//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen.. voor zover ik heb begrepen is dat je een iphone moet hebben die al geactiveerd is en dan pas kan je spirit gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 15-05-10, 13:32
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard activatie met spirit?

hallo iedereen.. voor zover ik heb begrepen is dat je een iphone moet hebben die al geactiveerd is en dan pas kan je spirit gebruiken om te jailbreaken. maar mijn vraag was activeerd spirit ook? ik bedoel kan ik na de jailbreak gewoon me simkaart verwijderen? of moet ie toch erin blijven?

PS: wat denken de meesten mensen hier? is het misschien beter om toch niet te jailbreaken ivm de unlock die eraan schijnt te komen? ik wacht al zooooooooo lang op een unlock, dat een beetje langer wachten me ook al niet meer uitmaakt..?

Laatst gewijzigd door sweet; 15-05-10 om 13:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #722  
Oud 15-05-10, 14:45
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ukkie080 Bekijk bericht
Ik draai momenteel met een 3GS op 3.1.2., jailbroken met Blackra1n. Alles loopt geweldig. Maar, ik ga binnenkort op vakantie en loop het risico dat de batterij leegloopt. Momenteel kan ik alleen herstarten door aan de PC te hangen, en Blackra1n te draaien.

Ik begrijp dat dit met Spirit niet meer noodzakelijk is. Ik wil nu dus Spirit over mijn goedlopende jailbroken iPhone gooien, maar is dit handig?

Ik lees hier nog wel uiteenlopende reacties, maar allen niet echt positief geloof ik. Ik wil absoluut geen problemen, omdat ik mijn telefoon ook zakelijk nodig heb. Kan ik het risico lopen, of is het een "no go"?
Dan zou je hem eerst moeten herstellen, jailbreak over jailbreak(een andere dan) gaat niet. Ik zou wel je cydia apps backuppen dan
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
  #723  
Oud 15-05-10, 15:15
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ukkie080 Bekijk bericht
Ik draai momenteel met een 3GS op 3.1.2., jailbroken met Blackra1n. Alles loopt geweldig. Maar, ik ga binnenkort op vakantie en loop het risico dat de batterij leegloopt. Momenteel kan ik alleen herstarten door aan de PC te hangen, en Blackra1n te draaien.

Ik begrijp dat dit met Spirit niet meer noodzakelijk is. Ik wil nu dus Spirit over mijn goedlopende jailbroken iPhone gooien, maar is dit handig?

Ik lees hier nog wel uiteenlopende reacties, maar allen niet echt positief geloof ik. Ik wil absoluut geen problemen, omdat ik mijn telefoon ook zakelijk nodig heb. Kan ik het risico lopen, of is het een "no go"?
Ik zou het als ikj ou was herstellen naar 3.1.3 en dan toch gewoon spirit erop zetten. ik heb er nooit problemen mee gehad en dan ben je teminste untetered.
doen dus!!
je moet er wel rekening mee houden dat je alle cydia programma's kwijt bent maar dit kan je weer oplossen met aptbackup.. Dus... waarom niet
  #724  
Oud 15-05-10, 16:30
cloverfield cloverfield is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 42
Standaard

FYI: Werkt als een zonnetje op mijn iPhone 3G 3.1.3 op m'n iMac

Gerestored van 3.1.2 JB naar 3.1.3 (zonder backup > frisse start)
Standaard activatie (T-Mobile toestel)
Spirit erover en Cydia duurt uiteindelijk nog het langst met z'n updates!
  #725  
Oud 15-05-10, 17:37
gonio gonio is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard ipod touch

heb hem gejail b is gelukt (met spirit) !!!! cydia werkt super en winterboard ook !!
alleen met ipa bestanden die ik erop wil zetten wil nog niet lukken ??
ik dubbelklik erop ,en zet het betand of progje wel in Itunes maar niet op de ipod/touch ?ook niet na synchroniseren grr..
weet iemand hoe of wat ?
  #726  
Oud 15-05-10, 18:00
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ukkie080 Bekijk bericht
Ik draai momenteel met een 3GS op 3.1.2., jailbroken met Blackra1n. Alles loopt geweldig. Maar, ik ga binnenkort op vakantie en loop het risico dat de batterij leegloopt. Momenteel kan ik alleen herstarten door aan de PC te hangen, en Blackra1n te draaien.

