//

Raar probleem US 1G iPhone 1.1.4 naar 3.0

Raar probleem US 1G iPhone 1.1.4 naar 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier sinds kort een US 1G iPhone die eerder uiteraard gejailbreaked was om de telefoon naar behoren te kunnen gebruiken, helaas enkele dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-09, 13:49
apekoek apekoek is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Unhappy Raar probleem US 1G iPhone 1.1.4 naar 3.0

Ik heb hier sinds kort een US 1G iPhone die eerder uiteraard gejailbreaked was om de telefoon naar behoren te kunnen gebruiken, helaas enkele dagen geleden heb ik per ongeluk een upgrade via iTunes laten uit voeren.

Nu wil ik de iPhone weer hebben zoals het was, gejailbreaked met cydia en unlock. Echter loop ik steeds tegen problemen aan.

Heb allereerst een custom firmware update proberen uit te voeren via iTunes, 3.0 en 3.1 firmwares (custom firmwares die op dit forum staan speciaal voor de 1G US iPhone). Maar de eene firmware geeft al direct een error dat deze niet geladen kan worden, en de andere firmware geeft tijdens het bijwerken een '23 error'. Als ik de iPhone in DFU mode zet wil ik ook nog wel eens de '1601 error' krijgen, maar ook de DFU mode lijkt niet te helpen.

Om deze errors te voorkomen heb ik iReb geprobeerd (in DFU mode), echter krijg ik met geen mogelijkheid een wit scherm ten einde dat het programma goed zijn werk gedaan zou hebben. De update die ik dan weer probeer uit te voeren via iTunes (toch proberen na de onsuccesvolle iReb, geeft dan dezelfde errors als voorheen.)

Het enige wat wel werkt is dat ik de iPhone kan jailbreaken en activeren met ziPhone, echter een unlock lukt niet en de firmware is dan 1.1.4 en de iPhone de Wi-Fi werkt dan ook niet. Dus vandaar dat ik eerst wil updaten naar 3.0 of 3.1, maar dan krijg ik dus helaas de problemen die ik boven heb beschreven.

Wat zou ik nu nog kunnen doen? En welk programma kan daar bij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-09, 00:22
apekoek apekoek is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Of is er een kans dat het toestel echt bricked is? of is dat niet meer van deze tijd?
  #3  
Oud 06-11-09, 09:52
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Kan deze handleiding je niet helpen? Jailbreaken met Redsn0w ipv ZiPhone.
  #4  
Oud 06-11-09, 10:24
apekoek apekoek is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Kan deze handleiding je niet helpen? Jailbreaken met Redsn0w ipv ZiPhone.
Het probleem is dat ik hoe dan ook een error krijg bij het restoren, ook met deze officieele 3.0 firmware. Error 23 is dan het geval, hoe kan dat toch?
  #5  
Oud 17-11-09, 11:28
Sugerbabe Sugerbabe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw Zeeland
Berichten: 4
Standaard

Heb precies hetzelfde probleem, heb probeerd van 1.1.4 naar 3.0 te updaten, via de handleiding (redsnow), maar kon gewoon niet restoren, kreeg error 1604. Daarom iReb gedaan, maar ook geen witte scherm. Itunes restore nog eens gedaan, maar kreeg dan error 1601. Op dit moment gaat de iphone altijd terug naar recovery mode, krijg het wel in DFU, maar het lukt geen restore via Itunes nog iReb.... een enkel idee hoe ik dat kan oplossen?
  #6  
Oud 17-11-09, 16:26
Simba101 Simba101 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

laatste itunes installed?
  #7  
Oud 17-11-09, 16:36
Sugerbabe Sugerbabe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw Zeeland
Berichten: 4
Standaard

ja, inderdaad
  #8  
Oud 17-11-09, 17:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Update naar een officiële 3.1.2 firmware en jailbreak daarna met Blackra1n. Unlocken kan je dan met Bootneuter.
  #9  
Oud 17-11-09, 17:28
Sugerbabe Sugerbabe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw Zeeland
Berichten: 4
Standaard

Nou, inmiddels heb ik dit gedaan: https://forum.iculture.nl/f14/i...g-windows.html met weinig hoop, maar TARAAAA!!! Het werkt!!!! alleen aan het einde iets de snel geweest en te vroeg ok voor de backup gegeven en nu heb ik deze gemist. In mijn geval valt het wel mee, had niet te veel contacten, maar mijn advies aan iedereen, echt even afwachten tot dat het iphone helemaal klaar is voor de update! Toch ben ik erg happy, dat alles nu weer werkt dank al de informatie hier in het forum!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g raar boot probleem flash1982 iPhone algemeen 0 24-01-11 18:42
iPhone 3g raar probleem! menno51 iPhone algemeen 0 23-05-10 09:50
iphone simlock raar probleem dvg94 Archief 8 06-05-10 20:37
Raar iphone 3G probleem kimvb iPhone algemeen 1 08-02-10 18:29
Raar batterij probleem met 2G iPhone rtenkroode iPhone algemeen 10 24-11-08 14:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.