//

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, misschien een beetje domme vraag maar elke keer als ik mijn ipod touch van 3.1.2 probeer te jailbreaken met blackra1n komt er op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 03-02-10, 20:48
metsz metsz is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

hallo,
misschien een beetje domme vraag maar elke keer als ik mijn ipod touch van 3.1.2 probeer te jailbreaken met blackra1n komt er op mijn ipod een zwart scherm. ik krijg op de pc een berichtje dat het is gelukt maar mijn ipod laat die foto van geohot maar niet zien. waar kan dit aan liggen?

Laatst gewijzigd door metsz; 03-02-10 om 21:14.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 04-02-10, 08:54
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard jb met rc3 en niet unlocked

Hallo mensen, ik heb een probleem met een jb. met rc3 heb ik een jb uitgevoerd, vervolgens met sn0w unlock uitgevoerd maar de iphone 3G meldt niet te kunnen bellen en Itunes zegt dat er een probleem is.
Ik zie wel (linksboven in de iphone) signaal en het KPN logo maar kan alleen noodoproepen doen. Blackrain staat als pictogram geinstalleerd, Cedia is geinstalleerd en Sn0w dus.
Weet iemand een oplossing?
  #303  
Oud 04-02-10, 09:00
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard

waarom schrijf je dat over wk 40? dat snap ik niet?

hallo moderator, ik probeer met blackrain mijn iphone te unlocken maar het duurt heel erg lang. Ik vind nergens iets over de duur van het proces, of je sim in de telefoon moet zitten, of Itunes gedurende het proces opstart (en of dat moet blijven zo).
Dat ligt vast allemaal aan mij maar ik kan niet goed een handleiding vinden met alle stappen erin én de vragen die ik hier net stel (een gebruiksaanwijzing is er wel, die heb ik gevonden).

Laatst gewijzigd door WDS001; 04-02-10 om 20:23. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub!
  #304  
Oud 04-02-10, 14:45
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merco Bekijk bericht
waarom schrijf je dat over wk 40? dat snap ik niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merco Bekijk bericht
hallo moderator, ik probeer met blackrain mijn iphone te unlocken maar het duurt heel erg lang. Ik vind nergens iets over de duur van het proces, of je sim in de telefoon moet zitten, of Itunes gedurende het proces opstart (en of dat moet blijven zo).
Dat ligt vast allemaal aan mij maar ik kan niet goed een handleiding vinden met alle stappen erin én de vragen die ik hier net stel (een gebruiksaanwijzing is er wel, die heb ik gevonden).
Heb je dan ook een kijkje genomen in onze handleidingen sectie ? Daar staat een erg uitgebreide handleiding: jailbreak je iPhone met Blackra1n.

Het proces zou niet langer dan een minuut mogen duren en wat de simkaart betreft, dat maakt niet zoveel uit. Je kunt je simkaart er gewoon in laten zitten.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #305  
Oud 05-02-10, 00:31
dj-ync dj-ync is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: vlaardingen
Berichten: 17
Standaard

hoe vaak kan je blackra1n uitvoeren, ik heb het vanmiddag gedaan, vervolgens wou ik hem unlocken met iliberty+ maar toen, kreeg ik weer dat beeld met usb en itunes logo ( ik kreeg vervolgens antw op me vraag voor het unlocken, maar was aan het klunzen met ilberty+ ) wil hem nu weer jailbreaken met blackra1n alleen dat doet ie dus niet meer.. help me

Laatst gewijzigd door dj-ync; 05-02-10 om 12:00.
  #306  
Oud 05-02-10, 11:53
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

ik heb mijn 3g restored naar 3.1.3 en niet meer jailbreaked.
3.1.2 had ik via blackrain gedaan maar toestel werd traag, opstarten van iphone duurde 5 minuten en nu amper 1. toestel liep gewoon niet soepel meer na JB. vaak ook dat slide to unlock niet goed reageerde met unlocken of opnemen.

