//

iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk?

iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel zegt het al. Is het mogelijk om zonder iTunes mijn iPhone 3GS 3.1.2 te jailbreaken met blackra1n?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-09, 16:14
Dems Dems is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 33
Standaard iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk?

Titel zegt het al. Is het mogelijk om zonder iTunes mijn iPhone 3GS 3.1.2 te jailbreaken met blackra1n?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-09, 16:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Topic opnieuw geopend. Blijkbaar heb je iTunes nodig om Blackra1n te gebruiken (wist ik heeaal niet, op mijn mac staat iTunes standaard geinstalleerd ).
Waarschijnlijk zijn er omwegen voor, dus reageer indien je er een kent.

Laatst gewijzigd door Bomans; 22-12-09 om 23:59.
  #3  
Oud 24-12-09, 12:01
simba1 simba1 is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dems Bekijk bericht
Titel zegt het al. Is het mogelijk om zonder iTunes mijn iPhone 3GS 3.1.2 te jailbreaken met blackra1n?
Ben ook benieuwd of iemand blackra1n kan gebruiken op een computer waargeen itunes of staat. Probleem is dat ik thuis op een computer met itunes blackra1n gewoon kan gebruiken (jailbreak zonder problemen). Omdat mijn 3gs een tethered jailbreak nodig heeft wil ik dit graag op mijn werk ook kunnen doen (voor het geval dat..)). Daar kan ik echter geen itunes installeren. Blackra1n op een mem stick kan ik wel opstarten, maar wil niet werken. Als ik mijn iphone aansluit dan ziet die wel de iphone, maar alleen om er de foto's van af te halen.

Heeft iemand dit wel voorelkaar gekregen?
  #4  
Oud 24-12-09, 13:00
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb het destijds geprobeerd, maar het wilde niet.

toen ik iTunes installeerde wilde het wel ineens terwijl je iTunes zelf niet nodig hebt
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: HELP ! Iphone 3g (4.2.1) Jailbreaken zonder Power knopje. Herofatih Jailbreak 1 16-02-11 21:56
iPhone: Tethering op Iphone 3G met OS 4.2.1 zonder jailbreak mogelijk? Zyprexa Jailbreak 5 19-01-11 19:54
iPhone: Iphone jailbreaken zonder hold/off knop koosie Jailbreak 4 31-10-10 13:59
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? ivogossen Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 23:09
winpwn iPhone 3G zonder baseband upgrade mogelijk? him Jailbreak [archief] 14 28-08-08 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.