//

Wel tethering in 3.1.2, geen jailbreak?

Wel tethering in 3.1.2, geen jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet Wat er allemaal is gedaan, maar ik kom op de iPhone 3gs van mijn vriendin net tegen dat zij kan tetheren zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-09, 18:04
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Wel tethering in 3.1.2, geen jailbreak?

Ik weet niet Wat er allemaal is gedaan, maar ik kom op de iPhone 3gs van mijn vriendin net tegen dat zij kan tetheren zonder jailbreak, apps of custom firmware. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Als dit betekent dat t-mobile besluit tot het aanzetten van tetheren zou dit gaaf zijn. Ze betaalt overigens ook niet meer dan de standaard kosten voor I-150.

Ik kan overigens nu geen screenshots plaatsen. Ik heb geen laptop bij de hand.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-09, 01:29
tebs tebs is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

dus als ik het goed begrijp werkt thetering ook echt het is dus niet zo dat je alleen de optie hebt zoals veel mensen stellen, deze blijft namelijk staan tot die wordt geactiveerd.
als het wel zo is dan vraag ik mij af hoe dit kan.
  #3  
Oud 29-12-09, 14:06
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

En je hebt dit echt geprobeerd? Bij mij was deze optie vroger ook zichtbaar, maar van zodra ik die aanzette en verbond met de PC verdween deze. Volgens mij kan het dus niet in firmware 3.1.2.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wel of geen jailbreak!? iphone789 Jailbreak 7 18-01-11 21:50
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet pdewildt iPhone algemeen 0 16-08-10 13:39
iPhone: iedereen met geen 3g verbinding maar wel jailbreak - oplossing hier. borgqueenx Jailbreak 4 01-07-10 10:55
Geen Tethering in XP, wel in Vista maartenotto iPhone algemeen 1 16-08-09 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.