ik pas voorlopig nu met JB. liever toestel dat goed werkt dan half
  #307  
Oud 05-02-10, 12:42
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X Bekijk bericht
ik pas voorlopig nu met JB. liever toestel dat goed werkt dan half
Het toestel werkt met JB ook volledig hoor, het is inderdaad trager maar dat is iets waar ik persoonlijk niet aan stoor aangezien er veel meer voordelen dan nadelen zitten aan een JB.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #308  
Oud 05-02-10, 12:44
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 Bekijk bericht
Het toestel werkt met JB ook volledig hoor, het is inderdaad trager maar dat is iets waar ik persoonlijk niet aan stoor aangezien er veel meer voordelen dan nadelen zitten aan een JB.
tja enige wat ik deed was carrier logo veranderen naar plaatje. en tethering aanzetten. gezien tethering nu er standaard inzit vond ik het de moeite niet meer waard.

is het mogelijk om carrier logo's te doen zonder JB? weet dat vroeger kon je een IPCC file laden via itunes, kan dat nog steeds?
  #309  
Oud 05-02-10, 15:21
Socrates Socrates is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Shit! heb net me iphone (gister op me verjaardag binnen) gejailbreaked met blackra1n. op de een of andere manier toen hij het scherm van it's done kwam en ik op ok drukte. ging hij opnieuw het rijtje af.. uiteindelijk weer done ik op ok gedrukt en toen kabeltje uit de iphone gheaald.. daarna stond de zwarte druppel op me phone en toen cydia geinstaleerd. allemaal mooi en aardig. daarna net iphone even willen rebooten. blijft ie in herstel fase hange. dat ik me iphone aan itunes moet koppelen om te herstellen.. maar ik d8 kan ik beter maar mee wachten en hier vragen wat ik beste kan doen nu
  #310  
Oud 05-02-10, 18:54
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je bent een van de velen met een tethered jailbreak.
Gefeliciteerd nog -en welkom op het forum.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #311  
Oud 05-02-10, 20:54
dsimons dsimons is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 82
Standaard probleempje na wipe via outlook web access

Hallo,

ik was eens ff aan het proberen ofdat de iphone wipe functie via Outwook webaacess van mijn werk een beetje werkte. Dat werkt dus perfect.

nu zit ik dus alleen met het probleem dat mijn iphone niet meer goed opstart.

Ik dacht, dan maar een restoren van de 3.1.2 firmeware. Blackra1n erover heen er week bellen maar......

maar ik krijg de DFU mode er niet op.

Als ik het vanuit restoremode doe blijft dat "mooie" gezicht van GeoHot staan en er gebeurt verder niets.

iemand een idee,
__________________
SDDU
  #312  
Oud 06-02-10, 00:50
metsz metsz is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

hallo,
misschien een beetje domme vraag maar elke keer als ik mijn ipod touch van 3.1.2 probeer te jailbreaken met blackra1n komt er op mijn ipod een zwart scherm. ik krijg op de pc een berichtje dat het is gelukt maar mijn ipod laat die foto van geohot maar niet zien. waar kan dit aan liggen?
  #313  
Oud 06-02-10, 10:43
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard

Hoi generaal, ja ik heb zéker in de handleidingen gezocht maar daar kan ik (in ieder gevaL) niets vinden over de combinatie van mijn probleem; dat ik het niet kan vinden kan ook aan mij liggen. Daarom hoopte ik dat iemand mij op dit forum zou kunnen helpen. Omdat ik het niet in de handleidingen kan terugvinden. Iedereen is zo hulpvaardig hier en dat is heel prettig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Heb je dan ook een kijkje genomen in onze handleidingen sectie ? Daar staat een erg uitgebreide handleiding: jailbreak je iPhone met Blackra1n.

