Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu mijn iphone 3gs aan het updaten origineel simlockvrij ! naar versie 3.1.3 kan ik nu wel jailbreaken of niet want dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic
Ik ben nu mijn iphone 3gs aan het updaten origineel simlockvrij !
naar versie 3.1.3 kan ik nu wel jailbreaken of niet want dat is even belangrijk ! alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met 3.1.3 kun je op dit moment nog niet jailbreaken. Ik vrees ook dat dat nog wel even duurt
|
||||
|
||||
De 3GS kan nog niet gejailbreakt worden dus even wachten. Momenteel is alleen bevestigd dat de iPhone 2G en de iPhone 3G gejailbreakt kunnen worden met Redsn0w.
|
||||
|
||||
Volgens deze reactie : http://www.iphoneclub.nl/59846/iphon...comment-180154 is het wel al mogelijk....alleen begin ik er nog maar even niet aan omdat de tutorial in het Italiaans is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zosnel er een veilige jailbreak wordt vrijgegeven van wie dan ook lees je het hier direct
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je de pagina vertaald, zie je ook dat sommige 3gs gebruikers hun iphone succesvol gejailbracked hebben. het is dus mogelijk.Er zijn natuurlijk nieuwere en oudere 3gs'en en volgens mij lukt het nu alleen nog met de oudere
|
|
||||
|
||||
Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken?
De nieuwe firmware 3.1.3. is uit en in dit (verzamel)topic kunnen al nieuwtjes, tips en ervaringen over het jailbreaken van de nieuwe firmware worden gepost.
Vooralsnog is de nieuwe firmware niet te jailbreaken. In sommige gevallen lijkt de nieuwe Redsn0w deze firmware te kunnen jailbreaken, maar dit is geen garantie dat het voor alle iPhone's werkt.
|
|||
|
|||
Kan iemand me duidelijkheid geven over het volgende:
kan ik mijn iPhone gewoon aansluiten op iTunes? Of update hij automatsch? Volgens mij kan k hem gewoon aansluiten, alleen als je de optie updates zoeken gebruikt, doet hij updaten. Klopt dit. Ik durf nu mijn iPhone niet aan te sluiten op iTunes. bedankt alvast |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
aansluiten kan gewoon, hij vraagt om te updaten en dan kan je gewoon op 'annuleer' klikken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat maakt ook niks uit dan toch? Sorry beetje domme vragen misschien maar dit is allemaal nieuw voor me. Gr. Mandy |
|
||||
|
||||
De update van iTunes en Quicktime heeft geen invloed op je iPhone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je wel bij mij dit dus aangevinkt! Nu uiteraard niet meer |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-02-10 om 17:38. |
|
||||
|
||||
Automatisch zoeken maakt niet uit, iTunes vraagt ook dan eerst of je ook echt wil updaten en dan kan je altijd nog 'annuleren'
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal net weet thuis van werk.
Gisteren heb ik de nieuwste firmware wel gedownload maar niet geinstaleerd op mijn iphone (gelukkig ik ben blij) Want wilde eerst even weten of die wel te jailbreaken was. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt. |
|
|||
|
|||
Als je je Iphone al gejailbraikt hebt moet je dan ook niet de nieuwe iphone updates erop zetten de 3.1.3 ???
sorry ik ben ook maar een leek hoor ik heb een iphone 3g 8 gb |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: firmware 4.1 jailbreaken | keesdr | Jailbreak | 1 | 11-12-10 20:26 |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|