//

Herstellen zonder update naar 3.1.3

Herstellen zonder update naar 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forummers, ben eigelijk niet zo actief geweest op dit forum, maar heb het nu toch echt even nodig. Ben nu al paar uur aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-10, 20:51
Kosmo Kosmo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Herstellen zonder update naar 3.1.3

Hallo Forummers,

ben eigelijk niet zo actief geweest op dit forum, maar heb het nu toch echt even nodig. Ben nu al paar uur aan het zoeken op heel het internet maar kan het gewoon echt niet vinden.

Momenteel heb ik een 3GS met 3.1.2 erop. Deze liep vanmiddag vast (2e keer) met geen service van telefoon (dus geen netwerk), wat ik trouwens echt elke keer heb als ik wil bellen, dus ik wil vliegtuigmodus uitzetten en aanzetten en telefoon loopt compleet vast. Paar minuten gewacht maar gebeurt niets!

Nu had ik dit de vorige keer ook en kon ik hem niet opnieuw opstarten via Blackra1n (mijn iPhone heeft tethered-jailbreak nodig), toen heb ik hem moeten herstellen in itunes en daarna jailbreaken.

Nu heb ik dus exact hetzelde probleem maar nu is er dus de 3.1.3 versie uitgekomen en kan ik dus niet herstellen want dan gaat hij updaten en kan ik hem daarna via Blackra1n niet meer unlocken (wat ik dus wel nodig heb).

Is er nu echt geen enkel manier of valt het allemaal nog mee?

Bij het starten van blackra1n blijft hij dus op de iPhone hangen op het geohot plaatje.

Laatst gewijzigd door Kosmo; 26-02-10 om 20:53. Reden: Verkeerde titel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-10, 21:24
memo06 memo06 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 86
Standaard

je hoeft hem niet te herstellen en daarna te jailbreaken sluit hem aan w8 voor itunes logo op iphone start blackrain en dan start je iphone op
  #3  
Oud 26-02-10, 21:27
Kosmo Kosmo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memo06 Bekijk bericht
je hoeft hem niet te herstellen en daarna te jailbreaken sluit hem aan w8 voor itunes logo op iphone start blackrain en dan start je iphone op
Klopt, als ik dat doe verschijnt het geohot plaatje maar verder niks. Na een tijd start hij weer opnieuw op en krijg ik het itunes logo weer. Vandaar dat ik moet herstellen.
  #4  
Oud 28-02-10, 15:02
Heccer's schermafbeelding
Heccer Heccer is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nunspeet
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar Heccer
Standaard

Zelfde Probleem hier downgraden lukt ook niet.
  #5  
Oud 28-02-10, 15:02
chillthebill chillthebill is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kosmo Bekijk bericht
Klopt, als ik dat doe verschijnt het geohot plaatje maar verder niks. Na een tijd start hij weer opnieuw op en krijg ik het itunes logo weer. Vandaar dat ik moet herstellen.


je moet je shsh bestand opslaan zie
https://forum.iculture.nl/f59/i...s-opslaan.html

vervolgens zou je deze link moeten volgen stap 1 t/m 8
https://forum.iculture.nl/f59/i...e-versies.html

ik heb hetzelfde probleem helaas zit vast in de recovery loop en lukt het mij niet door middel van deze 2 links het werkend te krijgen

nog een tip voor je shsh bestand het kan zijn dat je de melding krijgt :
could not get your ecid shsh for that model version sorry

verander dan device version naar 3.1.3 dan gaat het wel

Laatst gewijzigd door chillthebill; 28-02-10 om 15:06.
  #6  
Oud 28-02-10, 15:39
corrado1982 corrado1982 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

ok maar de baseband wordt dan ook update . dus als die vast loop kan je bij itunes niet aangeven van geef hem geen update blijf bij versie 3.1.2?
  #7  
Oud 28-02-10, 16:18
chillthebill chillthebill is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 29
Standaard

