//

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. Ow sorry..termen zijn nog helemaal nieuw voor me Ik heb xxx39...dus neem aan week 39. Daar zal het dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-11-09, 09:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. Bekijk bericht
Ow sorry..termen zijn nog helemaal nieuw voor me

Ik heb xxx39...dus neem aan week 39. Daar zal het dus aan liggen dat ik dat probleem niet heb.
Dan heb je nog de oude bootrom en kan je dus gewoon jailbreaken. Vandaar dat het gelukt is
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-11-09, 09:35
Rob S. Rob S. is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dan heb je nog de oude bootrom en kan je dus gewoon jailbreaken. Vandaar dat het gelukt is
Heb ik ff geluk dat ik nog net een met de oude bootrom te pakken heb
Mijn vriendin gaat er straks ook een halen...die zal wel minder geluk hebben. Maar zal haar doorgeven dat ze bij de Belcompany moeten kijken of ze nog eentje van week 39 hebben liggen.
  #43  
Oud 04-11-09, 10:36
stapelbergje stapelbergje is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 21
Standaard

ik heb mijn iphone 3gs een update van FW3.1 naar 3.1.2 gedaan. daarna blackra1n er op gezet. dit gaat goed de zwarte druppel staat in mijn lijst. openen en dan staat er niet dat ik cydia kan installeren maar er staat alleen in beeld please check your internet connection. maar heb wel Wi-Fi berijk. kan het liggen dat ik Wi-Fi heb via mijn werk dat dit beveiligd is? andere mogelijkheden?

lag idd aan het beveiligd netwerk!!!

Laatst gewijzigd door stapelbergje; 04-11-09 om 10:40.
  #44  
Oud 05-11-09, 00:11
ballantines ballantines is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Ede
Berichten: 25
Standaard

Beste iPhone lief hebbers, heb een 3GS met 3.1 custom firmware BB 04.26.08 wil graag upgraden naar 3.1.2 kan dat gewoon via Itunes of verlies ik dan mijn Unlock?
  #45  
Oud 05-11-09, 10:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballantines Bekijk bericht
Beste iPhone lief hebbers, heb een 3GS met 3.1 custom firmware BB 04.26.08 wil graag upgraden naar 3.1.2 kan dat gewoon via Itunes of verlies ik dan mijn Unlock?
Je kan gemakkelijker en sneller jailbreaken met Blackra1n en daarna unlocken met Blacksn0w
  #46  
Oud 05-11-09, 10:21
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

vraagje : maakt het nu nog uit of je op de oude of nieuwe baseband blijft?

je moet dus na blackrain en snow opnieuw je cydia apps installeren ,
als winterboard, sbsetting, lockscreeninfo etc?
of kan je deze eerst back-uppen en na jailbreak terugzetten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je kan gemakkelijker en sneller jailbreaken met Blackra1n en daarna unlocken met Blacksn0w
  #47  
Oud 05-11-09, 10:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door master Bekijk bericht
vraagje : maakt het nu nog uit of je op de oude of nieuwe baseband blijft?

je moet dus na blackrain en snow opnieuw je cydia apps installeren ,
als winterboard, sbsetting, lockscreeninfo etc?
of kan je deze eerst back-uppen en na jailbreak terugzetten
Maakt niets uit aangezien ze nu allebei te unlocken zijn. Cydia-apps kan je backuppen met AptBackup (uit Cydia).
  #48  
Oud 05-11-09, 23:15
kaju's schermafbeelding
kaju kaju is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 3
Standaard

Hallo na JB met Blackra1n rc3 wil de iphone niet meer laden en itunes herkend hem ook niet
Wat moet ik hier aan doen
  #49  
Oud 06-11-09, 02:55
Scimitar Scimitar is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Assen
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nu de nieuwste firmware van Apple 3.1.2
Stel ik Jailbreak mijn Iphone met die geweldige nieuwe Blackra1n RC3.
En na een tijdje komt Apple met firmware update 3.1.3 en ik wil als Iphone fan wel braaf alle officiele updates van Apple binnenhalen

