//

help!

help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers, Ik ben een beetje een computerdebiel, dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Tot vorige week heb ik 6 maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-10, 21:31
mac-meisje mac-meisje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard help!

Beste iphone gebruikers,
Ik ben een beetje een computerdebiel, dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Tot vorige week heb ik 6 maanden blij gebruik gemaakt van blackra1n voor het jailbreaken van mijn iphone. Dit had echter wel wat nadelen, bijvoorbeeld als ik hem uitzette en daarna weer aan ging hij automatisch in herstelmodus, maar daar kon ik mee leven (zette m gewoon nooit uit)
Tot vorige week hij tot twee keer vastliep en ook bij nogmaals blackra1n wilde hij niet meer verder. Toen moest ik hem dus herstellen in itunes, alwaar hij is geupdate tot de laatste firmware.
Na heel wat gegoogle, las is dat je met redsnow ook met de laatste firmware hem kan jailbreaken. Als ik redsnow open vraagt hij mij een bestand van ipsw te selecteren. Ook dit heb ik (na heel wat gegoogle) gevonden in de bibliotheek van itunes, bij iphone software. maar dan zegt redsnow: Unable to recognize specifies IPSW.
kan iemand mij verder helpen??
bedankt!
gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.