//

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) een andwoord op de vraag van de persoon boven mij ikzelf gebruik windows 7 en windows vista , maar die zijn een beetje zoals mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 25-11-09, 04:51
PowerChaos PowerChaos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

een andwoord op de vraag van de persoon boven mij

ikzelf gebruik windows 7 en windows vista , maar die zijn een beetje zoals mijn bijnaam , dus itunes wilt zelfs niet instaleren/opstarten of ik krijg al foutmeldingen (is bijzaak)

als je die jailbreakt met blackra1n blijft die in recovery mode , dus om die terug op te starten moet je blackra1n terug uitvoeren en die start op zoals het moet

nu het leuke , sommige hebbe last dat itunes openspringt en blokeert dat blackra1n kan werken

om dat op te lossen moet je maar 1 ding doen (werkt )
maar gaat aleen als je windows 7 hebt of een dual boot

in geval van windows 7 , maak een virtuele vps aan (windows 7 kan dat , download het van microsoft en je kan het aanmaken )
geef die 512 - 1GB ram en zet er itunes op
gebruik dat als je itunes computer , en gooi de itunes van je windows 7 af (niet van de vps natuurlijk)

zet blackra1n op je windows 7 , laat die draaien en dat zal werken , omdat itunes niet zal opstarten (staat geen op )

als je muziek er wilt inzetten of andere dingen , start de vps op , klik op usb en mount die iphone , dan zal itunes werken en syncen

problemen ??
recovery is niet mogelijk in deze modus , omdat itunes recovery mode niet herkent (vraag me niet waarom , maar zal iets te maken hebbe met de virtualisatie van de usb poort en zo verder) dus als je recovery wilt doen moet je itunes toch instaleren

de tweede optie is gewoon dual booth
1 voor de blackrain (en terug opstarten van de iphone) en de 2de is voor de itunes

kan niet gemakkelijker zijn

als blackra1n je iphone niet herkent , gewoon de iphone afsluiten en terug opstarten terwijl die aan de kabel hangt , meestal word die dan herkent
of je start die manueel op in recovery mode (aan/uit knop en home knop inhouden en na 10 seconden homeknop loslaten of zo iets)

hopelijk helpt dit voor jullie en weet iemand het andwoord op mijn vraag

Groetjes van The Crasher

Laatst gewijzigd door WDS001; 25-11-09 om 13:23. Reden: Illegale verzoeken niet toegestaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-11-09, 06:26
PowerChaos PowerChaos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

ok , ik heb nog een klein probleempje , maar ben niet zeker dat het door jailbreak komt (wel een beetje eigenlijk)

de Wi-Fi doet het niet meer nadat ik de laatste keer heb opgezet (gsm viel uit :S)
kan dat door de blackra1n komen ??

Groetjes van The Crasher
  #123  
Oud 25-11-09, 13:42
JackNL JackNL is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PowerChaos Bekijk bericht
ok , ik heb nog een klein probleempje , maar ben niet zeker dat het door jailbreak komt (wel een beetje eigenlijk)

de Wi-Fi doet het niet meer nadat ik de laatste keer heb opgezet (gsm viel uit :S)
kan dat door de blackra1n komen ??

Groetjes van The Crasher
Al eens geprobeerd de iPhone te resetten?
  #124  
Oud 25-11-09, 17:26
Jeff4u2day Jeff4u2day is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PowerChaos Bekijk bericht
ok , ik heb nog een klein probleempje , maar ben niet zeker dat het door jailbreak komt (wel een beetje eigenlijk)

de Wi-Fi doet het niet meer nadat ik de laatste keer heb opgezet (gsm viel uit :S)
kan dat door de blackra1n komen ??

Groetjes van The Crasher
Had ik ook na Jail break opeens geen Wi-Fi meer.
Hij kon geen netwerken vinden.
Ga naar instellingen --algemeen --- stel opnieuw in ----Herstel netwerkinstellingen.
Reboot the foon en hij kan weer netwerken vinden.
  #125  
Oud 26-11-09, 07:42
katjang katjang is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PowerChaos Bekijk bericht
ok , ik heb nog een klein probleempje , maar ben niet zeker dat het door jailbreak komt (wel een beetje eigenlijk)

de Wi-Fi doet het niet meer nadat ik de laatste keer heb opgezet (gsm viel uit :S)
kan dat door de blackra1n komen ??

Groetjes van The Crasher
@PowerChaos

Reset je network instellingen. Veel voorkomend probleem. Sommigen zeggen dat je dit iedere keer opnieuw moet doen bij het opstarten
  #126  
Oud 26-11-09, 19:33
richard75 richard75 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Goedenavond,

Ik heb het volgende probleem met mijn 3g, Ik heb hem laten unlocken(sim) en jailbreaken. versie 3.1.2. de telefoon werkt nu goed(kon zelf de sim unlock niet voor elkaar krijgen). maar als ik nu blackra1n draai dan geeft ie aan dat de procedure gelukt. maar daarna krijg ik het icoontje niet op mijn iphone te zien.

Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar het wil maar niet lukken.
Heeft iemand een idee?

Kom er met behulp van de eerdere topics niet uit.

Gr richard

Maar als ik nu blackra1n
  #127  
Oud 27-11-09, 20:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Modbreak:
Mensen die nog steeds problemen hebben met Blackra1n en op zoek zijn naar een duidelijke handleiding kunnen hier terecht!

  #128  
Oud 01-12-09, 19:56
Bertuz Bertuz is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Oke bij mij gaat het dus goed fout...

Vandaag een restore gedaan naar 3.1.2 op iPhone 2G. BlackRa1n RC3 zegt dat ie zijn werk heeft gedaan maar mijn iPhone reboot niet en het geohot plaatje is niet voorbij gekomen.

Kan het zijn dat ik stuck zit op een bepaalde baseband? Wat moet ik doen.... en pls verwijs me niet weer door naar een ander topic want ik ben nou al 4 uur bezig met zoeken op het internet.
  #129  
Oud 01-12-09, 20:45
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertuz Bekijk bericht
Oke bij mij gaat het dus goed fout...

Vandaag een restore gedaan naar 3.1.2 op iPhone 2G. BlackRa1n RC3 zegt dat ie zijn werk heeft gedaan maar mijn iPhone reboot niet en het geohot plaatje is niet voorbij gekomen.

Kan het zijn dat ik stuck zit op een bepaalde baseband? Wat moet ik doen.... en pls verwijs me niet weer door naar een ander topic want ik ben nou al 4 uur bezig met zoeken op het internet.
Jailbreak heeft niks met je baseband te maken, die is van de 2G trouwens altijd te unlocken met bootneuter.

Ik zou zeggen, probeer het nog eens en volg goed de handleiding.
__________________

  #130  
Oud 01-12-09, 20:56
Bertuz Bertuz is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Nice Ik heb het opgelost

Dus voor mensen die op 3.1.2 zit waarbij Blackra1n niet werkt:

Download Custom 3.2.1 Firmware voor iPhone 2G:
https://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/43956-custom-3-1-3-1-2-firmware.html

Wat ik vervolgens probeerde om via Shift+herstel knop in iTunes de firmware te installeren. Dit werkte bij mij niet omdat hij met een error 1600 kwam.

Dit valt op te lossen met iReb:
iH8sn0w brengt iReb 3.1.2 uit - iPhone - iPhoneclub.nl

Download: http://ih8sn0w.jaredp.info/iH8sn0w%2...ws-English.zip

Volg stappen in het programma. DFU kom je in door powerknop en home knop gelijk in te drukken en dan na 10 seconden de powerknop los te laten. iReb doet de rest. iReb crasht als het goed is, je iPhone heeft een wit scherm. In iTunes kan je nu via shift+herstellen de custom firmware installeren.

Thx voor de hulp iedereen.
  #131  
Oud 01-12-09, 21:12
adempinar's schermafbeelding
adempinar adempinar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 146
Standaard

Heb iemand nog meer tips voor de error 28?

