//

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic

Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi - kunnen jullie nog op blackweather ? Ik al heel de dag niet meer, maar ik zit in Shanghai. Ik kan dus niet aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 09-04-10, 13:32
Mr_Belgium Mr_Belgium is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard blackra1n website down? or just china?

Hi -

kunnen jullie nog op blackweather ? Ik al heel de dag niet meer, maar ik zit in Shanghai. Ik kan dus niet aan de blackra1n rc3 files... Misschien is dit geblockt door China government ?

Greetz,
Koen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #562  
Oud 09-04-10, 13:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hier werkt Blackra1n.com niet dus dat is daar wellicht gecensureerd?
  #563  
Oud 09-04-10, 13:42
Mr_Belgium Mr_Belgium is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

hm... hoe kom ik dan aan de blackra1n rc3 files? vertrouwen jullie "alternatieve" downloads ?
  #564  
Oud 09-04-10, 15:01
RobinvD RobinvD is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 44
Standaard

Ik wil hem wel even hosten totdat je hem hebt? Geen probleem Stuur me maar even n PM
  #565  
Oud 09-04-10, 15:26
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #566  
Oud 11-04-10, 23:20
gingersnapper gingersnapper is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Tongeren
Berichten: 46
Standaard

Ik heb de originele FW 3.1.2 geinstalleerd, blackra1n er op losgelaten, de telefoon is jailbroken, maar niet unlockt. Hij detecteert de sim wel, maar hij geeft geen ontvangst. Heeft er nog iemand dit probleem gehad en enig idee om het op te lossen? Ik hoor het heeeeel graag. (provider: mobistar, BEL)

Laatst gewijzigd door gingersnapper; 12-04-10 om 00:28. Reden: Probleem opgelost, sim met kuren
  #567  
Oud 12-04-10, 13:01
dennis_rnb dennis_rnb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb al verschillende mensen geholpen in dit topic maar zit nu zelf met een probleem.. Dit is nu al de 2e keer dat me dit overkomt.

Ik heb een US iPhone 3GS FW 3.1.2 en zorg er altijd voor dat ik nog voldoende batterij over heb omdat ik niet wil dat hij uitvalt (tethered jailbreak blackra1n). Nu liep hij gisteren dus vast en was ik dus genoodzaakt om opnieuw te jailbreaken.. maar waar ik al bang voor was: blackra1n werkt niet meer. Hij zegt dat de jailbreak gelukt is, start vervolgens opnieuw op maar krijg het apple logotje + usb stekker.. Nu al zo'n 20x op verschillende manieren geprobeerd (Als admin uitvoeren, vista pc, windows 7 pc, eerst blackra1n uitvoeren dan iphone koppelen en andersom, iphone loskoppelen na melding dat het gelukt is en andersom, ...). Mijn laatste backup is van een paar weken geleden dus wil eigenlijk niet herstellen.

Ik heb overigens niet op alle PC waar op ik het geprobeerd heb iTunes staan , zou dit van invloed kunnen zijn? Denk het eerlijkgezegd niet. En wat ik wel vreemd vind: voor de jailbreak herkent hij het apparaat niet als externe harde schijf, maar net daarna wel. Je zou dus zeggen dat het wel heeft gewerkt, alleen start hij niet opnieuw op zonder weer op het apple logo te komen .

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder dat ik hoef te herstellen? Baal hier nl. erg van want het is al de 2e x dat dit me overkomt.. daarom ben ik ook zo bang dat mn telefoon uitvalt.. blackra1n werkt blijkbaar alleen bij een pas herstelde iphone, niet een die al een paar maanden niet meer uit is geweest.

Alvast bedankt!!

Edit:

Erg vreemd.. zoals ik al zei zie herkent hij de iPhone wel als externe harde schijf tijdens het jailbreaken. Als ik dan op eigenschappen druk zie ik ook gewoon de firmware versie en het serienummer! (zie foto). Dan zou je toch zeggen dat de jailbreak gelukt is? Hij herkent mijn iPhone iig met de goede firmware versie en serienummer..


Laatst gewijzigd door dennis_rnb; 12-04-10 om 15:57.
  #568  
Oud 12-04-10, 16:13
Brammer90 Brammer90 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als dennis_mb, mijn Iphone is naar ISN geweest voor reparatie van het scherm. ( Hij is hier NIET ge-updated ) Als ik nu mijn iphone wil opstarten met blackrain geeft ie "running" aan en dan meteen "reboting your device" de foto van geohot is niet langs geweest en mijn iphone scherm blijft wel aan maar helemaal zwart.

What to do?
  #569  
Oud 13-04-10, 12:47
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard

Hi all, Ik sluit mij aan in de rij maar het het wel opgelost! jaja, met Blackr1an. en een Mac.

short version: op een 3g een jb uitgevoerd met BR RC3, 3g bleef hangen in unlock modus ondanks dat BR aangeeft de 3G te hebben unlocked. Ik deed dit steeds op een windows bak. Windows7 wel te verstaan. Ik kon via die PC niet restoren om wat voor reden dan ook.

recent version: Nu heb ik een Mac aangeschaft (niet om die reden ) en een goed restore bestand gedownload (via Chrome omdat Safari dat niet doet )
Procedure gevolgd, nieuwe FW erop en via Wi-Fi bestanden van Cedia opgehaald en uitgevoerd. En voilà: alles werkt weer! Problem solved.

