Custom 3.1.3 Firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) tuurlijk...bedankt zal kijken. Gekeken, helaas is de oplossing met Ireb alleen voor iphone 1G,2G,3G, maar niet voor 3GS. ik heb trouwens de nieuwe Bootroom door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tuurlijk...bedankt zal kijken.
Gekeken, helaas is de oplossing met Ireb alleen voor iphone 1G,2G,3G, maar niet voor 3GS. ik heb trouwens de nieuwe Bootroom door die update. Weet iemand hoe ik toch kan jailbreaken of downgraden? Laatst gewijzigd door RV17; 12-02-10 om 02:03. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de downgrade moet je even hier kijken: iPhone Dev Team brengt Pwnagetool 3.1.5 uit - iPhone - iPhoneclub.nl Succes !! |
|
|||
|
|||
Is de moeite waard 3.1.3? Als je toch nog steeds zit met die thetered jb via blackra1n? Beter wachten?
|
|
|||
|
|||
@Greengoblin, je kan beter wachten ja, 3.1.3 is echt een super kleine update, maar ik heb per ongeluk geupdate.
@shapezz, bedankt voor de link, zal kijken. Edit: ik heb gekeken, maar ik heb helaas geen Mac, al zou ik dit wel graag willen. Ik hoop trouwens dat de link voor de firmware voor de 3GS er snel op zal staan. Laatst gewijzigd door WDS001; 14-02-10 om 11:41. |
|
|||
|
|||
Hallo lieve mensen!
Ik heb al best lang gezocht maar kan helaas niets vinden(of dat ligt misschien aan mijn zoek skills). Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb een hele nieuwe Iphone 3Gs. Vers uit de doos en nog niet geactiveerd. Als ik heb dus wel activeer komt er FW 3.1.3 op. Dat wil ik niet! Is er een mogelijkheid om hem te activeren naar FW 3.1.2? Alvast heel erg bedankt!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3GS met Firmware 3.1.2 met jailbreak per ongeluk geupdate naar 3.1.3. Hierdoor ben ik mijn jailbreak + alle programma's kwijt. Kan ik door de custom firmware te installeren weer over cydia beschikken en zo mijn apps weer installeren? Heb ook al geprobeerd mijn iPhone te downgrade naar 3.1.2 dat is gelukt. Vervolgens jailbreak van blackra1n gedaan en werkte prima. Er was alleen een probleem ik had geen netwerk. Ik ben T-mobile klant. Wat moet ik doen?
|
|
||||
|
||||
@FCU4ever (FC Utreg ?!) : Je kunt daarna een Custom FW van 3.1.3 erop zetten als je dat wilt, welke je kunt maken mbv. Sn0wbreeze. Maar....hij werkt nu weer ? Reservekopie teruggezet ?
|
|
|||
|
|||
Jazkr Oke dan gaan we dat eens proberen. Hij werkt nu onder 3.1.3 gewoon geupdate. Alleen geen jailbreak meer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik nu normaal rebooten of heb ik hier Blackrain voor nodig?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je phone al jailbroken zijn om er een CF op te kunnen zetten? Ik als non-jb 3.1.3 gebruiker kan er zo een jb cf naar uploaden?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone gedowngrade van 3.1.3 naar 3.1.2. Ik ben T-mobile klant maar mijn iphone heeft helemaal geen netwerk :S Hoe los ik dit op? Kan de custom firmware 3.1.3 zonder activatie ook niet installeren krijg ik 1600 error
|
|
||||
|
||||
Krijg het niet voor elkaar om de CF op mijn Iphone te zetten. Als ik hem in DFU mode set krijg ik error 1600 en als ik hem restore krijg ik error 1604
|
|
|||
|
|||
Gaat het ook met de 3gs met nieuwe bootrom mc model en nieuwe baseband?
|
|
||||
|
||||
Zou moeten lukken maar ik krijg het niet voor elkaar zie hierboven..(error code 1600 en 1604)
Laatst gewijzigd door Boes40; 12-02-10 om 20:13. Reden: foutje bedankt |
|
|||
|
|||
3gs Versie: Hoe gaat dat met mijn baseband?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke vertel maar hoe je ireb met de 3gs laat werken mij lukt het niet. AUB.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 3.1.2 firmware | Destiny | Jailbreak | 968 | 08-12-10 21:02 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|