//

Jailbreak ok, itunes sync fout melding..

Jailbreak ok, itunes sync fout melding.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het volgende probleem. ik doe al maanden jailbreak met iphone 3g. Laatst heb ik voor me kennisen 2 iphones 3gs ge-jailbreakt. geen problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-09, 00:50
e.alkurt e.alkurt is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Question Jailbreak ok, itunes sync fout melding..

ik heb het volgende probleem. ik doe al maanden jailbreak met iphone 3g. Laatst heb ik voor me kennisen 2 iphones 3gs ge-jailbreakt. geen problemen mee gehad. Begin december heeft me oom ook een iphone 3gs gehaald. omdat ik best ervaring met jailbreaken heb, was dat ook geen probleem. Alleen nu kan ik, na het jailbreaken en installeren van cydia, de iphone niet laten communiceren met itunes. wanneer ik het aansluit op usb, zegt itunes dat het iphone niet te lezen is, en dat het iphone hersteld moet worden (terug naar fabrieks-herstellingen). De specificaties zijn hetvolgende:

Iphone 3GS:
versie: 3.1.2 (7D11)
firmware: 05.11.07

Itunes is de momenteel de nieuwste versie: 9.0.2.25

De programma die ik gebruik is zoals gewoonlijk, blackra1n.

Dit is de eerste keer dat ik zo'n melding krijg. Zoals gezegt, heb al meerdere keren ge-jailbreakt en gesyncgroniseerd. Hoe kan ik deze probleem oplossen, iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-09, 07:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard