iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/49883-iworm-misbruikt-standaard-wachtwoord-via-ssh.html)

iScorpio 23-01-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max789 (Bericht 408105)
Hmm heb nog even wat gezocht, is nu wel duidelijk dat ik tog moet gaan upgraden =(
1 vraagje nog, als ik nu m'n iPhone 3G 3.0 Restore met iTunes en daarna Blackrain erover heen gooi is het goed toch? Of krijg ik dan gezeur met baseband enzo?

Mag ik je vriendelijk doorsturen naar dit artikel ;)

Je kan al goed upgraden naar 3.1.2 en dan een jailbreak en eventueel een unlock doorvoeren.

Max789 23-01-10 22:42

Huh?! Ik heb net m'n root pass verandert via terminal maar als ik probeer in te loggen via WinSCP Krijg ik connection refused? Help?

ThaBudz 24-01-10 14:42

het is root en dan nw ww ipv waar je alpine zette en dan weigert ie ¿

Moto 09-02-10 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max789 (Bericht 408105)
1 vraagje nog, als ik nu m'n iPhone 3G 3.0 Restore met iTunes en daarna Blackrain erover heen gooi is het goed toch? Of krijg ik dan gezeur met baseband enzo?

Ik heb hetzelfde probleem. Moet m'n iPhone restoren naar factory settings.
Ben dus nieuwsgierig: is het bij jou (of anderen met hetzelfde probleem) gelukt?

WDS001 09-02-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moto (Bericht 414688)
Ik heb hetzelfde probleem. Moet m'n iPhone restoren naar factory settings.
Ben dus nieuwsgierig: is het bij jou (of anderen met hetzelfde probleem) gelukt?

Als je nu op herstellen drukt in iTunes dan kom je met firmware 3.1.3 te zitten. Die is ook te jailbreaken, maar niet zo gemakkelijk als firmware 3.1.2. Wat je dus moet doen is shift+herstellen en dan een 3.1.2 firmware van hier selecteren.

Moto 10-02-10 00:00

Hm… shift-herstel geeft bij mij (Mac user) alleen mogelijkheid te herstellen naar 3.1.3. Doe ik iets verkeerd?

ButcherJF 10-02-10 08:25

Yep, bij Macs is het Alt-herstel.

Moto 10-02-10 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 414924)
Yep, bij Macs is het Alt-herstel.

Ah… thenx (bij Apple noemen ze dat Option, maar het is hetzelfde).

Het werkt trouwens niet. Ik heb de firmware gedownload die genoemd werd in het gekoppelde bestand. Op mijn andere Mac heb ik iTunes 8.2 geïnstalleerd, maar er gebeurde hetzelfde als bij de poging in iTunes 9: het bestand werd gecontroleerd bij Apple en de melding verscheen dat de iPhone niet kan worden hersteld: 'The device isn't eligible for the requested build.'
Doing…

ppg 15-02-10 16:12

Met betrekking tot iworm en openSSH dan wel varianten van SSH de volgende vraag.
Is de inhoud van deze pagina nog van toepassing? iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH - iPhone - iPhoneclub.nl
Ik heb vandaag ********** op de iPod touch gezet en tijdens het installeren zag ik in het scherm een pop-up met "open ssh" tekst erin. Daarna was dat weer weg. Vervolgens de handleiding van bovenstaande link nagelopen en kan bij stap 1 in Cydia -> Manage -> Package nergens openSSH vinden noch iets met SSH en ook niets dat daar op lijkt (maar hoe weet ik dat het iets vergelikbaars is?). Uiteraard voorkom ik liever wormen dan dat ik ze moet opschonen.
PuTTY of Mobile Terminal installeren kan natuurlijk wel, maar met wat MS DOS prompt kennis van meer dan 15 jaar geleden weet ik wel dat je snel(ler) dingen onherstelbaar beschadigd.
Groeten Paul

ThaBudz 16-02-10 21:13

als ie daar niet bij staat dan is ie ook niet geinstalleerd , je zou ook iphonebrowser kunnen gebruiken ( via kabel ) maar dan moet je wel uit Cydia afc2add installeren anders gaat het niet werken .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.