De iPhone is niet te herstellen en kan ook niet gejailbreaked worden omdat het een error 28 geeft.
__________________
Het enige wat storender is dan enthousiasme,
is gebrek aan enthousiasme.
  #132  
Oud 03-12-09, 21:22
Mr.nightsea Mr.nightsea is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

Halo allemaal,

Heb hulp nodig. Ik heb een 3Gs met nieuwe bootrom, dus na iedere reboot steeds weer opnieuw Blackra1n gebruiken. Probleem is nu dat ik dus weer gereboot heb omdat een progje was blijven hangen. Maar... Ik kan Blackra1n maar blijven uitvoeren, mijn iphone komt steeds weer terug in DFU mode. Ik moet ook zegen dat de foto van Geohot best lang in beeld blijft...

Heeft er iemand een goede tip voor mij om dit op te lossen zonder te herstellen?? Anders ben ik weer data kwijt
  #133  
Oud 04-12-09, 06:29
yvesken yvesken is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: haaltert
Berichten: 28
Standaard

Ik heb juist hetzelde probleem bij het aanzetten van de iphone.Maar dan heb ik nog een probleem mijn Wi-Fi werkt niet meer.
Kan iemand ons helpen.

Ik heb wel een engelse iphone 3GS
greetz yves

Laatst gewijzigd door yvesken; 04-12-09 om 06:34.
  #134  
Oud 06-12-09, 13:38
MartijnG MartijnG is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik kom er echt niet meer uit wat ik nu moet het beste kan doen. Ik heb een iPhone 3GS met T-Mobile gekocht bij Belcompany en neem dus aan dat deze gesimlockt is voor T-Mobile. Toen ik hem kocht stond er versie 3.0 op en heb deze zelf via redsn0w gejailbraikt naar 3.0.1. Omdat er nu steeds meer applicaties firmware 3.1.2 vereisen wil ik hier ook graag naar updaten met behoud van me jailbreak omdat ik graag de extra functionaliteiten die je met een jailbreak kan wil behouden de mogelijkheid van gekraakte applicatie te installeren vindt ik niet zo heel belangrijk de meeste applicaties zijn namelijk toch gewoon via de AppStore aangekocht.

Ik vraag me af of iemand kan zeggen wat ik nu moet doen? Ik heb zelf (nog) geen Mac maar een collega van mij heeft er wel een. De telefoon hoeft niet simlock vrij gemaakt te worden want gebruik gewoon T-Mobile. Oh ja ik wil ook gewoon de iPhone aan en uit kunnen zetten zonder dat ik opnieuw trucjes moet uithalen.
  #135  
Oud 06-12-09, 14:33
Hachy Hachy is offline
• iOS 6.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 16
Standaard

gewoon officieel updaten naar 3.12 en jailbreaken met blackra1n. Als het toch een tethered jailbreak blijkt te zijn kan je altijd weer restoren naar fabrieksinstellingen via itunes.
  #136  
Oud 06-12-09, 16:19
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard Ik snap er niks meer van!!!!

Hallo ik heb een 3g van mijn vriendin. Zij heeft een vodafone abbo. Nu wil ik hem dus jailbreaken en unlocken. Ik heb zelf een 3gs, daar ging het jailbreaken via blackrain super.

Dus ik dacht gaat dit ook makkelijk lukken. Maar helaas, de eerste keer ging het bijna goed, kreeg blackrain er op alleen zonder de programma's zoals cydia.

Daarna lukte mij het helemaal niet meer, na het plaatje van het hoofd gaat hij gewoon weer terug in de stand by modus. Dus niks geen jailbreak vervolg.

Dus het unlocken gaat al helemaal niet op volgens mij.
Ik heb het haar als sinterklaas cadeautje gegeven en nu heeft ze er niks aan. '

WIE OH WIE KAN MIJ HELPEN??????
  #137  
Oud 06-12-09, 16:22
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hachy Bekijk bericht
gewoon officieel updaten naar 3.12 en jailbreaken met blackra1n. Als het toch een tethered jailbreak blijkt te zijn kan je altijd weer restoren naar fabrieksinstellingen via itunes.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Maar dan is ie wel zijn jailbreak kwijt ....

