//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Als je in DFU herstelt krijg je niet de mogelijkheid om een reservekopie te maken, maar ik neem aan dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 03-05-10, 15:55
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Als je in DFU herstelt krijg je niet de mogelijkheid om een reservekopie te maken, maar ik neem aan dat je dat daarnet hebt gedaan? Die reservekopie kan je dan na het herstel ook terugzetten.
Heb net inderdaad alles gebackupt maar raar ik mijn contact gegevens bij het hertellen kwijd of niet.
En moet ik herstellen naar de originele firmware van apple of een gedoenloaden 3.1.3 want heb nog steeds het aangepaste host bestand.
En welke kan ik dan het beste pakken (ipsw)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 03-05-10, 15:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Heb net inderdaad alles gebackupt maar raar ik mijn contact gegevens bij het hertellen kwijd of niet.
En moet ik herstellen naar de originele firmware van apple of een gedoenloaden 3.1.3 want heb nog steeds het aangepaste host bestand.
En welke kan ik dan het beste pakken (ipsw)
Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook dus dat is geen probleem. Je moet herstellen naar een officiële 3.1.3 firmware. Dat kan je door gewoon op herstellen te drukken.
  #183  
Oud 03-05-10, 15:58
Rogerpro Rogerpro is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

alleen nou heb ik 2 vragen: ik heb geen 3.1.2. software bestand om erna te herstellen..
nou was mijn vraag waar haal ik die?
en 2e vraag: ik heb een gehacktivate iphone.. kan ik dan ook de iphone activeren met deze jailbreak of hoe moet dat?

alvast bedankt!!
  #184  
Oud 03-05-10, 15:58
Wombata Wombata is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een wat mindere ervaring met deze jailbreak. Spirit werkte goed, alleen bleef mijn iPhone hangen toen het witte balkje compleet was. Kreeg hem met geen enkele mogelijkheid meer aan de praat. Gelukkig kon ik weer alles naar fabrieksinstellingen zetten en mijn backup erover gooien. Hij werkt weer. Pfff....Het is toch altijd weer spannende zeg. Voor hetzelfde geld beschadig je de software zodanig dat hij niet meer te gebruiken is.....
  #185  
Oud 03-05-10, 15:59
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogerpro Bekijk bericht
alleen nou heb ik 2 vragen: ik heb geen 3.1.2. software bestand om erna te herstellen..
nou was mijn vraag waar haal ik die?
en 2e vraag: ik heb een gehacktivate iphone.. kan ik dan ook de iphone activeren met deze jailbreak of hoe moet dat?

alvast bedankt!!
Activeren kan niet, maar dat staat ook in post 1 Ik zie trouwens in je profiel dat je een iPhone op firmware 3.1.2 hebt met succesvolle jailbreak. Dan raad ik je aan om niet te updaten, dat kan alleen maar problemen veroorzaken.
  #186  
Oud 03-05-10, 15:59
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook dus dat is geen probleem. Je moet herstellen naar een officiële 3.1.3 firmware. Dat kan je door gewoon op herstellen te drukken.
heb nog nooit 3.1.2 gehad en heb 05.12.01 als modem versie
dus welke kan ik het beste pakke. heb nu wel neem ik aan me shsh op de server liggen dus (gedaan met auto shsh)
  #187  
Oud 03-05-10, 16:00
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

wie helpt mij, mijn iphone blijft hangen op het apple logotje, en doet verder niks meer. iemand een idee???
  #188  
Oud 03-05-10, 16:03
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
heb nog nooit 3.1.2 gehad en heb 05.12.01 als modem versie
dus welke kan ik het beste pakke. heb nu wel neem ik aan me shsh op de server liggen dus (gedaan met auto shsh)
hij is al bezig met herstellen ik neem aan dat ik dadelijk spirit weer opnieuw moet draaien en daarna pas de reserve kopie terug zetten??
  #189  
Oud 03-05-10, 16:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
hij is al bezig met herstellen ik neem aan dat ik dadelijk spirit weer opnieuw moet draaien en daarna pas de reserve kopie terug zetten??
Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Ik zou wel eerst de reservekopie terugzetten, dan jailbreaken met Spirit en dan synchroniseren.
  #190  
Oud 03-05-10, 16:13
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Ik zou wel eerst de reservekopie terugzetten, dan jailbreaken met Spirit en dan synchroniseren.

