iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: No service (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/52467-no-service.html)

matbr 20-01-10 22:58

No service
 
Hallo iedereen:)
Ik ben nieuw hier op het forum, maar wist niet waar ik dit moest plaatsen!
Heb al veel in het forum hierover gezocht maar niks gevonden...

Ik heb gelijk een probleem. mijn iphone draait op fw 3.1.2 gejailbreaked met blackra1n alles gaat goed, via blackra1n cydia en sn0w erop gedownload geen problemen. totdat ik mijn simkaart telfort erin doe en hij op het begin 1streep bereik heeft en daarna hele tijd no service. heb al vaak herstel gedaan in itunes opnieuw gejailbreaked enz enz niks werkt.. hoop dat iemand hier iets weet!

Destiny 20-01-10 23:04

Probeer eens je netwerk instellingen te resetten.

matbr 20-01-10 23:10

dat heb ik ook al gedaan, alles gereset, hard reset...

matbr 21-01-10 19:39

met vodafone vaak van de tijd 1streep bereik en wat minder no service...
ligt het aan software of hardware?

aziz 21-01-10 19:44

Hi,

Ik heb bijna dezelfde probleem. Heb ook fw 3.1.2. erop gezet en daarna met blackra1n geunlocked maar er staat continu " GEEN SERVICE" . Kan iemand aub helpen?!?! Heb echt van alles geprobeerd.

matbr 21-01-10 19:45

vrijwel het zelfde dus met mijn telfort continu no service!

bruineogen 21-01-10 20:55

geen service
 
Ik heb al drie dagen geen service. Het is gebeurd nadat ik bij Vodafone een internet blox erop heb laten zetten.... Mijn telefoon is een US 2G gejailbraked...( ik heb een ananasje ipv appel) heb al met kloppend hart een netwerkherstel toegepast, maar dat hielp niet. (maar gelukkig kreeg ik niet het schermpje met alleen de "noodroep mogelijk") Heeft iemand een idee?

eddye 25-01-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matbr (Bericht 407242)
Hallo iedereen:)
Ik ben nieuw hier op het forum, maar wist niet waar ik dit moest plaatsen!
Heb al veel in het forum hierover gezocht maar niks gevonden...

Ik heb gelijk een probleem. mijn iphone draait op fw 3.1.2 gejailbreaked met blackra1n alles gaat goed, via blackra1n cydia en sn0w erop gedownload geen problemen. totdat ik mijn simkaart telfort erin doe en hij op het begin 1streep bereik heeft en daarna hele tijd no service. heb al vaak herstel gedaan in itunes opnieuw gejailbreaked enz enz niks werkt.. hoop dat iemand hier iets weet!

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met vodafone en kpn.
Alles geprobeerd, en niets blijkt te werken.... :(.
Heel af en toe even connectie, laat dan vodafone zien, en enkele seconde later weer 'geen service'.
Iemand misschien een oplossing ??

Mvg,
Eddy

kuotje 25-01-10 15:55

Is ie wel simlock vrij? anders -> Unlocked?

fynrd1 25-01-10 17:13

Is de iphone eerst officieel via itunes geupdate?

bruineogen 25-01-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruineogen (Bericht 407502)
Ik heb al drie dagen geen service. Het is gebeurd nadat ik bij Vodafone een internet blox erop heb laten zetten.... Mijn telefoon is een US 2G gejailbraked...( ik heb een ananasje ipv appel) heb al met kloppend hart een netwerkherstel toegepast, maar dat hielp niet. (maar gelukkig kreeg ik niet het schermpje met alleen de "noodroep mogelijk") Heeft iemand een idee?

ik ben inmiddels 4 heen en weer gestuurd van de Vodafone winkel naar de klantenservice en heb uiteindelijk een nieuwe simkaart gekregen, en die doet het wel !! Niet optimaal (zo af en toe geeft de telefoon weer ' geen service ' aan) maar ik ben voorlopig weer gered!

JPtje 08-02-10 20:04

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 3GS (oude bootrom) 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n,
toen via Pwnage Tool 3.1.5 een custom 3.1.3 ipsw aangemaakt.
en die hersteld via iTunes.

Nu heb ik ook het probleem dat hij Geen Service aangeeft.

Youtube en GPS werken ook niet.

Dus ik denk dat hij hem niet kan Activeren? :S

maar dat is raar, want ik heb mijn iphone gekocht met een T-Mobile abonnement dus hij zou toch moeten werken?

Ik heb dit al vaker geprobeert, en ook al netwerk instellingen hersteld enzo, maar niet helpt. Zet ik 3.1.2 weer terug dan heb ik weer netwerk. en herstel ik hem naar originele 3.1.3 dan heb ik ook nietwerk. alleen dus bij de gejailbreakte 3.1.3 niet...


Enig idee waarom hij 3.1.3 (geajailbreakt) niet kan activeren, en dus geen netwerk heeft?


alvast bednakt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.