//

Iphone activeren en jailbreaken

Iphone activeren en jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een vriend van me heeft een iPhone 3GS 16Gb gekocht op marktplaats. Deze kan alleen niet geactiveerd worden. Als de telefoon aangezet word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-10, 13:04
Crim Crim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone activeren en jailbreaken

Hallo allemaal,

Een vriend van me heeft een iPhone 3GS 16Gb gekocht op marktplaats. Deze kan alleen niet geactiveerd worden. Als de telefoon aangezet word staat er dat de telefoon aangesloten moet worden op iTunes. Maar hier bereik je verder niks mee natuurlijk met de verkeerde sim. Hij vroeg mij of ik hem verder kon helpen hiermee maar ik weet er ook niet veel van.

Nu zie ik hier allemaal handleidingen hier op basis van baseband en firmware versies. Maar ik weet niet hoe ik daar met een compleet gelockte iPhone achter kan komen. Ik heb maar FW 3.x in het topic gezet omdat dit verplicht is.

Ik neem aan dat met een jailbreak de iphone wel gaat werken met elke simkaart, maar het wil dus niet echt lukken. Ik heb al wel blackra1n geprobeerd maar nadat de iPhone in recoverymodus stond gebeurde er verder niets. Ook heb ik nog een pagina met custom firmware versies gezien, als ik de telefoon hier mee flash is de iPhone dan ook jailbroken?

Kan iemand mij misschien verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-10, 08:34
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

BlackRa1n voert wel gelijk een zogenaamde "Hacktivatie" uit op je iPhone. Dus hij zou dan moeten worden geactiveerd! Draai je 3.1.2 of 3.1.3?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3GS 3.1.3 activeren/jailbreaken mikeytjee Jailbreak 9 15-08-10 02:36
Wat te doen: Jailbreaken/activeren of Turbosim??? bas.holwerda Archief 1 13-05-09 22:10
iPhone jailbreaken, activeren, en unlocken iMax Archief 7 31-05-08 00:19
U.K Iphone Unlocken, Jailbreaken, activeren ? Dazzle Archief 1 24-02-08 21:58
iphone activeren dborneman Archief 0 22-10-07 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.