//

Blijft constant rebooten!!!

Blijft constant rebooten!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) He hallo allemaal, Ik heb een iphone 3GS en is gejailbreaked. Nu heb ik afgelopen week de 3.1.3firmware van cydia erop gezet zodat je geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-10, 14:44
mickymouse mickymouse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Blijft constant rebooten!!!

He hallo allemaal,

Ik heb een iphone 3GS en is gejailbreaked. Nu heb ik afgelopen week de 3.1.3firmware van cydia erop gezet zodat je geen melding van itunes meer krijgt.
Na dit er opgezet te hebben begon het probleem.
mijn bosspreffs daar werd ik gewoon weer uitgeknikkert.
Ik de 3.1.3 er weer af gehaald. maar dit mocht niet baten.
Hij werd ook steeds trager in reactie. ik durfde het niet aan om hem te herstellen via itunes dus heb ik in de iphone zelf de herstel modus ingeschakeld. (die je kunt vinden onder algemeen, etc.)
Dit heb ik gistermiddag aangezet en nu is dat ding nog bezig.
Ik heb het apple teken en iedere keer het laad rondje om het zomaar te zeggen in beeld en je ziet continu dat ie weer iets anders doet als het laadbalkje erbij komt.

Wie kan mij helpen dit uit tezetten of wat dan ook.

tanks micky
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-10, 14:51
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickymouse Bekijk bericht
He hallo allemaal,

Ik heb een iphone 3GS en is gejailbreaked. Nu heb ik afgelopen week de 3.1.3firmware van cydia erop gezet zodat je geen melding van itunes meer krijgt.
Na dit er opgezet te hebben begon het probleem.
mijn bosspreffs daar werd ik gewoon weer uitgeknikkert.
Ik de 3.1.3 er weer af gehaald. maar dit mocht niet baten.
Hij werd ook steeds trager in reactie. ik durfde het niet aan om hem te herstellen via itunes dus heb ik in de iphone zelf de herstel modus ingeschakeld. (die je kunt vinden onder algemeen, etc.)
Dit heb ik gistermiddag aangezet en nu is dat ding nog bezig.
Ik heb het apple teken en iedere keer het laad rondje om het zomaar te zeggen in beeld en je ziet continu dat ie weer iets anders doet als het laadbalkje erbij komt.

Wie kan mij helpen dit uit tezetten of wat dan ook.

tanks micky
Ok, voor de mensen die het niet snappen wat hier niet staat (het duurde ook even bij mij).

Hij heeft via Cydia en repo BossPreffs de 3.1.3 melding geinstalleerd, dit is een kleine plugin of wat dan ook, die de interne "text" gedeelte van je FW aanpast, waardoor het lijkt alsof je FW 3.1.3 hebt maar in feite nog op 3.0 zit, zodat iTunes niet je telkens bij het opstarten de melding geeft dat er een nieuwe FW beschikbaar is.

In ieder geval, zo te horen is je toestel verkracht. Ik denk dat die ene plugin veel meer problemen veroorzaakt dan je er op had gehoopt.

In ieder geval, je moet niet gaan herstellen in iTunes, absoluut niet. Je kunt wel herstellen met FW 3.0, dan ga je wel terug naar je eigen firmware die je hebt volgens je profiel.

Daarna moet je toch echt alle apps, muziek, contacten en dergelijke er terug op zetten.

Dus, niet klikken op herstel in iTunes, eerst FW 3.0 downloaden (zie wiki) en daarna SHIFT + HERSTEL in iTunes, selecteer daarna de FW die je hebt gedownload! in DFU mode zoals KING dat al aangaf

Succes!
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #3  
Oud 14-03-10, 15:04
mickymouse mickymouse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Oke bedankt voor de uitleg aan de rest.
Ik had er dus 3.1.2 op staan. maar dat terzijde.

Zodra ik nu mijn iphone aanlsuit op de pc ziet itunes mijn phone dus ook niet oftwel ik zal hem moet laten uitlopen in de modus die ik via de iphone zelf heb opgestart. Waarschijnlijk is hier m=niks aan te doen. Of misschien toch wel laat maar weten.
  #4  
Oud 14-03-10, 15:17
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickymouse Bekijk bericht
Oke bedankt voor de uitleg aan de rest.
Ik had er dus 3.1.2 op staan. maar dat terzijde.

Zodra ik nu mijn iphone aanlsuit op de pc ziet itunes mijn phone dus ook niet oftwel ik zal hem moet laten uitlopen in de modus die ik via de iphone zelf heb opgestart. Waarschijnlijk is hier m=niks aan te doen. Of misschien toch wel laat maar weten.
Wat jij het beste op dit moment kunt doen is je iPhone in DFU mode zetten en het herstellen zoals ik het beschreven. Als je de iPhone in DFU mode zet, dan zal iTunes het ook herkennen en kun je het herstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft rebooten hean iPhone algemeen 4 22-07-10 22:48
iPhone: Iphone 2g blijft rebooten na reset Quintin Jailbreak 5 13-11-09 07:44
iphone blijft rebooten carloow iPhone algemeen 14 05-09-09 20:28
2g blijft rebooten bjakkers iPhone algemeen 2 13-06-09 15:38
iPhone blijft rebooten! bassie40 Unlock [archief] 29 21-01-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.