nee je restored naar 3.1.2 die je op de iphoneclub kan downloaden doe dit met behulp van firefox
"verander dan device version naar 3.1.3 dan gaat het wel" deze opmerking is van toepassing op umbrella op het moment dat je een shsh bestand gaat aanmaken
  #8  
Oud 01-03-10, 04:31
meulsky meulsky is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

wil 3gs voor het eerst jailbreaken, maar krijg 'm niet gerestored naar 3.1.2 (nu versie 3.1.3) wat moet ik precies met .ipsw-bestand doen?
  #9  
Oud 16-03-10, 20:13
ButZ ButZ is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hey daar, ik ben ff het spoor kwijt zeg maar.
IK heb een 3gs 3.1.2 met een normale jailbreak nou ik wil hem gewoon een keer opschonen. Zoals ik hier boven aan het lezen ben twijfel ik nou of ik gewoon kan herstellen zonder dat hij zijn eigen update naar 3.1.3.
En bij twijfel vraag ik het eerst even liever dan met een iPhone zitten waar ik nks meer mee kan.
  #10  
Oud 16-03-10, 21:26
tobbh01 tobbh01 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik had mijn 3GS 3.1.2 ge-jailbreakt. De update naar 3.1.3 niet gedaan. Kreeg een vastloper en kreeg het appeltje in beeld. Geprobeerd via blackra1n opnieuw op te starten maar helaas was dat niet meer mogelijk. Toen toch maar laten herstellen waardoor 3.1.3 werd geïnstalleerd. Helaas!!! Moet nu maar wachten tot er iets met 3.1.3 mogelijk is.
  #11  
Oud 17-03-10, 21:21
ideaprison ideaprison is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Hawai'i
Berichten: 18
Standaard

Er is weinig hoop voor een 3.1.3 JB als je de twitter van het Dev-Team volgt..
ik zit ook op 3.1.3 zonder kans te hebben gehad te JB-en
  #12  
Oud 23-03-10, 01:26
lesulong lesulong is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard

ik heb hetzelfde soort probleem.

heb een macbook, iphone 3gs 16g 3.1.2. gejailbreaked met blackra1n/cydia.
meerdere malen al opnieuw opgestart en met blackra1n weer unlocked: geen probleem.

Nu deed mijn Wi-Fi het niet meer, dus opnieuw opgestard. usb logo verschijnt. aan itunes gekoppeld, blackrain gestart. "make it rain", doet hij. dan verschijnt het mannetje maar blijft daar staan. blackrain geeft aan dat hij gejailbreaked is, maar dat is dus niet zo. Na een poos start mn iphone weer opnieuw op en komt weer bij het usb/itunes logo uit.

Wat moet ik doen?? plz help, want ik kan nu niks meer met mijn telefoon!! heb het frum afgezocht en kom uit op updaten en downgraden, maar ik heb geen ssh bestand van mijn telefoon!

Laatst gewijzigd door lesulong; 23-03-10 om 11:09.
  #13  
Oud 27-03-10, 16:04
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

beste allemaal,

ik was dit verhaal aan het lezen, en mijn iphone blijft hangen op het geohot scherm. ik ben zo stom geweest om niet shsh file op te slaan van mijn 3.1.2. ik heb dit wel voor 3.1.3 gedaan met umbrella. maar mijn iphone is niet geupgrade hoor naar 3.1.3, dus baseband is nog van 3.1.2

echter lukt het nu niet om een restore te doen met 3.1.2 iemand een oplossing hiervoor? als ik redsnow zou gebruiken. zou dat kunnen?
  #14  
Oud 27-03-10, 18:37
lesulong lesulong is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gvrman Bekijk bericht
beste allemaal,

ik was dit verhaal aan het lezen, en mijn iphone blijft hangen op het geohot scherm. ik ben zo stom geweest om niet shsh file op te slaan van mijn 3.1.2. ik heb dit wel voor 3.1.3 gedaan met umbrella. maar mijn iphone is niet geupgrade hoor naar 3.1.3, dus baseband is nog van 3.1.2

echter lukt het nu niet om een restore te doen met 3.1.2 iemand een oplossing hiervoor? als ik redsnow zou gebruiken. zou dat kunnen?
hey gvrman, je kan het gewoon proberen als het goed is. Heb ik ook gedaan, maar bij mij kwam ik weer in recovery terecht.
  #15  
Oud 27-03-10, 19:46
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