Ik begrijp dat dit met Spirit niet meer noodzakelijk is. Ik wil nu dus Spirit over mijn goedlopende jailbroken iPhone gooien, maar is dit handig?

Ik lees hier nog wel uiteenlopende reacties, maar allen niet echt positief geloof ik. Ik wil absoluut geen problemen, omdat ik mijn telefoon ook zakelijk nodig heb. Kan ik het risico lopen, of is het een "no go"?
Als je T-Mobile hebt dan kan er niks gebeuren. Met een andere provider is het wat gevaarlijker. (Tenzij je een fabrieks-simlockvrije hebt)
__________________
Koekje erbij?
  #727  
Oud 15-05-10, 21:41
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

M'n zus heeft een 3Gs en ik wil graag haar telefoon jailbreaken. Kan ik dat op m'n eigen PC doen of moet het gebeuren op de PC waar de iPhone mee wordt gesynced?
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #728  
Oud 15-05-10, 23:33
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonio Bekijk bericht
heb hem gejail b is gelukt (met spirit) !!!! cydia werkt super en winterboard ook !!
alleen met ipa bestanden die ik erop wil zetten wil nog niet lukken ??
ik dubbelklik erop ,en zet het betand of progje wel in Itunes maar niet op de ipod/touch ?ook niet na synchroniseren grr..
weet iemand hoe of wat ?
hhhmmmmm vast illegale apps ....... toch???
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #729  
Oud 15-05-10, 23:47
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satwolf Bekijk bericht
Ik heb spirit lopen op mijn 3GS 3.1.2, maar sommige aps werken niet.

Zoals occasions, Facebook, dreaMote, enz..
Al deze aps openen en sluiten onmiddelijk.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Satwolf

Opgelost

*Machtigingen van computer intrekken
* Computer terug machtigen
* Muziek met itunes afspelen
* App terug plaatsen
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
  #730  
Oud 16-05-10, 01:15
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
M'n zus heeft een 3Gs en ik wil graag haar telefoon jailbreaken. Kan ik dat op m'n eigen PC doen of moet het gebeuren op de PC waar de iPhone mee wordt gesynced?
Kan met je eigen computer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macron Bekijk bericht
hhhmmmmm vast illegale apps ....... toch???
En daar doen we hier niet aan.

Laatst gewijzigd door King1987; 16-05-10 om 13:04. Reden: mquote gebruiken aub.
  #731  
Oud 16-05-10, 01:43
bartsmit85 bartsmit85 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Heb mijn iPhone 3GS (originele T-mobile) van 3.1.2 (unthetered jailbreak) BIJGEWERKT naar 3.1.3 via iTunes (na backup). Vervolgens Spirit erover geknald en binnen halve minuut gepiept. Alles werkt perfect en kan het iedereen aanraden die nog twijfelt! Heerlijk zo'n stukje software dat feilloos en zonder problemen werkt. Was in de tijd van Ziphone wel anders! Wat was DAT een drama zeg!
  #732  
Oud 16-05-10, 10:27
ronihd ronihd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

En als je geen simlock vrij toestel hebt ? wat dan ?

Ron
  #733  
Oud 16-05-10, 10:34
peewe peewe is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Singapore
Berichten: 26
Standaard

Als leek - heb een 3gs van USA unlocked (oorspronkelijk AT&T) - gebruikte blackra1n voor te jailbraeken - kan ik nu dit nieuwe programmetje gebruiken voor defintief te jaibreaken ? Blijven mijn instellingen (email, wireless, ...) in orde of moet ik deze nadien allemaal herstellen ? Upgrade ik het best naar versie 3.1.3 ?
Bedankt voor de hulp - ik reis namelijk veel en heb altijd schrik dat de batterij leeg loopt met alle gevolgen vandien.

