Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dus als ik het goed begrijp doe ik het volgende : ik herstel met de originele 3,1,2 firmware van apple daarna blackrain via mac en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp doe ik het volgende :
ik herstel met de originele 3,1,2 firmware van apple daarna blackrain via mac en normaal moet het lukken? bedankt ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eerst klikken op make it rain dan connecten met iphone |
|
||||
|
||||
Citaat:
05.11.07 is nog niet te unlocken
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je antwoord Aangezien deze simlockvrij is, is het dus gewoon jailbreaken met blackra1n... Ga het meteen even proberen. Thanks! |
|
|||
|
|||
Iphone's die na week 39 zijn gemaakt kan je voorlopig alleen tethered jailbreaken, niet ideaal dus.
|
|
|||
|
|||
jongens ik trek mn woorden terug het is mij alles gelukt,ben erg tevereden met ultra snow enz.....dankzij veel lezen hier in dit forum.
|
|
|||
|
|||
als ik het hier ergens op de site goed gelezen heb, is bij de RC2 een tethering optie in verwerkt??
zo ja, kan ik dan zonder verlies van progs over de RC1 heen breaken? |
|
|||
|
|||
Heb de jailbreak gedaan met blackra1n, allemaal prima Cydia geinstalleerd.
Maar bij installeren van SBSsettings loopt hij vast in de setup en zie je enkel het 'bezig-circeltje' en moet ik hem hard resetten en herstellen met itunes.. Dit ondertussen al 2x geprobeerd en opgegeven?? Iemand idee? |
|
|||
|
|||
Hallo, bij mij is ook alles gelukt. Jailbreak steld niks voor is hij zo mee klaar. Maar het volgende, de batterij loopt heel snel leeg, zijn hier nog oplossingen voor ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken lukt me dus wel op deze gloednieuwe iphone 3gs maar ik kan via cydia geen apps installeren, of hij gaat in recovery mode...
Iemand hetzelfde probleem of weet hier iemand een oplossing? Bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Winterboard krijg ik bijvoorbeeld niet geïnstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iphone van 3.1 naar 3.1.2 gezet. Ik kon toch al niet unlocken dus maar even via officiele route naar 3.1.2 gegaan. Ik wil nu gaan jailbreaken, maar voordat ik dit ga doen heb ik een paar vragen:
* moet ik vantevoren eerst een backup maken in itunes? * kan ik na de jailbreak weer officieel terug naar bv. 3.1.2 zonder jailbreak? (ik wil dit bv. om terug te gaan naar de winkel als ik een hardware storing heb). En hoe werkt dit dan? via herstellen in itunes? Laatst gewijzigd door marzell; 30-10-09 om 14:13. Reden: vraagstelling aangepast |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vraagje:
Ik heb een Orginele 3Gs met blackra1n jailbreak gedaan zecht dat de jailbreak gelukt is maar krijg geen icon en zo op mijn spingboard. En kan zo niet Cydia er op zetten. Wat gaat er verkeerd? Of heb ik niet geod gedaan? Heb alle instrukties goed gelezen en ben geen vreemde met de iPhone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hebben er nog meer mensen last van dat de batterij snel leeg raakt ??
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak | Maestroo | Archief | 2 | 22-04-10 12:13 |
blackra1n RC1 vervangen door RC2 | dungeon | Archief | 1 | 01-11-09 16:43 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
|
|