Helaas... door middel van redsnow lukt het ook niet (of ik doe het verkeerd).

heeft iemand dit op kunnen lossen? ik heb weer blackra1n geprobeerd, maar ik krijg wel het startup scherm, maar het "zandlopertje" loopt vast.

aangezien mijn telefoon uit engeland komt, heb ik de unlock nodig voor mijn sim.
  #16  
Oud 27-03-10, 20:45
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

toch nog even gezocht naar een mogelijke oplossing.. als ik nou de custom firmware van 3.1.3 download. (https://forum.iculture.nl/f14/i...-geupdate.html) en deze op mijn iphone zet... ben ik er dan ook? dus simlock vrij maken en cydia installeren?
  #17  
Oud 30-03-10, 11:02
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

ik heb sinds gisteren een probleepje .. mn iphone liep ineens vast en werkte super traag .. net of hij heeft memory tekort ! nu wil ik hem nog gebruiken .. werkt nog perfect aleen dat hij super traag is ! (en dat voor een 3gs...) Maar als ik teveel probeer dan respringt hij steeds en soms reboot hij van zelf en nix dat het probleem oplost... in itunes herkend hij de iphone wel maar niets te zien op het scherm bij 'programmaas' Nu wil ik hem restoren maar helaas lukt mij dat niet meer ??
__________________
iPhone 3G Black ‘SoLd' ,iPhone 3G S White ‘SoLd'
iPhone 4 Black •Jailbreak•
  #18  
Oud 30-03-10, 13:00
Rubenn Rubenn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Drenthe
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar Rubenn
Standaard

heb ook zo iets te pakken.. iphone 3G start nietmeer op.. soms crasht het springboard volgens mij.. dan flitst het scherm een keer..

verder als het appeltje komt hij niet..

via blackra1n al geprobeert, werkt niet..


Heb een iPhone 3G 16gB 3.1.2. software matig unlock gedaan..



Hij heeft dit al een keer eerder gehad, maar na een half uurtje uit zichzelf dat ding laten opstarten ging hij toen weer aan..

wat kan ik nogmeer proberen? is 3.1.3. al te unlocken voor een "gewone" 3G?
  #19  
Oud 04-04-10, 14:32
sn0wlake sn0wlake is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Lees https://forum.iculture.nl/f59/i...e-versies.html
dit topic om te je jailbroken 3.1.2 te herstellen zonder naar 3.1.3 te gaan
  #20  
Oud 04-04-10, 14:37
Rubenn Rubenn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Drenthe
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar Rubenn
Standaard

op deze manier heb ik hem inderdaad terug gezet van 3.1.2. naar 3.1.2.

hij staat nu op de origionele firmware.. nu wil ik de custom firmware instaleren omdat mijn Wi-Fi niet werkt.. (netwerkherstel/vliegtuigmodus aanuit/.../.. werkt niet)


voor de unlock&jailbreak moet er dus custom firmware op zodat ik via iphonebrowser de bestanden die je normaal met Wi-Fi via blackra1n laat importeren handmatig kan doen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstellen zonder update. Blaze4life iPhone algemeen 2 09-02-11 05:26
iPhone: iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op) Vsteegman Jailbreak 12 01-10-10 14:18
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
Foutmelding -34 bij herstellen na update naar 4.0 volvoforlife iTunes 0 22-06-10 13:25
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:15.