//

Jailbreak ok, itunes sync fout melding..

Jailbreak ok, itunes sync fout melding.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het volgende probleem. ik doe al maanden jailbreak met iphone 3g. Laatst heb ik voor me kennisen 2 iphones 3gs ge-jailbreakt. geen problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-09, 00:50
e.alkurt e.alkurt is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Question Jailbreak ok, itunes sync fout melding..

ik heb het volgende probleem. ik doe al maanden jailbreak met iphone 3g. Laatst heb ik voor me kennisen 2 iphones 3gs ge-jailbreakt. geen problemen mee gehad. Begin december heeft me oom ook een iphone 3gs gehaald. omdat ik best ervaring met jailbreaken heb, was dat ook geen probleem. Alleen nu kan ik, na het jailbreaken en installeren van cydia, de iphone niet laten communiceren met itunes. wanneer ik het aansluit op usb, zegt itunes dat het iphone niet te lezen is, en dat het iphone hersteld moet worden (terug naar fabrieks-herstellingen). De specificaties zijn hetvolgende:

Iphone 3GS:
versie: 3.1.2 (7D11)
firmware: 05.11.07

Itunes is de momenteel de nieuwste versie: 9.0.2.25

De programma die ik gebruik is zoals gewoonlijk, blackra1n.

Dit is de eerste keer dat ik zo'n melding krijg. Zoals gezegt, heb al meerdere keren ge-jailbreakt en gesyncgroniseerd. Hoe kan ik deze probleem oplossen, iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-09, 07:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt ws. een tethered jailbreak. Draai Blackra1n nog eens en het probleem is opgelost zolang je de iPhone niet helemaal uitzet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout melding syncen iphone/itunes jmb24 iTunes 1 09-01-11 05:20
-20 fout sync iphone 3gs itunes lvddoel iTunes 13 15-08-10 15:14
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten mauricenl iTunes 0 06-07-10 16:16
Windows: iphone 3GS itunes fout melding (0xE800000A) sahin14755 iTunes 2 02-03-10 03:02
fout melding naar het handelen van de jailbreak Eddegroninger Jailbreak 9 01-02-09 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.