Iemand interesse in een zwarte 3G 16GB zonder simlock maar met gebruikerssporen ?
  #570  
Oud 13-04-10, 18:01
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

het eerste wat in mij opkomt is check je itunes versie. 9.1 schijnt problemen te geven, dus moet die niet hoger zijn dan 9 óf je moet die fix hebben gedraait.
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
  #571  
Oud 14-04-10, 10:45
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard Blackra1n tethered vragen

Ik heb het topic doorgelezen en de nodige blogs geraadpleegd, maar ik heb twee vragen waar ik geen antwoord op kan vinden.

1. Als je een unlocked (en dus officieel geactiveerde) iPhone 3GS MC model slaat blackra1n dan het automatische activeringsproces over? Ik wil namelijk gewoon push notifications blijven gebruiken zonder enige tweaks daarvoor.

2. Hoe verwijder je de blackra1n jailbreak? Ik weet hoe je de app verwijderd en ik weet ook dat dit automatisch gebeurd wanneer ik een update installeer, maar is er ook een andere manier? Ik kan 3.1.2 niet meer herstellen door een custom ipsw zoals ik bij m'n 3G deed.

Excuses als dit domme vragen zijn, maar ik heb pas sinds gister een 3GS. Ik heb wel de nodige kennis over de 2G en 3G, dus je mag moeilijke termen gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
  #572  
Oud 14-04-10, 15:07
dennis_rnb dennis_rnb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik heb ook eindeloos het internet afgezocht naar mogelijke oplossingen van mijn probleem en heb het gevonden: proberen, proberen en nog eens proberen. Na 83012 keer blackra1n te hebben gedraaid hoorde ik eindelijk het bevrijdende USB geluidje op mijn computer! Zo zie je maar weer: de aanhouder wint.. ik stond op het punt om de iphone te herstellen, een backup van maanden geleden terug te zetten en alle cydia apps opnieuw te installeren. Gelukkig heb ik het nog een aantal keren met blackra1n geprobeerd en geluk gehad
  #573  
Oud 14-04-10, 17:35
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Wow, ik dacht dat het aan mij lag! Maar blijkbaar zijn het toch geen makkelijk vragen!

Maar kom op, er zijn toch wel een paar experts hier waarvoor dat een makkelijke vragen zijn.
  #574  
Oud 14-04-10, 18:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Op je eerste vraag kan in niet meteen een antwoord geven.
Maar ivm je jailbreak; de enige manier om dat te verwijderen is herstellen met een originele firmware.
  #575  
Oud 14-04-10, 18:54
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Ik heb een iPhone 3GS MC-model (officieel simlockvrij) jailbroken met blackra1n en geen problemen met de push notificaties.
Push berichten krijg ik gewoon netjes binnen van bijvoorbeeld WhatsApp.
  #576  
Oud 14-04-10, 19:05
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3GS MC-model (officieel simlockvrij) jailbroken met blackra1n en geen problemen met de push notificaties.
Push berichten krijg ik gewoon netjes binnen van bijvoorbeeld WhatsApp.
Ok bedankt, toevallig dat je whatsapp noemt want dat is eigenlijk hetgene waarvoor ik push notificaties wil behouden!

Maar wil eigenlijk ook wel weten of het activeringsproces dan ook daadwerkelijk overgeslagen wordt. Maar das misschien meer iets voor de techneuten onder ons.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Maar ivm je jailbreak; de enige manier om dat te verwijderen is herstellen met een originele firmware.
Bedankt maar dat wist ik eigenlijk al, maar hoe herstel je een firmware dan op de 3GS? De mijne is geleverd met 3.1.2 en ik kan zelfs niet eens herstellen naar 3.1.2, want bij shift + herstellen krijg ik geen goedkeuring en wordt ik verplicht om up te daten naar 3.1.3. Ik weet dat dit komt omdat ik mijn shsh niet opgeslagen heb voor naar 3.1.2 te gaan, maar omdat mijn telefoon werd geleverd met 3.1.2 kon ik dat ook niet voorkomen.

is er nog een andere manier (om bijvoorbeeld de server van Apple te omzeilen)?

Laatst gewijzigd door oetkaa; 14-04-10 om 19:13.
  #577  
Oud 14-04-10, 19:15
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je die SHSH files niet hebt opgeslagen is er geen andere mogelijkheid.
  #578  
Oud 14-04-10, 19:58
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Zit al op 3.1.3 dan? Als je op 3.1.2 zit, kun je nog de SHSH files uploaden naar saurik's server en dan restoren naar 3.1.2
  #579  
Oud 14-04-10, 20:31
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
  #580  
Oud 15-04-10, 22:18
Teun-ipod Teun-ipod is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo iedereen,
ik hoorde van een vriend dat blackra1n het paard van Troje binnenlaat( als je niet weet wat dat is zoek op google of YouTube) handig om je computer regelmatig te scannen. Ik heb zelf avg 9.0 en dan kun je bij programma's scannen is een stuk makkelijker dan de hele Computer en sneller

Teun
Reageren

Labels
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic iScorpio Jailbreak 159 03-11-09 18:01
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) nanana Jailbreak 756 25-10-09 20:53
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 21:03
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 Pjotr-C Unlock 7 27-05-09 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.