iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Iphone blijft steeds hangen na jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58333-iphone-blijft-steeds-hangen-na-jailbreak.html)

marco1983 25-04-10 15:58

Iphone blijft steeds hangen na jailbreak
 
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me eerst even netjes voorstellen.
Ik ben Marco 26 jaar uit Utrecht. Ik heb een Iphone 3G 8GB met versie 3.1.3. Ik heb een probleem met het jailbreaken van mijn Iphone, en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik snap er echt helemaal niks meer van.
Op het forum heb ik ook al de zoekfunctie gebruikt, maar daar kom ik er niet mee uit, dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb mijn Iphone gejailbreakt met redsnow, na de Jailbreak start ik opnieuw op, en dan blijft het Apple logo in beeld staan. Als ik dan 1 a 2 keer een harde reset uitvoer, dan start hij ineens door.
Maar soms gebeurt dit niet, en moet ik de Iphone herstellen, en opnieuw Jailbreaken, met als resultaat dat het probleem zich weer voordoet. Kan iemand me vertellen wat er hier steeds verkeerd gaat?

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!

Yor1 26-04-10 22:48

Je iPhone kan nog niet gejailbreakt worden, ik ben ook een leek maar ik kijk tenminste uit m'n doppen voordat ik een vraag stel op het forum. Zie de homepage of andere topics het staat er vol mee. Ook ik heb een T-mobile gelockte iPhone met een abbo die pas volgende maand ingaat, en voorlopig mijn Vodafone sim kaart wilde gebruiken, alleen ik was zo dom om iets fout te doen waardoor ik hem herstelde naar 3.1.3 wat ik nu niet meer terug kan brengen naar 3.1.2.

Kortom, afwachten en geduld dus ! Ik blijf dit forum volgen en hopelijk is er snel een oplossing!

marco1983 27-04-10 07:47

@Yor1

Over uit je doppen kijken gesproken. 3.1.3 kan wel gejailbreakt worden!
Ik zou dan toch beter rond kijken op dit forum / internet.
Het bovenstaande probleem had ik ook al bij 3.1.2!
De Iphone is nu gewoon gejailbreakt, en het werkt perfect, op 1 ding na, en dat is dat het apple logo soms blijft hangen.

Yor1 27-04-10 09:53

Als je hem bij 3.1.2 jailbreakt had wel ja, anders niet toch? Met mijn nieuwe iPhone die nog nooit gejailbreakt is kan ik hem dan nu jailbreaken en unlocken?

marco1983 27-04-10 11:00

Op het apple logo welke je soms in beeld blijft zien na, ja hoor, dan kan je 3.1.3 ook gewoon jailbreaken, bij mij werkt het perfect, dus dan zal het bij jou ook moeten werken lijkt mij.

Bomans 27-04-10 11:21

Jullie verwarren 3G en 3GS

Yor1 27-04-10 17:05

Dat is het ja, de 3G kan het wel en ik weer niet! Nogmaals, ik moet dan geduld hebben ;). Het komt toch wel groot op de voorpagina te staan wanneer het kan hè?

kimvb 27-04-10 20:07

hey dat blijven hangen heb ik ook regelmatig .
ik heb winterboard verwijdert en nu is da probleem weg .
dus ik kan alles doen met de iphone zolang ik winterboard er maar niet op zet .

mss dat je er iets aan hebt .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.