//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spongebart 1- Dit is de eerste veilige manier van JBén voor mijn iPhone 3gs 3.1.3 nieuwste firmware? 2- Is het mogelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 08-05-10, 00:25
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spongebart Bekijk bericht
1- Dit is de eerste veilige manier van JBén voor mijn iPhone 3gs 3.1.3 nieuwste firmware?
2- Is het mogelijk om de JB makkelijk ongedaan temaken mocht het me niet bevallen?
3- Ik heb alleen JB gezien bij een vriend, en die werkte met Cydia, dit krijg ik dan ook gewoon op m'n scherm te zien?
4- Gaat je Iphone langzamer werken als je deze JB installeerd?
1- Ja
2- Ja
3- Ja
4- Nee.
Dat kan hoogstens komen door alle troep die jij na je jailbreak er op zet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 08-05-10, 00:32
NGB001 NGB001 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Is het mogelijk om te unlocken na jb met spirit? (3gs MC model)
  #603  
Oud 08-05-10, 00:48
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGB001 Bekijk bericht
Is het mogelijk om te unlocken na jb met spirit? (3gs MC model)
Afhankelijk van je firmware en modemfirmware kan dit wel of niet
  #604  
Oud 08-05-10, 01:09
McIphone McIphone is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Post

Noem het luiheid (want volgens mij staat het antwoord hier al wel genoemd), maar goed ik wil ook een stukje zekerheid, daarom mijn vraag:
Ik heb een iphone 3gs 16 gb, t-mobile met simlock sinds januari dit jaar, 3.1.3(7E18),modemfirmware 05.12.01. Kan ik deze jailbreaken met spirit?
Moet ik hem dan ook nog unlocken?
Bij voorbaat dank voor de info.

Stephan
  #605  
Oud 08-05-10, 01:10
NGB001 NGB001 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb momenteel 3.1.2 met 05.11 modemfirmware. Echter is mijn telefoon uit, en werkt blackrain niet meer. Heeft het maanden perfect gedaan, nu valt de telefoon steeds uit wanneer Blackrain zijn werk doet.

Ik ben nu van plan om Spirit erop te gooien, maar ik zou graag willen weten of het met Spirit mogelijk is te unlocken.
  #606  
Oud 08-05-10, 01:14
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGB001 Bekijk bericht
Ik heb momenteel 3.1.2 met 05.11 modemfirmware. Echter is mijn telefoon uit, en werkt blackrain niet meer. Heeft het maanden perfect gedaan, nu valt de telefoon steeds uit wanneer Blackrain zijn werk doet.

Ik ben nu van plan om Spirit erop te gooien, maar ik zou graag willen weten of het met Spirit mogelijk is te unlocken.
Spirit is een jailbreak tool en geen unlock tool. Als je je SHSHs blobs via de server van saurik hebt opgeslagen kun je terug naar 3.1.2. handleiding daarvoor heb je zo gevonden hier op forum.

als je update naar 3.1.3 wordt je baseband ook updated en die kun je vooralsnog helaas nog niet unlocken. misschien dat je een custom firmware kan vinden/installeren waarbij je baseband niet updated wordt (geen idee of die bestaan hoor maar is maar idee )
  #607  
Oud 08-05-10, 02:50
Minimalistic Minimalistic is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Hoe kan je in je iPhone zien dat het gelukt is? Ik heb de procedure gedaan en Spirit zegt dat hij het goed heeft afgerond. Zie ook niks van Spirit in m'n iPhone..

Iemand?

(Ik heb een iPhone 3GS, versie 3.1.3 (7E18), firmware 05.12.01)

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-05-10 om 10:37. Reden: Niet vragen hoe ilegale software te installeren.
  #608  
Oud 08-05-10, 10:05
wessie17070 wessie17070 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minimalistic Bekijk bericht
Hoe kan je in je iPhone zien dat het gelukt is? Ik heb de procedure gedaan en Spirit zegt dat hij het goed heeft afgerond. Zie ook niks van Spirit in m'n iPhone..

Iemand?

(Ik heb een iPhone 3GS, versie 3.1.3 (7E18), firmware 05.12.01)
Kijk eens tussen je Apps of Cydia er tussen zit. Zo ja is het gelukt

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-05-10 om 10:37.
  #609  
Oud 08-05-10, 12:55
pabaso pabaso is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: beek
Berichten: 5
Standaard

ik wil spirit uiteraard graag gebruiken om te jailbreaken maar ik twijfel nog omdat mijn Iphone 3 GS origineel simlockvrij is! ik vrees namelijk dat hij na gebruik van spirit niet meer simlockvrij zal zijn. Maar de berichtgevingen stemmen mij zeer vrolijk!!!
  #610  
Oud 08-05-10, 15:20
Motrix Motrix is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Roosendaal
Berichten: 6
Standaard

Ik begrijp deze echt niet. Maar vraag ik het graag om antwoord te geven. Iphone 3gs 3.1.3. (7E18) Modemfirmware 05.12.01 komt mogelijk JAILBREAKEN. hoef ik niet unlocken hebben. ik gebruik alleen T-mobile. bedankt uw begrip
  #611  
Oud 08-05-10, 15:29
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Motrix Bekijk bericht
Ik begrijp deze echt niet. Maar vraag ik het graag om antwoord te geven. Iphone 3gs 3.1.3. (7E18) Modemfirmware 05.12.01 komt mogelijk JAILBREAKEN. hoef ik niet unlocken hebben. ik gebruik alleen T-mobile. bedankt uw begrip
Ik begrijp je ook niet.
Als je bedoeld of je de iphone met die firmware kan jailbreaken is het antwoord simpel.

