//

Firmware update voor 3GS met OS 3.0.1

Firmware update voor 3GS met OS 3.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb - op advies van het Dev Team en de iPhoneclub - nog steeds een gejailbreakte en niet-unlockte 3GS met firmware 3.0.1. Draait prima, daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-09, 19:04
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Unhappy Firmware update voor 3GS met OS 3.0.1

Heb - op advies van het Dev Team en de iPhoneclub - nog steeds een gejailbreakte en niet-unlockte 3GS met firmware 3.0.1. Draait prima, daar niet van. Kan niet meer alle apps uit de Store downloaden of updaten. Krijg dan de melding dat mijn iPhone niet draait op OS 3.1 of hoger.
Krijg de indruk dat alle aandacht nu uitgaat naar het breaken en unlocken van OS 3.1 en/of 3.2. Worden wij achterblijvers niet een beetje vergeten???????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-09, 19:34
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Steeds meer apps zullen 3.1 vereisen, maar hoezo vind jij dan dat je wordt vergeten ?

Door Apple bedoel je dan ? Want iphoneclub heeft natuurlijk niks over de apps uit de store te zeggen

Je kunt gewoon upgraden met een custom firmware naar 3.1.2 hoor
__________________

  #3  
Oud 30-10-09, 20:24
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 Bekijk bericht
Heb - op advies van het Dev Team en de iPhoneclub - nog steeds een gejailbreakte en niet-unlockte 3GS met firmware 3.0.1. Draait prima, daar niet van. Kan niet meer alle apps uit de Store downloaden of updaten. Krijg dan de melding dat mijn iPhone niet draait op OS 3.1 of hoger.
Krijg de indruk dat alle aandacht nu uitgaat naar het breaken en unlocken van OS 3.1 en/of 3.2. Worden wij achterblijvers niet een beetje vergeten???????
Indien je niet afhankelijk bent van een unlock, kun je gewoon zoals Michel zegt updaten naar 3.1.2. en vervolgens jailbreaken met Blackra1n. Ben je wel afhankelijk van een unlock, dan kun je gewoon via een custom firmware updaten naar 3.1(.2), zo verlies je niet de kans op een unlock.

Denk dat het meer een geval van achterlopen is, dan achterblijven want er zijn een hoop alternatieven uit . Ik weet alleen niet wat jouw bedoelingen nou precies zijn, dus gerichter dan dit kan ik je nu niet helpen.
  #4  
Oud 31-10-09, 00:31
Joost1944 Joost1944 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Wink

@ Michel15, bedankt voor je commentaar. Ik moet iets gemist hebben in alle uitstekende info die de iPhoneclub (bijna dagelijks) publiceert over jailbreak en unlock.

@ De Generaal, natuurlijk ook bedankt! Je hebt mij prima geholpen. Heb geen bijbedoelingen. Was door de waarschuwing van het DEV-Team om vooralsnog niet te updaten, voorzichtig geworden om over te stappen van OS 3.0.1 naar OS 3.1.

Heb nog één vraag: hoe bewaar ik mijn gekochte "Cydia-applicaties" zoals bijvoorbeeld BiteSMS, als ik na een firmware update opnieuw jailbreak?
  #5  
Oud 31-10-09, 01:22
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 Bekijk bericht
Heb nog één vraag: hoe bewaar ik mijn gekochte "Cydia-applicaties" zoals bijvoorbeeld BiteSMS, als ik na een firmware update opnieuw jailbreak?

Met aptbackup uit cydia kun je een soort van backup maken van deze apps
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is er al een update voor 3gs met g@meCentr Hattempaul Ontwikkelen voor iOS 4 04-03-11 18:49
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband randythesavage Jailbreak 13 28-01-11 15:36
Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware. vondeuhlux iPhone algemeen 10 30-12-09 12:42
iPhone 3GS stuck in recovery mode na update firmware 3.1 snelkookpan Archief 1 16-10-09 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.