//

iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds

iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na hulp op het forum heb ik mijn jailbroken iPhone weer hersteld omdat na wat Apps erop gezet te hebben, niet helemaal op legale wijze, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-10, 12:43
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Question iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds

Na hulp op het forum heb ik mijn jailbroken iPhone weer hersteld omdat na wat Apps erop gezet te hebben, niet helemaal op legale wijze, omdat sommige (de meeste) Apps crashen bij het opstarten. Ook Apps zoals Nu.nl, Hyves etc.

Maar nu, heb mijn iPhone helemaal hersteld via iTunes en de nieuwste software erop laten zetten. Nou helemaal goed want dat werkt. Maar nu heb ik weer wat Apps gedownload zoals Nu.nl, Hyves, Bejeweled etc etc en nu crashen die Apps nog steeds, sommige wel en sommige niet..

Dus ik neem aan dat de iPhone niet helemaal wordt leegehaald en opgeschoond want bij Hyves hoefte ik ook geen gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen, hij logde meteen in. Dus de App Hyves doet het nu weer wel en deed het voor het herstellen weer niet.

Raaaar maar waar... Iemand een oplossing?

Heb een iPhone 3GS met de laatste sofware nu.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-10, 13:34
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

dan heb je een vroegere backup er terug opgezet die corrupt kan zijn./
beste je iphone als nieuw laten herkennnen na restore en geen backups terug te zetten
__________________
at your service
  #3  
Oud 04-02-10, 14:24
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

ik heb geen backup terug gezet, en als nieuwe telefoon alles laten installeren dus geen backup aan te pas gekomen. En nu ook de nieuwste software geinstalleerd..

Heb nu Nu.nl verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en nu doen ALLE Apps het oppeens weer.. vraag me af voor hoelang als ik andere topics op dit forum heb gelezen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook henkie73 iPhone algemeen 4 23-04-11 23:36
jailbreak gelukt maar nog steeds simlock agbulut Jailbreak 14 21-04-11 11:51
Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg keezer27 iPhone algemeen 1 19-02-10 01:53
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? Rickyoo Jailbreak 9 06-10-09 22:55
iphone hersteld maar walwal Unlock [archief] 7 28-02-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.