Kan ik de jailbreak gewoon zo laten de de firmware update van Apple uitvoeren in Itunes?
Of moet ik dan eerst de Jailbreak eraf halen en die daarna weer opnieuw erop zetten en zo ja, hoe doe ik dit dan?
  #50  
Oud 06-11-09, 02:55
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Ik ben van plan om de iphone van mijn vrouw ook via Blackra1n te jb'en.
Ze heeft dus via de verzekering een nieuwe iphone gekregen (3G) nadat haar (oude 3G) het heeft begeven en niet meer te maken was.

Het vorige toestel was voorzien van de 3.0 versie met JB,hetzelfde waar mijn iphone nog steeds op draait met baseband 04.26.08.Nu hoef ik niet te unlocken aangezien we allebei een t-mobile abbo hebben,dus met die baseband heb ik niks mee te maken (denk ik dan).

Maargoed,
de nieuwe iphone is voorzien van de orginele 3.1.2 versie (met baseband 05.11.07) en is dus alleen nog te JB via Blackra1n.

Nu is mijn vraag of ik nadat ik de Blackra1n JB heb gedaan en Cydia weer terug is,of ik dan gewoon winterboard en openSSH kan verkrijgen en of ik via winSCP weer mijn eigen gemaakte themes e.d. kan terug zetten in de daarvoor bestemde mappen op de iphone? (ik heb de themes e.d. natuurlijk in een map op mijn pc staan).

Iemand al die ervaring op gedaan??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scimitar Bekijk bericht
Ik heb nu de nieuwste firmware van Apple 3.1.2
Stel ik Jailbreak mijn Iphone met die geweldige nieuwe Blackra1n RC3.
En na een tijdje komt Apple met firmware update 3.1.3 en ik wil als Iphone fan wel braaf alle officiele updates van Apple binnenhalen

Kan ik de jailbreak gewoon zo laten de de firmware update van Apple uitvoeren in Itunes?
Of moet ik dan eerst de Jailbreak eraf halen en die daarna weer opnieuw erop zetten en zo ja, hoe doe ik dit dan?

Als je de nieuwe firmware via i-tunes download (als die binnenkort verschijnt) en laat installeren,dan denk ik dat de jailbreak weg is,aangezien hij dan (3.1.3) orgineel is.
Dan is het nog afwachten tot iemand weer een nieuw tooltje of een JB-programmaatje (misschien wel Brownra1n of greySnow,ik roep maar iets...) maakt om hem dan weer te jailbreaken op bv firmware update 3.1.3

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-11-09 om 07:08. Reden: samenvoegen
  #51  
Oud 06-11-09, 08:33
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Nu is mijn vraag of ik nadat ik de Blackra1n JB heb gedaan en Cydia weer terug is,of ik dan gewoon winterboard en openSSH kan verkrijgen en of ik via winSCP weer mijn eigen gemaakte themes e.d. kan terug zetten in de daarvoor bestemde mappen op de iphone? (ik heb de themes e.d. natuurlijk in een map op mijn pc staan).
Je iPhone is ook te Jailbreaken met PwnageTool, dus je statement dat het alleen met Blackra1n kan klopt niet helemaal.

Maargoed, ja, draai gewoon blackra1n en installeer Cydia. Vervolgens kun je alles wat je omschrijft gewoon weer doen.

Het is niet alsof jailbreaken een heel omslachtig proces is voor de eindgebruiker tegenwoordig, het wordt je ultiem makkelijk gemaakt door Geohot en het Dev Team, maak het dan voor jezelf ook niet zo moeilijk . Het wordt al jaren gedaan.

De tekst die wij hier nu op het forum geplaatst hebben, is ongeveer wat je aan tijd vroeger nodig had om een iPhone 2G of een iPod Touch te jailbreaken via de Command Prompt. Echt, het kan niet heel veel makkelijker dan met Blackra1n.
  #52  
Oud 06-11-09, 10:33
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Bekijk bericht
Je iPhone is ook te Jailbreaken met PwnageTool, dus je statement dat het alleen met Blackra1n kan klopt niet helemaal.

