//

Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding)

Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bij mij is het in een keer gelukt en heb hier boven mijn stappen reeds opgeschreven. Ik doe het jailbreaken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 20-10-09, 21:46
Agent` Agent` is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Bij mij is het in een keer gelukt en heb hier boven mijn stappen reeds opgeschreven.
Ik doe het jailbreaken nu al vanaf de iPhone 1ste generatie dus weet wel redelijk hoe dat werkt.
Ik heb een 3G zwart en gebruik Windows xp.
Lukt het niet met blackra1n , download dan gewoon jou custom firmware en dat in iTunes ,shift ingedrukt houden, selecteer je firmware en klik op restore. Als Je telefoon helemaal weer herstart is zit cydia er ook meteen bij
Mijn jailbreak is weg sinds mijn update naar 3.1.2. Mag ik dan ook nog de custom firmware gebruiken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 20-10-09, 21:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent` Bekijk bericht
Mijn jailbreak is weg sinds mijn update naar 3.1.2. Mag ik dan ook nog de custom firmware gebruiken?
Ja, dan kan je perfect een customfirmware gebruiken.
  #663  
Oud 20-10-09, 21:47
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent` Bekijk bericht
Mijn jailbreak is weg sinds mijn update naar 3.1.2. Mag ik dan ook nog de custom firmware gebruiken?

Gaat wel lukken en anders kun je altijd weer herstellen in iTunes
__________________

  #664  
Oud 20-10-09, 21:49
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

beste WDS001,
het klopt niet hellemaal wat je zegt.
Met andere woorden zou je geen custom gelijk op een nieuwe otb iPhone kunnen zetten ?
Of begrijp ik je verkeert.
Een custom firmware betekent naar mijn weten dat je iPhone wordt gejailbreakt terwijl daar ook de gewenste firmware voor je erop wordt gezet.
  #665  
Oud 20-10-09, 21:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
beste WDS001,
het klopt niet hellemaal wat je zegt.
Met andere woorden zou je geen custom gelijk op een nieuwe otb iPhone kunnen zetten ?
Of begrijp ik je verkeert.
Een custom firmware betekent naar mijn weten dat je iPhone wordt gejailbreakt terwijl daar ook de gewenste firmware voor je erop wordt gezet.
Volgens mij kan je geen customfirmware op een OTB iPhone zetten. Daarvoor moet je iPhone ooit al gejailbreakt zijn.
  #666  
Oud 20-10-09, 21:56
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Volgens mij kan je geen customfirmware op een OTB iPhone zetten. Daarvoor moet je iPhone ooit al gejailbreakt zijn.
NEEN friend

Heb ik ook reeds gedaan.
Het is gewoon het zelfde jailbreak maar iemand anders heeft dat reeds voor jou gedaan zodat je in een keer klaar bent ipv updaten en dan gaan jaildreaken.
Is eingelijk bedoeld voor een ieder die nog niet of geen ervaring heeft met jb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent` Bekijk bericht
Mijn jailbreak is weg sinds mijn update naar 3.1.2. Mag ik dan ook nog de custom firmware gebruiken?
Ja het mag uiteraard ook.
Je mag als je wil blackra1n ook proberen , die is wel heel snel. Wil je dat niet dan gewoon de Custom installeren.

Succes.

Laatst gewijzigd door iMario; 21-10-09 om 00:19. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop.
  #667  
Oud 20-10-09, 22:11
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Heb net 10 min geleden een jailbreak uitgevoerd die na de 3e keer goed ging .
Heb de eerste 2 keer mijn antivirus uitgedaan en ook mijn firewall , maar jammer genoeg werkte het toen nog niet .
De 3e keer alles weer aangezet en gedaan wat er omschreven wordt op het forum.
blackra1n aanzetten , dan let it rain , en dan pas Iphone aansluiten ...en dit werkte .
Daarna netjes Cydia er op gezet , blackra1n weer eraf gegooit ...herstart en VAST...
paar keer reset gedaan maar NADA NIKX............nu weer bezig met herstellen ..jammer
of heb ik te snel blackra1n eraf gejuind?
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #668  
Oud 20-10-09, 22:28
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Hallo,

ik heb zojuist geupgrade naar 3.1.2 , daarna blackra1n erover en Cydia er op gezet. Ging allemaal prima. Daarna wilde ik intelliscreen downloaden en krijg nu een scherm waar bovenin een balk met complete staat, onderin Reload Springboard en in het midden allerlei processen die hij aan het uitvoeren is, maar verder gebeurd er niets...geen enkele toets werkt nog. wat nu??
__________________
Ergernis is een keuze
  #669  
Oud 20-10-09, 22:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interrobang!? Bekijk bericht
Hallo,

ik heb zojuist geupgrade naar 3.1.2 , daarna blackra1n erover en Cydia er op gezet. Ging allemaal prima. Daarna wilde ik intelliscreen downloaden en krijg nu een scherm waar bovenin een balk met complete staat, onderin Reload Springboard en in het midden allerlei processen die hij aan het uitvoeren is, maar verder gebeurd er niets...geen enkele toets werkt nog. wat nu??
Doe even een harde reset: powerknop en homeknop tegelijk indrukken tot het scherm zwart wordt. Is gewoon basiskennis
  #670  
Oud 20-10-09, 22:32
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Doe even een harde reset: powerknop en homeknop tegelijk indrukken tot het scherm zwart wordt. Is gewoon basiskennis
ah...misschien gaat 't met mijn basiskennis mis en wil ik te snel... en ik maar denken dat ik ondertussen al zo veel gelezen had
tnx
  #671  
Oud 21-10-09, 02:15
yasemin yasemin is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

HELLLLPPPP!!!

ik heb vandaag geprobeerd om jailbreak op te zetten, maar na wel 10 keer vastlopen bij het itunes scherm, en elke keer op een andere manier geprobeerd te hebben, was het toppunt geraakt en resetten (powerknop en thuisknop ingedruk houden) hielp niet meer.

