//

Iphone Simulator jailbreaken

Iphone Simulator jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen de broncode van de installer app vrij kwam Wilde ik dit graag testen maar ik heb geen gejailbreakte iphone (wil dit ook gewoon niet) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-09, 20:57
blablaman blablaman is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard Iphone Simulator jailbreaken

Toen de broncode van de installer app vrij kwam Wilde ik dit graag testen maar ik heb geen gejailbreakte iphone (wil dit ook gewoon niet) Dus ik dacht waarom jailbreak ik de iphonesimulator uit de SDK niet?

nu is mijn vraag. Is dit mogelijk?

met vriendelijke groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-09, 00:21
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Waarom moet je die Jailbraken om de installer app erop te kunnen zetten dan? Ik ken die hele SDK niet echt, maar ik meende dat je broncode daar gewoon aan toe kunt voegen. En als je Installer er dan op hebt staan kan je er natuurlijk nog niet veel mee omdat de gecompileerde programma's die je daarmee download ook niet werken binnen de emulator.

Maar om de vraag te beantwoorden; in theorie is alles te kraken, dus dat zal ook wel voor de emulator gelden. Nu alleen nog wachten tot iemand met kennis van zaken zin heeft er tijd in te steken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone simulator: grijs scherm en niets anders fabie1 Ontwikkelen voor iOS 6 16-09-09 20:59
iPhone demonstratie via simulator en beamer wfjansen iPhone accessoires en onderdelen 6 26-07-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.