Maargoed, ja, draai gewoon blackra1n en installeer Cydia. Vervolgens kun je alles wat je omschrijft gewoon weer doen.

Het is niet alsof jailbreaken een heel omslachtig proces is voor de eindgebruiker tegenwoordig, het wordt je ultiem makkelijk gemaakt door Geohot en het Dev Team, maak het dan voor jezelf ook niet zo moeilijk . Het wordt al jaren gedaan.

De tekst die wij hier nu op het forum geplaatst hebben, is ongeveer wat je aan tijd vroeger nodig had om een iPhone 2G of een iPod Touch te jailbreaken via de Command Prompt. Echt, het kan niet heel veel makkelijker dan met Blackra1n.
Is het ook met pwnage te jailbreaken op dit moment?
Waar kan ik dit ergens vinden,ik zie namelijk nergens iets van de JB met quickpwn voor de 3.1.2?
Ik dacht dat je alleen op dit moment met blackra1n kan JB'n



Ik heb met blackra1n nog geen ervaring dus ik vroeg mij af of echt alles gewoon hetzelfde werkt als met een jailbreak via redsnow e.d. en dat kon ik nergens terug vinden hier.

Iig bedankt voor je reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Is het ook met pwnage te jailbreaken op dit moment?
Waar kan ik dit ergens vinden,ik zie namelijk nergens iets van de JB met quickpwn voor de 3.1.2?
Ik dacht dat je alleen op dit moment met blackra1n kan JB'n
Oww ik zie het al...

PwnageTool beschikbaar voor iPhone OS 3.1.2 - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar om dus met de pwnage-tool te JB'n naar 3.1.2 MOET je iphone dus al ge-JB zijn en dat is de iphone van mijn vrouw nog niet,dus neem ik aan dat ik alleen de optie JB met blackra1n kan uitvoeren toch?

Mocht ik dan problemen ondervinden met winterboard e.d. dan kan ik problemen verhelpen door te herstellen naar een ipsw-bestand dat met de nieuwe PwnageTool gemaakt is,zie ik. http://www.iphoneclub.nl/38521/handl...reak-mac-os-x/

Maar is er ergens een directe link naar het ipsw-firmwarebestand dat met de nieuwe PwnageTool gemaakt is?
Ik zie namelijk alleen de tool voor MAC en niet voor WINDOWS....

Laatst gewijzigd door Michel15; 06-11-09 om 17:38. Reden: edit knop gebruiken
  #53  
Oud 06-11-09, 11:43
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Oww ik zie het al...

PwnageTool beschikbaar voor iPhone OS 3.1.2 - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar om dus met de pwnage-tool te JB'n naar 3.1.2 MOET je iphone dus al ge-JB zijn en dat is de iphone van mijn vrouw nog niet,dus neem ik aan dat ik alleen de optie JB met blackra1n kan uitvoeren toch?

Mocht ik dan problemen ondervinden met winterboard e.d. dan kan ik problemen verhelpen door te herstellen naar een ipsw-bestand dat met de nieuwe PwnageTool gemaakt is,zie ik. Handleiding: iPhone OS 3.1.2 met PwnageTool 3.1.4 - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar is er ergens een directe link naar het ipsw-firmwarebestand dat met de nieuwe PwnageTool gemaakt is?
Ik zie namelijk alleen de tool voor MAC en niet voor WINDOWS....
Draai nou maar gewoon Blackra1n, dan had je al uren geleden gejailbreaked kunnen zijn.

