//

recovery loop, alles geprobeerd, niets werkt! :(

recovery loop, alles geprobeerd, niets werkt! :( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nu ik het nog een keer lees, zie ik dat ik hiermee niet mijn iphone kan unlocken.... dus ik heb er toch niet zo veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-03-10, 12:16
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

nu ik het nog een keer lees, zie ik dat ik hiermee niet mijn iphone kan unlocken.... dus ik heb er toch niet zo veel aan. bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-03-10, 12:51
kdik kdik is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gvrman Bekijk bericht
nu ik het nog een keer lees, zie ik dat ik hiermee niet mijn iphone kan unlocken.... dus ik heb er toch niet zo veel aan. bedankt.
Je unlockt wel, nl door blackrain te gebruiken.
  #23  
Oud 31-03-10, 14:32
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

maar voor de duidelijkheid, als ik naar 3.1.3 update dan is het niet mogelijk om een unlock te doen vanwege de baseband die geupdate is. als je dan terug gaat naar 3.1.2 (waar je toch een shsh bestand voor moet hebben van die versie?) dan blijft je baseband toch op de nieuwere versie? waardoor je niet kan unlocken?

mijn telefoon zit op 3.1.2 en is met blackra1n gejailbreaked. echter blijft hij ineens hangen op het geohot scherm en uiteindelijk reboot hij weer. of de batterij gaat leeg.

ik heb alleen de shsh van 3.1.3 kunnen krijgen en niet die van 3.1.2

ik heb een 3gs van na week 45, kan het dan wel?
  #24  
Oud 31-03-10, 15:30
kdik kdik is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

Zolang je niet hebt geupdate, heb je het shsh bestand niet nodig. Probeer mijn manier, neem de tijd er voor en je merkt dat het werkt!
Reageren

Labels
3.1.2, 3gs, blackra1n, recovery, redsn0w



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 22:26
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen pdewildt iPhone algemeen 1 23-05-11 09:17
iPhone: Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd amoorie Jailbreak 8 11-12-10 03:23
iPhone: Vast in recovery, niets werkt Bluprint Jailbreak 13 12-11-10 19:31
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode Lisanka Archief 1 12-08-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.