iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Firmware update voor 3GS met OS 3.0.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/47178-firmware-update-voor-3gs-os-3-0-1-a.html)

Joost1944 30-10-09 18:04

Firmware update voor 3GS met OS 3.0.1
 
Heb - op advies van het Dev Team en de iPhoneclub - nog steeds een gejailbreakte en niet-unlockte 3GS met firmware 3.0.1. Draait prima, daar niet van. Kan niet meer alle apps uit de Store downloaden of updaten. Krijg dan de melding dat mijn iPhone niet draait op OS 3.1 of hoger.
Krijg de indruk dat alle aandacht nu uitgaat naar het breaken en unlocken van OS 3.1 en/of 3.2. Worden wij achterblijvers niet een beetje vergeten???????:(

Michel15 30-10-09 18:34

Steeds meer apps zullen 3.1 vereisen, maar hoezo vind jij dan dat je wordt vergeten ?

Door Apple bedoel je dan ? Want iphoneclub heeft natuurlijk niks over de apps uit de store te zeggen

Je kunt gewoon upgraden met een custom firmware naar 3.1.2 hoor

De Generaal 30-10-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 (Bericht 377053)
Heb - op advies van het Dev Team en de iPhoneclub - nog steeds een gejailbreakte en niet-unlockte 3GS met firmware 3.0.1. Draait prima, daar niet van. Kan niet meer alle apps uit de Store downloaden of updaten. Krijg dan de melding dat mijn iPhone niet draait op OS 3.1 of hoger.
Krijg de indruk dat alle aandacht nu uitgaat naar het breaken en unlocken van OS 3.1 en/of 3.2. Worden wij achterblijvers niet een beetje vergeten???????:(

Indien je niet afhankelijk bent van een unlock, kun je gewoon zoals Michel zegt updaten naar 3.1.2. en vervolgens jailbreaken met Blackra1n. Ben je wel afhankelijk van een unlock, dan kun je gewoon via een custom firmware updaten naar 3.1(.2), zo verlies je niet de kans op een unlock.

Denk dat het meer een geval van achterlopen is, dan achterblijven want er zijn een hoop alternatieven uit ;). Ik weet alleen niet wat jouw bedoelingen nou precies zijn, dus gerichter dan dit kan ik je nu niet helpen.

Joost1944 30-10-09 23:31

@ Michel15, bedankt voor je commentaar. Ik moet iets gemist hebben in alle uitstekende info die de iPhoneclub (bijna dagelijks) publiceert over jailbreak en unlock.

@ De Generaal, natuurlijk ook bedankt! Je hebt mij prima geholpen. Heb geen bijbedoelingen. Was door de waarschuwing van het DEV-Team om vooralsnog niet te updaten, voorzichtig geworden om over te stappen van OS 3.0.1 naar OS 3.1.

Heb nog één vraag: hoe bewaar ik mijn gekochte "Cydia-applicaties" zoals bijvoorbeeld BiteSMS, als ik na een firmware update opnieuw jailbreak?

Michel15 31-10-09 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 (Bericht 377181)
Heb nog één vraag: hoe bewaar ik mijn gekochte "Cydia-applicaties" zoals bijvoorbeeld BiteSMS, als ik na een firmware update opnieuw jailbreak?


Met aptbackup uit cydia kun je een soort van backup maken van deze apps


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.