Makkelijk van 3GS 3.1.3 naar 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Erhan Klopt ik heb ook de nieuwste baseband want heb perongeluk mijn iphone 3gs geupdate naar 3.1.3 en daarna heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu zijn er diverse progjes die ik niet meer kan draaien snik snik....... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik ga het nu proberen ik hoop dat het luk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is het nog gelukt bij iemand??
|
|
|||
|
|||
ik heb iphone aangesloten in recovery mode gezet daarna herstel dan komt er een erro this device isn't eligible for the requested build ik laat de error gwn staan en dan open ik blackra1n en die blijft hangen bij running
|
|
|||
|
|||
heb jij de versie na week 40 of voor week 40?
|
|
|||
|
|||
ik heb de 3gs new bootrom uit week 49. Maakt dat wat uit dan?
|
|
|||
|
|||
bij werkt het ook niet
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het bij niemand werkt en ook niet gaat werken
|
|
|||
|
|||
dat denk ik dus ook daarom vroeg ik of het bij iemand al wel gelukt is, het is gewoon afwachten op de nieuwe jailbreak voor de 3.1.3 voor de 3gs
|
|
|||
|
|||
erhan wat voor error kreeg jij precies?
|
|
|||
|
|||
Error 1015 en daarna gewoon jailbreaken met BLACKRAIN RC1
|
|
|||
|
|||
was je telefoon in dfu mode of recovery mode want bij recovery mode geeft hij error 3194 bij jouw klopt er dan iets niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb het bijgezet gewoon in recovery mode zetten.
Alleen ik moet er wel bij zeggen dat ik oude bootrom hebt uit week 39 dus dat kan eventueel ook wel de probleem zijn |
|
|||
|
|||
Ja ik hoor mensen praten over die Bootrom maar hoe zie je bootrom alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Werkt helaas niet bij mij...
Blackra1n doet niks, blijft hangen dus helaas...bedankt voor de poging iniedergeval |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Exploit found on Baseband 5.12.01, can be unlocked | iPhone Help
Hier geeft men al aan de laatste baseband al geunlocked te hebben. Er wordt tevens meteen gespeculeerd dat het wellicht wordt uitgesteld tot de release van 4G! Ik hoop maar dat idee aan de kant wordt geschoven... |
|
||||
|
||||
De bootrom maakt niet zoveel uit, anders dan dat de nieuwe alleen een tethered jailbreak toestaat. Maar dan nog kan dat alleen als je firmware 3.1.3 downgrade naar 3.1.2 via Saurik's server (en je dus ook je SHSH on file hebt). Erhan's foutmelding 'error 1015' is een typische fout die je krijgt als je via Sairik's server downgrade naar 3.1.2. Vandaar mijn sterke vermoeden dat hij toch in een grijs verleden zijn SHSH on file heeft gezet ('make my life easier' in Cydia). En dan nog moet hij ook zijn host-file hebben aangepast anders kun je niet terug naar 3.1.2.
|
|||
|
|||
Citaat:
Want dat moet je allemaal met ireb doen of zo en dat heb ik nooit gedaan. Ik wilde jullie alleen maar blij maken hoe het bijmij gelukt is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Contactenlijst op je sim makkelijk naar de iPhone over te zetten | Michael | Archief | 10 | 28-11-07 07:13 |
|
|