iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/55306-iod-touch-1g-2-2-1-5h11-start-niet-door-blijft-apple-logo-hangen.html)

Ronnie79 04-03-10 14:05

Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen
 
Kan iemand mij helpen..ik heb gisteren mijn ipod touch 1g met firmware 2.2.1 5H11 proberen te jailbreaken maar daarna wilde hij niet door booten en blijft hij hangen bij de apple logo...Ik heb het volgende gedaan


Eerst de ipsw 2.2.1. 5h11 restore file gezocht en gedownload..
quickpwn 2.2 en 2.5 gedownload..Daarna de stappen 1 voor 1 nagelopen dus aansluiten,de ipsw restore file selecteren en daarna toestel in dfu mode geactiveerd en daarna is het installeren begonnen en dat ging naar mij weten goed nadat Quickpwn aangaf dat de jailbreak goed ging en de toestel klaar was met het installeren reboot hij zichzelf maar dan wilt het toestel niet doorbooten en blijft hij hangen bij de apple logo..Heb daarna een paar keer opnieuw geflashed maar wilt doorstarten???wat kan er mis zijn??ligt het misschien aan de ipsw file??is quickpwn niet goed??wie kan mij helpen??het heb het met beide versies quickpwn geprobeerd.

Ronnie79 10-03-10 00:40

NIEMAND???

erik1098 12-03-10 21:16

heb je geen reserve kopie gemaakt want dan is simpel gewoon op herstellen drukken en dan op reserve kopie en als je echt nog wil jailbreaken dan moet je gewoon een ander progamma gebruiken zoals Redsnow Pwnage etc.
Succes!;)

Novarion 15-03-10 23:19

Ik moet binnenkort ook voor een maatje even de 2.2.1 JB'en, dus ben wel even benieuwd naar de antwoorden zodat dit mij verkomen kan worden alvast.
TS is het inmiddels al opgelost?

klinker 15-08-10 00:59

hallo allemaal

ik heb heir een ipod touch is nu 1 jaar oud en kan de aan koopbon niet meer vinden nu heb ik de laatste firmware in de ipod willen zettenen hij vroeg toen of ik een reserve kopie wou maken dat heb ik gedaan en daarna ging hij op nieuw opstarten en toen was het klaar hij start niet door zie alleen het appeltje verschijnen en na een tijdje de batterij en dan weer het appeltje en zo gaat het maar door heb hem ook al is 1 dag aan de lader gehad maar mag ook niet baten het blijft het zelfde doen .heb ook al geprobeert om die haarde reset tedoen met die 2 knoppen maar niets nou moet ik wel zeggen dat die power knop wel moeilijk werkt . nou is mijn vraag wie weet wat ik nu moet doen of kan mij helpen het probleem optelossen .ik woon in nijmegen ( hij is niet geJailbreakt)
Het volgende probleem heb mijn ipod toch 1 nacht aan de lader gehad kijken of er wa gebeurt maar inderdaad hij is nu helemaal op zwart en geen leven meer in tekrijgen wie kan mij helpen

alvast bedankt

klinker


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.