//

Beste optie JB 3GS

Beste optie JB 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds 3 weken heb ik een iPhone 3GS en ben sindsdien ook aan het rondkijken wat er nou allemaal mogelijk is wat betreft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-09, 15:53
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Question Beste optie JB 3GS

Hallo iedereen,

Sinds 3 weken heb ik een iPhone 3GS en ben sindsdien ook aan het rondkijken wat er nou allemaal mogelijk is wat betreft een JB en eventueel unlocken van de telefoon zodat ik andere simkaartjes kan gebruik zoals poolse & zweedse kaartjes.

Het beteft een 3GS met de software 3.1 'out of the box' en heb deze nog niet geupdate naar 3.1.2.

De rede dat ik deze vraag stel en niet gewoon mijn keuze kan/wil maken op de talloze topics die hier al over gaan is omdat ik totaal niet bekend ben met alle termen en programma's wat er geroepen word. Mijn vraag is daarom ook: wat is de beste volgorde voor mij/stappen wat ik met de telefoon moet doen om hem te jailbreaken, updaten naar 3.1.2, en als het mogelijk is nog te unlocken zodat ik dus die andere kaartjes erin kan doen.

Ik kom er echt niet uit, er zitten zoveel dingen rond te waaien in m'n hoofd dat ik gewoon met niks durf te beginnen.

Als iemand de tijd zou willen nemen om deze stappen te kunnen noteren, zoek ik eventueel zelf wel uit wat die stap inhoud en hoe het moet.

Bedankt alvast,
Gr Erminio

P.S. ik heb een mac tot mijn beschikking.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-09, 15:54
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

JB voor jou met Blackra1n, hier is een uitgebreid topic over

Unlocken met 3.1 OTB kan niet voorlopig
__________________

  #3  
Oud 17-10-09, 16:08
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie,

Waarom Blackra1n en niet die JB van Dev Team?
  #4  
Oud 17-10-09, 16:32
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erminio Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie,

Waarom Blackra1n en niet die JB van Dev Team?
Die is het meest simpel om te installeren. Bovendien is de methode van het Dev Team enkel voor de Mac geschikt. Ik zie dat jij Windows hebt als besturingssysteem, dus ook hiervoor lijkt Blackra1n een betere optie. Zie de openingspost van dit topic. Werkt een hoop onduidelijkheden weg .

EDIT: ik zie dat je dus ook een mac hebt. Vergeet wat ik daarover gezegd heb
  #5  
Oud 17-10-09, 16:36
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Idd, maar is het erg dat ik die mac alleen use voor het JB'n etc en de rest met windows doe?

Laatst gewijzigd door Erminio; 17-10-09 om 16:44.
  #6  
Oud 17-10-09, 16:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Aangezien je je iPhone nog nooit hebt gejailbreakt kan je niet aan de slag met de Pwnagetool van het Dev Team. Je zal dus, zoals Michel15 hierboven al zegt, moeten jailbreaken met Blackra1n. Een unlock is nog niet mogelijk voor jou.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? Tijsss Jailbreak 10 29-01-11 22:54
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie elisa9180 Jailbreak 3 28-06-10 09:16
Beste optie lange reis francebramie iPhone accessoires en onderdelen 8 05-02-10 07:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.