende doen: via "uitvoerin" in menu start - msconfig intypen en vervolgens bij opstarten en systeem alles wat met itunes en iphone te maken heeft uitschakelen. Vervolgens make it rain aanklikken en dan pas de iphone aansluiten, works lika a charm |
|
|||
|
|||
Heb ik gehad met al me standaard app's heb me iphone naar fabriekinstellingen gedaan,en heb het gecigroneerd (hoe schrijf je dat) als nieuwe iphone en heb toen nog eens een keertje gejailbreakt, nu luktte het wel en was alles weer het oude.
misschien niet de leukste oplossing maar bij mij heeft het wel gewerkt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedoel je dit? https://forum.iculture.nl/f14/i...tanetwerk.html |
|
|||
|
|||
kan ik met mijn iphone ook bij een vriend blackrain gebruiken ? dit ivm met itunes account . mijn vriend heeft geen itunes op zijn vista pc staan dus mag dat eigenlijk geen probleem zijn . ik neem aan dat ik die ook niet moet installeren dan .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
uhhh, zijn er meer mensen die hun Services.plist niet zien staan? |
|
||||
|
||||
kijk je wel op de goede plek ? Als dat zo is kun je toch deze .plist erop zetten en dan rebooten ?
|
|
|||
|
|||
Lekker programma!! NOT..
Blackrain gedraaid op MAC, toen blijven hangen in recovery. Nu kan itunes ook niet meer restoren, geeft foutcode 2001 aan. En herkend hem nu ook niet meer.. Oja, mijn powerbutton doet het niet dus kan hem ook niet resetten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of heb jij dat op een aparte manier gedaan met dualboot o.i.d. ?
|
|||
|
|||
Citaat:
ontkoppel hem van je pc en home en power knop tegelijk tot je het appeltje ziet en laat de knoppn daarna pas weer los. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee hij is nu ook voor mac uitgekomen. stond/staat op Geohot maakt Mac-versie van blackra1n beschikbaar - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Heb mijn tst weer naar fabrieksgegevens gezet maar hij blijft wel op de 3.1.2 ipv terug te gaan naar 3.1 of hoort dat zo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer eens in Cydia A*Sync te installeren, vervolgens je iPhone opstarten en dan de apps vanuit iTunes installeren.
Succes. |
|
|||
|
|||
Windows of Mac, maakt niet uit heb ze allebij geprobeerd. met dit sh*t programma blijft mijn iphone in recovery hangen..iemand nog andere opties??
Echt goede handleiding is het dus niet want het werkt dus niet bij 100%.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk als jij hier wat aan hebt. Voor een ieder die er moeite mee heeft om zijn 3G te jailbreakn met blackra1n. Ik hb het volende gedaan en in een keer gelukt. Als je het niet meer weet probeer het dan ook even op mijn manier. ITunes geupdate naar 9.1 backup gemaakt van mijn iPhone (syngroniseren) iPhone geupdate van OS 3.0 naar 3.1.2 iTunes uitgezet telefoon losgekoppeld van mijn USB kabel blackra1n gestart geklikt op lat it rain iPhone weer gekoppelt aan mijn USB kabel en derest deed mr Hot voor me. Laat inieder geval je telefoon met rust als het bezig is met de jb , hij start vanzelf weer op als het klaar is en ook niets uit klikken op je bureaublad. Dus klik niets van blackra1n uit al zegt hij dat het klaar is. Pas als je telefoon helemaal klaar is kun je weer alles doen wat je wil met je pc. Ps ik gebruik Windows xp Succes gabbers i Hope this help |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|