//

Sinds jailbreak scherm even groen/geel

Sinds jailbreak scherm even groen/geel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Zo juist heb ik mijn iPhone 3GS 3.1.2 gejailbreakt met Blackra1n. Dit ging allemaal goed, Cydia geïnstalleerd e.d. Maar elke keer dat ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-09, 18:51
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Unhappy Sinds jailbreak scherm even groen/geel

Beste,

Zo juist heb ik mijn iPhone 3GS 3.1.2 gejailbreakt met Blackra1n. Dit ging allemaal goed, Cydia geïnstalleerd e.d. Maar elke keer dat ik nu mijn iPhone in het lockscherm zie, is er aan de zijkanten een groen-gele gloed op het scherm en deze verdwijnt dan na een seconde. Dit ziet er ten eerste lelijk uit, maar ik ben ook bang dat dit kwaad kan voor het scherm. Ik kan er geen screenshot van maken, dus probeer ik het met deze gephotoshopte afbeelding duidelijk te maken:



Het faadt daarna gewoon weg, het lijkt alsof dat gedeelte even 'vast' zat. Maar iemand enig idee hoe ik dit kwijt kan raken? Het is ook als ik de telefoon aanzet. De jailbreak undo en herstellen heeft geen effect gehad. Ik weet zeker dat het hiervoor niet zo was.

Laatst gewijzigd door Goldex; 20-10-09 om 20:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-09, 18:58
Erhan Erhan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 117
Standaard

Gewoon even opnieuw herstellen aan&uit knop en home knop vasthouden....
dit heeft niks met jailbreak te maken.

is die een keer op grond gevallen???
  #3  
Oud 20-10-09, 19:04
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie.

Zojuist al hersteld, had geen effect. Maar het is niet zo dat andere dit probleem ook hebben - met of zonder jailbreak? Het is 't duidelijkst te zien op een donkere achtergrond.Locken, bij weer unlocken moet 't te zien zijn.
  #4  
Oud 20-10-09, 19:25
Erhan Erhan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 117
Standaard

echt heel apart, heb je nog garantie zal terug gaan misschien beeld defect.
  #5  
Oud 20-10-09, 20:35
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Het is nu weg, ik weet niet hoe het zit of zat maar ik had er wel een video van geprobeerd te maken om het aan te tonen. De in werkelijkheid groene balken aan de zijkant gingen dan iedere keer na een paar seconde weg (links zijn ze te zien tussen de rode 'streepjes' op deze foto's - geen kwaliteit maar ach).



Het enige wat ik heb gedaan is de iPhone opgeladen tot 100% en 'm een uur niet aangeraakt, ik denk zelf dat dit laatste de job deed omdat dit ook wel eens werkte bij bepaalde schermen las ik op internet.

In ieder geval bedankt, ik denk dat ik de jailbreak nogmaals probeer en de telefoon dan ook weer even met rust laat als dit effect gebeurd. Ik blijf het een vreemde situatie vinden, maar ach. Garantie is er altijd nog, DFU misschien proberen anders.

Sorry voor de bump, maar het probleem is niet helemaal weg. Als ik de iPhone een kwartiertje laat staan, is er niets aan de hand. Maar als ik er dan 5 minuten mee bezig ben, is het probleem weer aanwezig. Kan iemand mij vertellen of DFU zou kunnen helpen?

Laatst gewijzigd door King1987; 21-10-09 om 18:07. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #6  
Oud 21-10-09, 18:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mogelijk heb je (ooit) iets geïnstalleerd wat het probleem veroorzaakte. Als je nu na een herstel de backup terug zet, komt die oude softwarematige fout (als het dat is) weer mee terug.
Ik zou nog een keer herstellen en dan de iPhone als een nieuwe aanmelden. Kijk eens of je dan het probleem ook hebt.
Denk wel even om het veiligstellen van je contactgegevens e.d.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 21-10-09, 23:10
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

Ik heb ook net een iphone 3gs gekocht en nu houd ik hem langs me 2g, en die 2g is witter van kleur. De nieuwe 3gs is wat 'geler'. Ik heb wel gelezen dat er verschillende lcd's worden gebruikt maar ik vind het verschil toch best groot. Iemand een idee wat het kan zijn?
Heb de 3gs wel net JB maar denk niet dat het daar aan zal liggen.


Laatst gewijzigd door Bertje; 21-10-09 om 23:12.
  #8  
Oud 24-10-09, 12:44
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Mogelijk heb je (ooit) iets geïnstalleerd wat het probleem veroorzaakte. Als je nu na een herstel de backup terug zet, komt die oude softwarematige fout (als het dat is) weer mee terug.
Ik zou nog een keer herstellen en dan de iPhone als een nieuwe aanmelden. Kijk eens of je dan het probleem ook hebt.
Denk wel even om het veiligstellen van je contactgegevens e.d.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het uitgevoerd, maar geen resultaat. Ik denk dan ook dat het iets te maken heeft met de hardware, en dus niets te maken heeft met de jailbreak. Het was alleen sinds ik de jailbreak uitvoerde en deze bij elke aanpassing naar het lockscherm ging, het me opviel.

Het is niet heel storend ofzo, ik ben gewoon bang dat er straks iets misgaat.

@Bertje dat was dacht ik expres gedaan door Apple, nietwaar?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs geel scherm niels39 iPhone algemeen 8 14-06-12 16:04
Help! iphone lime groen scherm na lege accu! lazy_g iPhone algemeen 25 24-11-11 14:24
Accu leeg geeft geel scherm iOS4 Cybot12999 iPhone algemeen 4 13-07-10 13:11
downgraden van 1.1.3. naar 1.1.1 groen scherm Ibrickr Franz Unlock [archief] 9 10-02-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.