dan kan je of beter houden wat je hebt of het teheret voor lief nemen , er word wel hard aan gewerk volgens de verschillende forums
Toen MartijnG zijn iPhone kocht, stond er fw 3.0 op, dus deze kan no way de nieuwe bootroom bevatten en MartijnG zal dus sowieso niet met een tethered jailbreak komen te zitten; om Martijns woorden te gebruiken: je zult sowieso geen trucjes hoeven uit te halen, bij het opnieuw op starten .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartijnG Bekijk bericht
Ik kom er echt niet meer uit wat ik nu moet het beste kan doen. Ik heb een iPhone 3GS met T-Mobile gekocht bij Belcompany en neem dus aan dat deze gesimlockt is voor T-Mobile. Toen ik hem kocht stond er versie 3.0 op en heb deze zelf via redsn0w gejailbraikt naar 3.0.1. Omdat er nu steeds meer applicaties firmware 3.1.2 vereisen wil ik hier ook graag naar updaten met behoud van me jailbreak omdat ik graag de extra functionaliteiten die je met een jailbreak kan wil behouden de mogelijkheid van gekraakte applicatie te installeren vindt ik niet zo heel belangrijk de meeste applicaties zijn namelijk toch gewoon via de AppStore aangekocht.

Ik vraag me af of iemand kan zeggen wat ik nu moet doen? Ik heb zelf (nog) geen Mac maar een collega van mij heeft er wel een. De telefoon hoeft niet simlock vrij gemaakt te worden want gebruik gewoon T-Mobile. Oh ja ik wil ook gewoon de iPhone aan en uit kunnen zetten zonder dat ik opnieuw trucjes moet uithalen.
Verder is wat Hachy zegt, wel het beste voor je iPhone; updaten via de officiele weg naar 3.1.2 en vervolgens jailbreaken met Blackra1n. Vergeet alleen niet je gegevens te backuppen (een reservekopie maken bijv. Lees daar meer over, met behulp van de zoekfunctie), want anders ben je deze straks kwijt. Zo moet je ook even je gekochte apps 'overzetten in iTunes'. Meer informatie over het jailbreaken vind je het Blackra1n topic en de handleiding die wij hebben geschreven.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #138  
Oud 06-12-09, 16:23
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Diverse berichten van het Custom Firmware 3.1/3.1.2 naar het Blackra1n topic verplaatst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
Hallo ik heb een 3g van mijn vriendin. Zij heeft een vodafone abbo. Nu wil ik hem dus jailbreaken en unlocken. Ik heb zelf een 3gs, daar ging het jailbreaken via blackrain super.

Dus ik dacht gaat dit ook makkelijk lukken. Maar helaas, de eerste keer ging het bijna goed, kreeg blackrain er op alleen zonder de programma's zoals cydia.

Daarna lukte mij het helemaal niet meer, na het plaatje van het hoofd gaat hij gewoon weer terug in de stand by modus. Dus niks geen jailbreak vervolg.

Dus het unlocken gaat al helemaal niet op volgens mij.
Ik heb het haar als sinterklaas cadeautje gegeven en nu heeft ze er niks aan. '

WIE OH WIE KAN MIJ HELPEN??????
Zou je misschien meer gegevens kunnen posten over de iPhone; welke firmware en baseband (voor de baseband zie; Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware) bijv.

Laatst gewijzigd door De Generaal; 06-12-09 om 16:31.
  #139  
Oud 06-12-09, 16:45
Mdv1980 Mdv1980 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

De versie is : 3.1.2 (7D11)
Modemfirmware is : 05.11.07

Al er nog meer nodig is hoor ik het heel graag!!

Grt mdv1980
  #140  
Oud 06-12-09, 16:49
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdv1980 Bekijk bericht
De versie is : 3.1.2 (7D11)
Modemfirmware is : 05.11.07

Al er nog meer nodig is hoor ik het heel graag!!

Grt mdv1980
Herstel je iPhone eens via iTunes, en jailbreak vervolgens eens volgens deze handleiding. Stap 3 wel opnieuw uitvoeren, want je moet de nieuwste versie van Blackra1n hebben. Dus opnieuw naar die site gaan en downloaden. Unlocken doe je daarna via Blacksn0w.
Reageren

Labels
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic iScorpio Jailbreak 159 03-11-09 18:01
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) nanana Jailbreak 756 25-10-09 20:53
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 21:03
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 Pjotr-C Unlock 7 27-05-09 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.