Laatst gewijzigd door peewe; 16-05-10 om 12:17.
  #734  
Oud 16-05-10, 11:48
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Kan met je eigen computer.
Thanks! Gaan"we" dan maar ff doen dus!
  #735  
Oud 16-05-10, 13:50
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronihd Bekijk bericht
En als je geen simlock vrij toestel hebt ? wat dan ?

Ron
Heb je een andere provider? KPN ofzoiets?

@King: De MQuote is niet te gebruiken op de iPhone. Daarom
  #736  
Oud 16-05-10, 14:27
ronihd ronihd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard Ja

Ik heb een toestel ( Model no MC133KN) en ik heb versie 3.1.2.

En idd een Hi abbo.

Als ik upgrade naar 3.1.3 kan ik hem met spirit jailbreaken , maar kan ik hem dan ook nog simlock vrij maken ( krijgen ) ?

Ron.
  #737  
Oud 16-05-10, 16:04
gonio gonio is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macron Bekijk bericht
hhhmmmmm vast illegale apps ....... toch???

ja klopt maargoed het zou moeten werken toch ?
  #738  
Oud 16-05-10, 16:12
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronihd Bekijk bericht
Ik heb een toestel ( Model no MC133KN) en ik heb versie 3.1.2.

En idd een Hi abbo.

Als ik upgrade naar 3.1.3 kan ik hem met spirit jailbreaken , maar kan ik hem dan ook nog simlock vrij maken ( krijgen ) ?

Ron.
Nee dat kan niet. Daarom is er een risico aan verbonden. Liever dat je een week geen iPhone kan gebruiken dan nooit meer Het zou wel kunnen, maar ik zou het niet doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonio Bekijk bericht
ja klopt maargoed het zou moeten werken toch ?
Ja, maar daar is een trucje voor en dat mag niet via het forum worden verteld. (PM wel?)
  #739  
Oud 16-05-10, 16:37
gonio gonio is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Nee dat kan niet. Daarom is er een risico aan verbonden. Liever dat je een week geen iPhone kan gebruiken dan nooit meer Het zou wel kunnen, maar ik zou het niet doen.



Ja, maar daar is een trucje voor en dat mag niet via het forum worden verteld. (PM wel?)

mmm pm zal zoiets zijn als p message ,mmaar zit nog niet zolang op forum dus weet niet precies hoe dat werkt !!
  #740  
Oud 16-05-10, 18:38
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Was wel een beetje huiverig vantevoren, juist omdat het als het bij velen ineens lukt, ik juist de errors krijg! Na 38!! pagina's gedeeltelijk te hebben doorgelezen toch maar besloten te jailbreaken.
En wat een verrassing......het ging in een keer goed zonder problemen. Cydia werd geinstalleerd en kon ik gewoon openen (herschikken en update ook geen probleem).
Nu is dit mijn eerste jailbreak en heb ik Cydia verder nooit gebruikt dus of alles werkt verder moet ik nog uitvogelen, maar dat komt wel in orde.

Voor de mensen die willen weten wat voor systeem ik draai:
- iPhone 3G 16Gb (fabrieksaf simvrij uit belgie)
- OS 3.1.3 (stond er al op voor de jailbreak)
- modemfirmware 05.12.01
- Windows 7 Ultimate 64bit
- iTunes 9.1.1.12

In Spirit heb ik natuurlijk de vinkjes aangezet voor compatibiliteit en administrator


Wat ik verder nog even kwijt wil is een bedankje naar de mensen die regelmatig de moeite nemen de vragen beantwoorden van mensen die problemen ondervinden.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.