//

geen service

geen service discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3gs 32 gig uit Amerika is gecrashed, bij het booten blijft deze hangen in het apple logo scherm. Ik heb de iphone uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-03-10, 20:24
Boktor2 Boktor2 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard geen service

Mijn iphone 3gs 32 gig uit Amerika is gecrashed, bij het booten blijft deze hangen in het apple logo scherm. Ik heb de iphone uit Amerika en draaide een gejailbreakte 3.1.2 versie met baseband 05.11.07.

Het probleem is dat mijn iphone niet meer kan herstellen met de originele 3.1.2 firmware aangezien ik in itunes dan de foutmelding "this device isn't eligible for the requested build" krijg. Ik heb gs.apple.com al laten verwijzen naar 74.208.105.171 in mijn lokale host file en heb het ook met itunes 8.2 geprobeerd maar geen succes. Zodra ik een custum firmware met activatie 3.1.2 of 3.1.3 restore en via ultrasnow een unlock toepas krijg ik de melding dat er "geen service" is, er kan geen provider gevonden worden. Als ik blacksn0w run krijg ik wel cydia geinstalleerd, maar krijg ik het blackrain icoon niet te zien zodat ik niet via snow een unlock kan toepassen. Ik heb geen SHSH gegevens van mijn werkende Iphone 3gs met firmware 3.1.2.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, ik kan nl nu niet meer bellen met mijn Iphone.

Laatst gewijzigd door Boktor2; 08-03-10 om 20:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 18:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 10:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 18:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.