//

Nieuwe iphone 3G zit vast in recovery?

Nieuwe iphone 3G zit vast in recovery? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Mijn iphone was overleden. Heb een gloednieuwe gekregen eergister (3.1.3). Vanmiddag probeerde ik hier een custum firmware op te zetten. Ik heb een custum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 15:54
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Nieuwe iphone 3G zit vast in recovery?

Besten,

Mijn iphone was overleden. Heb een gloednieuwe gekregen eergister (3.1.3). Vanmiddag probeerde ik hier een custum firmware op te zetten.

Ik heb een custum firmware gemaakt met snowbreeze. Vervolgens heb ik de iReb gegevens opgevolgd. Ik probeerde hem in dfu modes te krijgen. (let wel ik heb er dus nog niks opgezet oid).

Nu komt hij niet meer verder dan het itunes logo en het stekkertje? Als ik hem middels itunes probeer te herstellen (of ik hier nu een custom of de standaard herstel methode voor gebruik) krijg ik de melding: onbekende fout 1604 etc... Ik weet niet wat ik nu moet doen?

Jailbreaken hoeft niet eens perse meer (vorige iphone 3g was dit wel zonder enig probleem). Maar ik kan hem ook niet meer opstarten (komt niet meer voorbij itunes + stekker logo)

Wat moet ik doen? Heb in principe niks anders gedaan dan hem dmv 10 sec power en home knop methode in dfu modus te krijgen...

Hoop dat jullie kunnen helpen! Ik word er gek van!

Joost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 16:21
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Heb je geprobeerd om te zoeken op dit forum? Check deze post voor meer informatie over jou probleem.
  #3  
Oud 30-03-10, 17:18
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Ja dat had ik geprobeerd. Moet eerlijk bekennen dat ik boven vermeld topic niet gevonden had..

Ik gebruik windows 7. Als ik iReb wil gebruiken moet ik libusb installeren.. Als ik dit installeer werkt er geen een usb poort meer (dus ook geen muis en toetsenbord). Heb net system recovery moeten toepassen om het programma te verwijderen om zo weer gebruik van toetsenbord en muis te kunnen maken.

Is er een andere oplossing? Of doe ik iets fout met libusb?
  #4  
Oud 30-03-10, 17:24
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Voor alle duidelijkheid.

Ik heb dus een iPhone 3g (net nieuw). Ik draaide firmware 3.1.3. Ik wou hem jailbreaken maar dit is nooit gelukt. Ik probeerde (om custom firmware te installeren) in dfu mode te geraken.. Nu zit hij vast in recovery modus.

Ik draai windows 7 (32)
  #5  
Oud 30-03-10, 17:35
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Het is gelukt. Ik moest libusb in compatibility mode draaien. Anders werkt het niet..

Maar nu wil ik dus nog steeds mijn iphone jailbreaken.. Het lukt me niet.. Kom in dezelfde cyclus terecht
  #6  
Oud 30-03-10, 18:47
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

check het forum van jailbreaken https://forum.iculture.nl/f14/i...-geupdate.html

Ltrs
__________________
pwned
  #7  
Oud 30-03-10, 19:11
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Ja daar staan veel oplossingen.. Of voor je 3gs OF als je iets hebt opgeslagen in cydia.

Ik kan echter niks vinden voor een "schone" nieuwe iphone 3g met firmware 3.1.3

Kan ik die downgraden? zo ja hoe? En dan blackrain? Of is dit onzin? En gewoon jailbreaken op 3.1.3?

Excuses, ik heb wel degelijk gezocht. Maar mijn voorbeeld kan ik echt niet vinden!
  #8  
Oud 23-10-11, 22:04
Vissers Vissers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Vissers
Standaard

Nieuw soort gelijk probleem:

ik heb een Iphone 4 IOS 4.3.5. gejailbreaked met redsn0w_win_0.9.8b4.

ik heb deze geprobeerd te updaten naar IOS 5. maar kreeg de de melding:

"De software voor de iPhone (naam iPhone) is beschadigd geraakt tijdens het downloaden"

het lukte mij ook niet om de jailbreak er af te halen door hem te herstellen naar de originele 4.3.5, dus heb hem via redsnow in de DFUmodes gezet.

ook toen wou hij niet herstellen naar IOS 5 of 4.3.5

de Iphone weer geprobeerd aan te zetten via "just boot tethered right now", toen bleef hij hangen bij de ananas. na dik 10 min heb ik de kabel los gemaakt en weer aangesloten omdat zowel mijn iphone als itunes nergens op reageerde. nogmaals "just boot tethered right now" geprobeerd maar het enigste wat veranderde was de annanas die veranderde in het apple logo en uiteindelijk in de recoverymode waar je alleen een stekkertje en het itunes logo ziet.

nogmaals geprobeerd te herstellen naar ios 5 en 4.3.5 maar wederom geen effect. ik heb het daarna nog eens geprobeerd via een andere PC en ook mijn PC aangesloten op een internetkabel ipv Wi-Fi.

als ik gewoon op de herstelknop klik krijg ik de foutmelding:

"De software voor de iPhone (naam iPhone) is beschadigd geraakt tijdens het downloaden"

als ik via shift-herstel voor IOS iPhone3,1_5.0_9A334_Restore dan krijg ik de foutmelding:

"De Iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14)"

als ik hem probeer te herstellen met IOS iPhone3,1_4.3.4_8K2_Restore dan krijg ik de foutmelding:

"De Iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)"

ik heb (naar mijn idee) alle probleemoplossingen gedaan die gekoppeld zijn met bovengenoemde foutcodes. maar niks blijkt te helpen.

als ik mijn iphone aan itunes koppel geeft itunes de melding:

"iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met itunes."

maar dit herstellen lukt dus op geen enkele manier!

is mijn IPhone nu officeel Bricked?

EDIT: mijn Ipad 2 en de Iphone 3gs van mijn vrouw zijn wel geupdate naar IOS 5. de Iphone 3gs deed in het begin ook moeilijk omtrent de beschadigde software melding. maar die lukte uiteindelijk wel via shift-herstel

Laatst gewijzigd door Vissers; 23-10-11 om 22:32.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone zit vast Snel hulp nodig iPhone algemeen 1 29-05-10 21:18
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! wolveone Jailbreak 0 29-08-09 19:07
Iphone zit vast simonsayses iPhone algemeen 1 03-09-08 18:35
Help, iphone zit vast. berommen Unlock [archief] 1 19-02-08 02:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.