Ja
  #612  
Oud 08-05-10, 15:57
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik heb mijn iPhone 3.1.3(7E18)(MC-model) meteen gejailbreakt toen spirit uitkwam.
Mijn vorige was voor een nieuwe verruild naar een reparatie. Dus kon ik niet meer jailbreaken. Ik was dus erg blij dat Spirit uitkwam.
Helaas een paar fototjes en filmpjes kwijtgeraakt toen ik JBte maar dat kon de pret niet drukken.
Nu heb ik alleen mijn ECID nog niet on-file bij saurik. (wel zelf opgeslagen) Dat is jammer aangezien ik een snelle fix van apple verwacht die de jb weer onmogelijk maakt.
Nu lees ik dat er een update van spirit is welke enkele zaken oplost. Mijn toestel werkt goed, alleen push doet het niet goed (soms wel, soms niet).
Ik weet niet of ik moet restoren en opnieuw JBken met de mogelijkheid dat het probleem opgelost word voordat er een update van apple komt.
Wat denken jullie, zou dat zin hebben?
  #613  
Oud 08-05-10, 21:29
Hugedad Hugedad is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ben redelijk nieuw hier. Ik heb nu een paar maanden mijn iPhone. Eergisteren heb ik met Spirit een jailbreak uitgevoerd. Alles loopt lekker, behalve handmatig backups maken. Zowel met WinScp als met DiskAid lukt dit niet. Beide programma's geven aan dat hiervoor je Iphone ge-jailbreaked moet zijn. Dat is 'ie toch? (Anders heb ik Cydia niet, kan ik geen andere thema's installeren, etc. En toch is dat wel gelukt!)

Wat kan ik doen om alsnog handmatig backups te maken?
  #614  
Oud 08-05-10, 21:42
frank060272 frank060272 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Nijkerk
Berichten: 5
Standaard spirit

Spirit ging vlekkeloos had alleen alle mappen van themes,walpapers ed. dubbel erin staan waardoor het geheugen vol liep, ik had hem eerst geupdate daarna spirit gedraait en weer hersteld. En toen met ssh de iphone bekeken en alles stond dubbel?
  #615  
Oud 09-05-10, 00:04
bravehendrik bravehendrik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard Spirit

Wil mijn 3GS jailbreaken met spirit
Maar krijg een melding dat ik de juiste verie Itunes nodig heb 9
Maar die heb ik al ?
Iemnd hetzelfde probleem en hoe opgelost

mvg
Henk
  #616  
Oud 09-05-10, 14:12
rachid_sealiti rachid_sealiti is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Makkelijker kan niet, Spirit downloaden, installeren, iphone aansluiten en spirit activeren. Wel heel lang gewacht maar eindelijk is het gelukt. Alles werkt perfect!
  #617  
Oud 09-05-10, 15:39
pabaso pabaso is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: beek
Berichten: 5
Standaard

Daarnet ook Spirit gebruikt voor de JB, en het werkt inderdaad perfect. een paar berichten eerder nog bang dat ik mijn simlockvrijheid zou kwijtraken maar dat was dus niet zo. Een perfecte applicatie om zelf te doen!!!!Ik had deze Iphone 3GS simlock vrij gekocht via KPN omdat deze voor mij althans de beste dekking heeft.
  #618  
Oud 09-05-10, 16:02
justchakira justchakira is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo, ik heb al een lange tijd een blackrain jailbreak op mijn iphone 3gs 3.1.2 (tethered)
Nu dacht ik net Spirit erop te zetten, maar toen kwam hij in de herstelmodus.
Ik dacht dus, laat ik dan maar weer blackrain erop zetten.
Nu doet blackrain het dus niet meer, en blijft hij in de herstelmodus hangen.

Wie kan mij helpen?

edit; Ik heb de jailbreak echt nodig aangezien hij niet simlockvrij is.
  #619  
Oud 09-05-10, 16:07
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

WILLEN JULLIE AUB EERST DE BEGINPOST LEZEN, DAAR STAAT OF JE JE IPHONE KAN JAILBREAKEN EN HOE HET MOET. ZELF UITZOEKEN OF JOUW 3GS KAN WORDEN GEJAILBREAKT EN ONS NIET DOODGOOIEN MET VRAGEN OF HET KAN!

Als hij in herstelmodus blijft hangen moet je naar een XP computer en dan iREB draaien van iH8sn0w en dan Fix Recovery Mode Loop!
  #620  
Oud 09-05-10, 16:35
marcoimt marcoimt is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Hallo,

ben helemaal nieuw hier en heb rond zitten kijken voor een jailbreak maar niks gevonden dus vraag het hiet maar,

ik heb sinds vorige week een iphone 3g via phoneshop (spaanse instructies misschien wel handig om te weten) ik moest hem activeren via itunes dus neem dan aan dat ik niet afhankelijk ben van een unlock. dus in principe ken ik mijn iphone 3g ( fw 3.1.3 modem 05.12.01) hiermee jailbreaken en daarna ook gewoon met deze simkaart weer gebruiken als telefoon

hoop dat jullie een antwoord weten

BVD
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.