Iphone reageerde dus totaal niet meer, bleef maar hangen bij de itunes scherm, dus besloot ik om te herstellen via itunes. Eenmaal gedaan, werkte het weer; ik kreeg wel me contacten, smsjes en foto's gelukkig weer terug maar mijn muziek en programma's (ook betaalde programma's) zijn weg!

ik had voordat ik aan jailbreak begon, reservekopie gemaakt, gesynchroniseert; dus ga ik ervan uit dat ik mijn liedjes en programma's terug kan krijgen!

maar kan ik dit uberhaupt nog wel terug krijgen? liedjes heb ik niet meer op me laptop, ik had me laptop namelijk laatst reinstalleerd

Iphone: 3G, 16GB, 3.1.2
Itunes: 9
Laptop: windowns, vista

iemand die raad weet??
  #672  
Oud 21-10-09, 03:02
tony3005 tony3005 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 15
Standaard

[quote=Hakan54;364283]scorpiosoft, verwacht jij dat er snel een update zal komen van Blackra1n waarbij ook een ondersteuning zal komen voor de iPod Touch 3G 8GB model?

Ik begrijp niet hoe moeilijk mensen het vinden om dit programma te gebruiken.
blackra1n
Je hoeft het alleen de downloaden, door onderaan de pagina op het windows logo te klikken. Vervolgens sluit je itunes en klik je op blackra1n.exe die je hebt gedownload.
Vervolgens klik je op de butten "make it rain" en klaar ben je, tenminste met een beetje geduld.

Ik hoop dat er snel een update komt om ervoor te zorgen dat ik toch mijn ipod touch kan jailbreaken.[/quote]


Als ik het goed begrijp kan dit al of zit ik er dan naast?
  #673  
Oud 21-10-09, 08:40
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Dankzij alle goeie tips mijn 3Gs gister ge-jailbreaked. Dank aan ieders advies. Nog wel twee (misschien domme) vragen.
1 als er nieuwe firmware van Apple uitkomt en ik wil deze er opzetten, ben ik dan mijn jb kwijt en moet ik dan wachten tot en een nieuwe jb beschikbaar is?
Wat gebeurd er met de apps die ik heb na installeren van nieuwe fw? staan die alleen in cydia opgeslagen?
  #674  
Oud 21-10-09, 10:02
Bart Peeters Bart Peeters is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Mij lukt het niet om via blackra1n te jailbreaken, heb een belgische mobistar 3G 8gb fw3.1.2
blijft steeds in running staan zonder er iets veranderd
  #675  
Oud 21-10-09, 14:17
henque henque is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Afgelopen zondag deze jailbreak methode toegepast. Ging vlekkeloos!
Nieuwe themes geïnstalleerd en o.a. 5 icon dock. Heerlijk wat er allemaal meer mogelijk is na een jailbreak!
  #676  
Oud 21-10-09, 14:19
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Peeters Bekijk bericht
Mij lukt het niet om via blackra1n te jailbreaken, heb een belgische mobistar 3G 8gb fw3.1.2
blijft steeds in running staan zonder er iets veranderd
Blijven proberen tot het lukt, iets anders zit er niet op..
  #677  
Oud 21-10-09, 14:32
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Blijven proberen tot het lukt, iets anders zit er niet op..
Mss het verschil dat je een 3G hebt ipv een 3GS???
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #678  
Oud 21-10-09, 14:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Mss het verschil dat je een 3G hebt ipv een 3GS???
Bij een iPhone 3G is het inderdaad niet zo gemakkelijk om te jailbreaken met Blackra1n, maar vroeg of laat lukt het wel. Blijven proberen dus, zoals De Generaal al zei
  #679  
Oud 21-10-09, 14:38
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
Mss het verschil dat je een 3G hebt ipv een 3GS???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Bij een iPhone 3G is het inderdaad niet zo gemakkelijk om te jailbreaken met Blackra1n, maar vroeg of laat lukt het wel. Blijven proberen dus, zoals De Generaal al zei
Dat dus . Geohot heeft overigens gezegd er aan te werken, maar het niet als prioriteit te zien. Het kan dus nog wel even duren voordat er een betere oplossing komt voor de 3G gebruikers, tot die tijd is het enige wat je kan doen wanneer je een 3G hebt, het steeds blijven proberen..

Wellicht dat in de openingspost gezet kan worden, dat de 3G moeilijker te jailbreaken is dan de 3GS en dat de enige oplossing daarvoor is, het steeds te blijven proberen? Zijn veel vragen over..
  #680  
Oud 21-10-09, 15:52
iPolletje iPolletje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Voor alle 3G bezitters,

Het is mij uiteindelijk gelukt door iTunes gewoon te laten opstarten nadat je de iPhone aansluit. Daarna pas blackrain gedraait en hop.... werken!

Configuratie:
Vista met firewall en virusscan uitgeschakeld, iPhone 3G affabriek unlocked (italie)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic Destiny Jailbreak 676 27-11-10 02:43
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic PieJi Unlock 594 08-12-09 21:38
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic iScorpio Jailbreak 159 03-11-09 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.