Nogmaals, het wordt je tegenwoordig echt enorm simpel gemaakt, maak het voor jezelf niet moeilijk dan het is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robijinho Bekijk bericht
Hoe merk je dat je push niet werkt? Krijg je dan een melding ofzo?
Ik heb namelijk een normaal geactiveerde iPhone 3GS met T-Mobile. Maar wel JB met blackra1n RC3 en blacksn0w omdat ik graag tethering wil kunnen gebruiken. Reden omdat ik dit vraag is, dat het wel met eBuddy werkt met push. Alleen Gooooal niet. Kreeg gister iig de goals niet door van Ajax, Twente etc. Of lag dat aan de app?
Een melding "Uw push werkt niet in de ene app, maar in de andere app wel. Dus eigelijk werkt push stiekem maar half"?

Push op hacktivated devices (met push fix) werkt gewoon niet lekker, soms half, soms niet, soms wel.

Laatst gewijzigd door Michel15; 06-11-09 om 17:38. Reden: edit knop gebruiken
  #54  
Oud 06-11-09, 13:03
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

welk browser heb ik nu nodig? Met diskaid kom ik de Root niet in.
en heb geen Wi-Fi dus winscp valt af
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #55  
Oud 06-11-09, 13:06
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
welk browser heb ik nu nodig? Met diskaid kom ik de Root niet in.
en heb geen Wi-Fi dus winscp valt af
Even afc2add installeren uit Cydia en alles werkt terug
  #56  
Oud 06-11-09, 16:40
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Is er een probleem met de App YouTube ofzo ? Want het werkt bij mij niet ? Verbinding Mislukt zegt ie.
  #57  
Oud 06-11-09, 16:59
King Q King Q is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Bekijk bericht
Is er een probleem met de App YouTube ofzo ? Want het werkt bij mij niet ? Verbinding Mislukt zegt ie.
Ik heb dat opgelost door Push Fix te installeren.

Kijk hier maar eens.
  #58  
Oud 06-11-09, 17:13
Maradona10 Maradona10 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 49
Standaard

Ik kan een Iphone kopen uit week 40. Is deze dan wel untethered te jailbreaken?
  #59  
Oud 06-11-09, 17:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
Ik kan een Iphone kopen uit week 40. Is deze dan wel untethered te jailbreaken?
Dat is een twijfelgeval, dus: give it a try
  #60  
Oud 06-11-09, 17:18
Mkanon Mkanon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik zit min of meer met de zelfde vraag, ik heb gisteren een 3GS gekocht bij t-mobile, maar met nog 4 maanden te gaan bij vodafone, maw, mijn t-mobile kaart zit er nog niet in! Nu wil ik deze 4 maanden wel al genieten van mijn 3gs dus ik heb hem in iedergeval met het niet geactiveerde kaartje van t-mobile aan itunes gekoppeld, ik kreeg de hele registratie procedure en toen kreeg ik netjes het home screen op mijn iphone te zien.. echter geeft hij nu bij het opstarten "wachten op activering, dit kan even duren" ..maar dit verdwijnt vanzelf weer.. vervolgens "geen service" omdat t-mobile pas over 4 maanden in gaat!

Ik heb wel Wi-Fi etc...

Vraag :

1. Welke stappen moet ik nu ondernemen... hij moet gejailbreakt worden en geunlocked lijkt mij?

2. Mocht het verkeerd gaan, kan een 3gs gebricked raken of kan ik hem ALTIJD herstellen in itunes?

3. behoud ik al mijn "t-mobile" functies, zoals voicemail meldingen etc...

iphone white 3GS
3.1.2 (7D11)
05.11.07
MC140DN

Alvast bedankt!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Op die manier. Dit klopt in principe ook, want ie iPhone is nu dus succesvol gejailbreaked. Uhm, heb je geen T-Mobile kaartje liggen? Het enige wat je namelijk nog rest is Blacksn0w draaien en vervolgens zou je pas andere kaartjes er in kunnen doen. De provider die je er eerst in had zetten, waar je iPhone op werkte, er dus weer in doen en vervolgens Blacksn0w draaien.
Reageren

Labels
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic iScorpio Jailbreak 159 03-11-09 18:01
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) nanana Jailbreak 756 25-10-09 20:53
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 21:03
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 Pjotr-C Unlock 7 27-05-09 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.