//

Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone

Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik had zoals velen per abuis mijn 3G iPhone ge-update naar 3.1.3. dus mijn d.m.v. BlackRain ge-jailbraikte toestel was weer terug bij af. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-10, 17:00
Booty's schermafbeelding
Booty Booty is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone

Hoi Allemaal,

Ik had zoals velen per abuis mijn 3G iPhone ge-update naar 3.1.3. dus mijn d.m.v. BlackRain ge-jailbraikte toestel was weer terug bij af.
De apps die op het toestel stonden deden het allemaal perfect.

Nu heb ik enkele dagen geleden het toestel wederom aangepast met RedSn0w(0.9.4) en firmware (3.1.2.), dit ging allemaal als een zonnetje.

Alleen bij het synchroniseren werden er maar enkele apps teruggeplaatst, de rest bleef in itunes staan en dus niet op mjn iPhone.

Al mijn apps zijn tot nu toe nog steeds zichtbaar in iTunes, alleen bij het synchroniseren staan de aangevikte apps niet op mijn iPhone.

Wat doe ik verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad brokkie iPad algemeen 0 22-01-11 18:16
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 13:49
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen nto Archief 3 10-11-09 18:38
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes lucvanmolken iPhone Apps 11 29-07-09 01:14
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.