de fout in itunes blijft zich voor doen heb niet eerst de reservekopie terug gezegt maar direct na het herstellen spirit uitgevoerd en toen kon ik niks meer met itunes.
En heb itunes niet geupdate.
  #191  
Oud 03-05-10, 16:47
bauke bauke is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Eindelijk een wat makkelijkere jailbreake. Ik loop al een tijdje achter met mijn firmware (3.0.1). Wist niet precies hoe te handelen. Met spirit is het volgens mij wat gemakkelijker. Maar wie kan mij de laatste tip geven?
Ik heb een 3GS van voor +/- week 20. Ik zit op firmware 3.0.1 en heb een jailbreake met cydia e.d. erop. Cydia geeft bij opstarten de melding 'SHSH on file'.Ik heb t-mobile dus een unlock is niet nodig.
Kan ik nu gewoon in iTunes updaten naar de laatste firmware en dan jailbreaken met Spirit of gaat dat niet? Of moet ik eerst de SHSH code zien te achterhalen middels de handleiding op iPhoneclub. Of moet ik een custom firmware 3.1.3 downloaden ergens?
Hoop dat iemand me kan helpen en eindelijk is kan updaten .
  #192  
Oud 03-05-10, 16:50
B4ZZY B4ZZY is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Even een vraagje.. Klinkt misschien dom maar, ik neem aan dat je ook via untethered jailbreak je iphone nog steeds kunt restoren naar de originele fabrieksinstellingen als deze namelijk voor reparatie (kapot frontje) terug moet naar de fabriek binnen de garantie?
  #193  
Oud 03-05-10, 16:50
vanlok vanlok is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Shit, heb een probleempje.
Ik heb dus mijn Iphone voor het eerst met spirit gejailbreakt, ik heb alleen het probleem dat nou mijn app store, kaarten, en nog een aantal dingen zijn verdwenen?
Ik zou ze graag terug willen halen, want eerlijk gezegd ben ik niet heel erg tevreden met cydia.
  #194  
Oud 03-05-10, 16:52
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Ik snap er de ballen niet van. Ik heb overal gezocht voor die foutmelding. xxxxxxxx35a (op de x''jes staan ook cijfers) en overal staat Compabilitie op Windows 98/ME zetten.. Gedaan, werkt niet.
Ituneshelper.exe afsluiten, gedaan werkt niet.
Andere usb poort, gedaan werkt niet.

die .dll file naar desktop copy/paste, gedaan werkt niet!
  #195  
Oud 03-05-10, 17:05
DennisE36 DennisE36 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik zit momenteel met een iPhone 3GS FW 3.1.2 en een tethered JB.
Hoe kan ik het nu het beste aanpakken?

Ik wil namelijk mijn instellingen van apps behouden, savegames van spelletjes(met name Angry Birds), sms berichten etc. etc.

Ik kan niet herstellen met 3.1.2, heb alleen in Cydia staan dat ik een
SHSH File FW 3.1.3 heb.

Als ik een reservekopie in iTunes maak dan is het een kopie met FW 3.1.2 natuurlijk. Wat is het beste?

Gr. Dennis

Laatst gewijzigd door DennisE36; 03-05-10 om 17:44.
  #196  
Oud 03-05-10, 17:34
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard

toch nog even een vraagje, misschien enigszins onnozel maar toch: kan ik met een fabrieksmatige unlock telefoon met firmware 3.1.3. en ge 'spirit' toch straks 0s 4.0 installeren (mac adapt)?
  #197  
Oud 03-05-10, 17:35
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door namastee Bekijk bericht
toch nog even een vraagje, misschien enigszins onnozel maar toch: kan ik met een fabrieksmatige unlock telefoon met firmware 3.1.3. en ge 'spirit' toch straks 0s 4.0 installeren (mac adapt)?
is geen probleem
  #198  
Oud 03-05-10, 18:08
aNausea aNausea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Bij vele is de link down, ik heb hem eventjes op Rapidshare gegooit:

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
  #199  
Oud 03-05-10, 18:10
biagio300 biagio300 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??
  #200  
Oud 03-05-10, 18:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Modbreak:
Ik wil jullie graag even herinneren aan het feit dat het hier niet is toegestaan om over gekraakte apps te praten. Ook wel ipa's genoemd. Doe je dit wel dan ontvang je een berisping.

__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.