Het proces zou niet langer dan een minuut mogen duren en wat de simkaart betreft, dat maakt niet zoveel uit. Je kunt je simkaart er gewoon in laten zitten.
  #314  
Oud 06-02-10, 11:10
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Na enekele dagen alles gelezen te hebben heb ik mss een overbodige vraag: heb officiele simvrije iPhone 3G van 2008. Versie 3.1.2 (7D11), modemfirmware 05.11.07.
JB via make it rain . Heeft de update naar 3.1.3 voordelen voor mij ? En is deze makkelijk te JB ? Eerst originele update doen en daarna Make it Rain ?
Graag de korste weg zonder JB verlies. Er staat zoveel op dit forum dat ik beging te twijfelen aan de juiste weg.
Dank
  #315  
Oud 06-02-10, 12:46
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Een JB van versie 3.1.3 is nog niet mogelijk. Dus zou je je JB willen houden dan NIET updaten naar 3.1.3 maar gewoon nog op 3.1.2 blijven.
Ik heb namelijk wel de "fout" gemaakt nadat de JB er op zat om te updaten naar 3.1.3 en blackra1n is nu dus niet meer mogelijk....... Afw88 voor mij tot er een JB komt voor 3.1.3.
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #316  
Oud 06-02-10, 13:51
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Even kort een vraag. Ik moet een 3G van een vriend gaan jailbreaken en hij draait momenteel 3.0.1. Hij wil graag naar 3.1.2 maar is Apple is gestopt met het signen van 3.1.2?
Ofwel kan ik niet een 3.1.2 custom gebruiken zodat zijn toestel gejailbreakt is? Ben even kwijt of dit lukt, of dat perse zijn toestel langs de Apple server moet om te activeren.
Hij heeft een t-mob toestel origineel met simlock.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #317  
Oud 06-02-10, 13:57
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Maak een custom firmware van 3.1.3 met snowbreeze zo behoud je je kans op jailbreak en unlock.
__________________
iPhone 3GS 16 GB 3.1.2 JB + Nieuwe bootrom
Officieel T-Mobile Simlockvrij !
  #318  
Oud 06-02-10, 14:50
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Even kort een vraag. Ik moet een 3G van een vriend gaan jailbreaken en hij draait momenteel 3.0.1. Hij wil graag naar 3.1.2 maar is Apple is gestopt met het signen van 3.1.2?
Ofwel kan ik niet een 3.1.2 custom gebruiken zodat zijn toestel gejailbreakt is? Ben even kwijt of dit lukt, of dat perse zijn toestel langs de Apple server moet om te activeren.
Hij heeft een t-mob toestel origineel met simlock.
Apple is inderdaad gestopt met het signeren van de 3.1.2. firmware. Update of herstel je je iPhone dan wordt er automatisch de 3.1.3. firmware opgezet. Je kunt echter inderdaad wel met een custom firmware 3.1.2. (van ons forum bijv.) updaten. Daarvoor verwijs ik je naar dit topic : Custom Firmware 3.1.2.

// Post van dsimons naar dit topic verplaatst

Laatst gewijzigd door De Generaal; 06-02-10 om 14:56.
  #319  
Oud 06-02-10, 22:35
wimpys wimpys is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Vraag (waarschijnlijk "dom"maar ik kan het nergens vinden. Ik heb een 3GS met 3.1.2, sinds 5 dagen. Nu heb ik hem helemaal uitgezet en kom alleen in herstel-modus terug in Itunes, wat de telefoon eist. Moet ik dat doen of zit ik dan vast aan een update naar 3.1.3???? Hoe moet ik op een andere manier mijn Iphone opstarten?? Help gevraagd!
  #320  
Oud 06-02-10, 22:36
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk bericht
Een JB van versie 3.1.3 is nog niet mogelijk. Dus zou je je JB willen houden dan NIET updaten naar 3.1.3 maar gewoon nog op 3.1.2 blijven.
Ik heb namelijk wel de "fout" gemaakt nadat de JB er op zat om te updaten naar 3.1.3 en blackra1n is nu dus niet meer mogelijk....... Afw88 voor mij tot er een JB komt voor 3.1.3.
Jamaar jij hebt een 3GS, ik praat over een 3G.
Reageren

Labels
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic iScorpio Jailbreak 159 03-11-09 19:01
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) nanana Jailbreak 756 25-10-09 21:53
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 22:03
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 Pjotr-C Unlock 7 27-05-09 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.