iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/53358-firmware-3-1-3-jailbreaken-verzameltopic.html)

Erhan 02-02-10 23:38

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic
 
Ik ben nu mijn iphone 3gs aan het updaten origineel simlockvrij !

naar versie 3.1.3 kan ik nu wel jailbreaken of niet want dat is even belangrijk !

alvast bedankt.

sjoeii 03-02-10 06:48

Met 3.1.3 kun je op dit moment nog niet jailbreaken. Ik vrees ook dat dat nog wel even duurt

yingie 03-02-10 06:51

De 3GS kan nog niet gejailbreakt worden dus even wachten. Momenteel is alleen bevestigd dat de iPhone 2G en de iPhone 3G gejailbreakt kunnen worden met Redsn0w.

mvveelen 03-02-10 08:10

Volgens deze reactie : http://www.iphoneclub.nl/59846/iphon...comment-180154 is het wel al mogelijk....alleen begin ik er nog maar even niet aan omdat de tutorial in het Italiaans is.

truckdiver 03-02-10 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 412049)
Volgens deze reactie : iPhone OS 3.1.3 al te jailbreaken op oudere toestellen - iPhone - iPhoneclub.nl is het wel al mogelijk....alleen begin ik er nog maar even niet aan omdat de tutorial in het Italiaans is.

beste wachten tot hier op IPhoneclub een handleiding komt.
Zosnel er een veilige jailbreak wordt vrijgegeven van wie dan ook lees je het hier direct:rolleyes:

yingie 03-02-10 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 412049)
Volgens deze reactie : iPhone OS 3.1.3 al te jailbreaken op oudere toestellen - iPhone - iPhoneclub.nl is het wel al mogelijk....alleen begin ik er nog maar even niet aan omdat de tutorial in het Italiaans is.

Daar staat toch echt 'oudere' modellen. Dus nogmaals: de 3GS is nog niet te jailbreaken en zeker niet te unlocken. Wachten dus tot het Dev Team de nieuwe firmware kan jailbreaken en unlocken, zo dat al gaat lukken.

Brimme 03-02-10 10:19

als je de pagina vertaald, zie je ook dat sommige 3gs gebruikers hun iphone succesvol gejailbracked hebben. het is dus mogelijk.Er zijn natuurlijk nieuwere en oudere 3gs'en en volgens mij lukt het nu alleen nog met de oudere

De Generaal 03-02-10 10:55

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken?
 
De nieuwe firmware 3.1.3. is uit en in dit (verzamel)topic kunnen al nieuwtjes, tips en ervaringen over het jailbreaken van de nieuwe firmware worden gepost.

Vooralsnog is de nieuwe firmware niet te jailbreaken. In sommige gevallen lijkt de nieuwe Redsn0w deze firmware te kunnen jailbreaken, maar dit is geen garantie dat het voor alle iPhone's werkt.

mandyrichard 03-02-10 15:20

Kan iemand me duidelijkheid geven over het volgende:
kan ik mijn iPhone gewoon aansluiten op iTunes? Of update hij automatsch?
Volgens mij kan k hem gewoon aansluiten, alleen als je de optie updates zoeken gebruikt, doet hij updaten.
Klopt dit.
Ik durf nu mijn iPhone niet aan te sluiten op iTunes. 
bedankt alvast

De Generaal 03-02-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mandyrichard (Bericht 412211)
Kan iemand me duidelijkheid geven over het volgende:
kan ik mijn iPhone gewoon aansluiten op iTunes? Of update hij automatsch?
Volgens mij kan k hem gewoon aansluiten, alleen als je de optie updates zoeken gebruikt, doet hij updaten.
Klopt dit.
Ik durf nu mijn iPhone niet aan te sluiten op iTunes. 
bedankt alvast

Als je automatische updates in iTunes hebt uitgezet dan kan je zonder problemen je iPhone aansluiten ;). Om het voor de zekerheid te checken: iTunes > Bewerken > Voorkeuren en dan moet je automatisch zoeken naar updates natuurlijk uitgevinkt hebben ;).

yingie 03-02-10 15:22

aansluiten kan gewoon, hij vraagt om te updaten en dan kan je gewoon op 'annuleer' klikken.

mandyrichard 03-02-10 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 412213)
aansluiten kan gewoon, hij vraagt om te updaten en dan kan je gewoon op 'annuleer' klikken.

Oké dank je wel. En ik heb gister wel de update gedaan van iTunes en QuickTime.
Maar dat maakt ook niks uit dan toch?
Sorry beetje domme vragen misschien maar dit is allemaal nieuw voor me.
Gr. Mandy

yingie 03-02-10 15:31

De update van iTunes en Quicktime heeft geen invloed op je iPhone:)

mandyrichard 03-02-10 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 412212)
Als je automatische updates in iTunes hebt uitgezet dan kan je zonder problemen je iPhone aansluiten ;). Om het voor de zekerheid te checken: iTunes > Bewerken > Voorkeuren en dan moet je automatisch zoeken naar updates natuurlijk uitgevinkt hebben ;).


Dank je wel bij mij dit dus aangevinkt! Nu uiteraard niet meer 

XIII 03-02-10 16:01

http://www.redmondpie.com/jailbreak-...redsn0w-0.9.4/

yingie 03-02-10 16:01

Automatisch zoeken maakt niet uit, iTunes vraagt ook dan eerst of je ook echt wil updaten en dan kan je altijd nog 'annuleren' ;)

Fleetwood 03-02-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 412221)
http://www.redmondpie.com/jailbreak-iphone-os-3.1.3-firmware-with-redsn0w-0.9.4/

duidelijk verhaal, thnx

Erhan 03-02-10 17:26

Hoi allemaal net weet thuis van werk.
Gisteren heb ik de nieuwste firmware wel gedownload maar niet geinstaleerd op mijn iphone (gelukkig ik ben blij) Want wilde eerst even weten of die wel te jailbreaken was. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.

Gertientje 03-02-10 19:54

Als je je Iphone al gejailbraikt hebt moet je dan ook niet de nieuwe iphone updates erop zetten de 3.1.3 ???
sorry ik ben ook maar een leek hoor ik heb een iphone 3g 8 gb

sondakika 03-02-10 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertientje (Bericht 412311)
Als je je Iphone al gejailbraikt hebt moet je dan ook niet de nieuwe iphone updates erop zetten de 3.1.3 ???
sorry ik ben ook maar een leek hoor ik heb een iphone 3g 8 gb

idd even geduld en wachten op een custom versie van 3.1.3


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.