//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) als je hem gaat syncen met itunes waarschijnlijk wel. je kunt gewoon 9.2 uninstallen en weer naar 9.1 gaan staan wel links op forum hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 17-06-10, 08:54
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

als je hem gaat syncen met itunes waarschijnlijk wel. je kunt gewoon 9.2 uninstallen en weer naar 9.1 gaan staan wel links op forum hier naar oudere itunes versies.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 17-06-10, 16:20
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenjaspers Bekijk bericht
"same here!" mijn telefoon is van Januari en draaide dus 3.1.3, MC.

ps, Cydia werkt (nu) naar behoren!

same here, had al van alles geprobeerd, nu dik in orde!
  #883  
Oud 17-06-10, 16:53
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eentje Bekijk bericht
als je hem gaat syncen met itunes waarschijnlijk wel. je kunt gewoon 9.2 uninstallen en weer naar 9.1 gaan staan wel links op forum hier naar oudere itunes versies.
Ik hbe itunes 9.2 met iphone 3GS spirit en toch kan ik gewoon syncen met itunes hoor helemaal geen problemen :S
  #884  
Oud 17-06-10, 19:38
ShadowU ShadowU is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Net JB uitgevoerd.....appeltje...eitje
Makkelijker kunnen ze het niet maken
  #885  
Oud 17-06-10, 19:46
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerieve Bekijk bericht
Ik hbe itunes 9.2 met iphone 3GS spirit en toch kan ik gewoon syncen met itunes hoor helemaal geen problemen :S
totdat je perongeluk moet herstellen en opnieuw jailbreaken.

ik ga voorlopig iig mooi bij itunes 9.1 blijven aangezien 9.2 voor mij als 3.1.3 jailbreak user geen opties/bugfixes heeft die mij heel erg boeien
  #886  
Oud 18-06-10, 18:43
jiski1 jiski1 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik had eerst een iphone 3.1.3. Deze had ik gejailbreakt met Spirit. Eerst geen problemen, na een weel deed mijn Wi-Fi het niet meer. Het icoon was grijs, en kon er niet meer op drukken. In de winkel zeiden ze dat dit lag aan de jailbreak. Kan dit? Ik heb de iphone weggedaan want niemand kon er wat aan doen. Ik heb nu een ipod touch maar durf hem eerlijk gezegt niet te jailbreaken. Dan heb ik dalijk weer dat Wi-Fi probleem.
  #887  
Oud 19-06-10, 14:13
bja026 bja026 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn Iphone 3GS vorig jaar in december gejailbreakt. Ik heb dus een tethered jailbreak versie 3.1.2

Maar het is mij nog een beetje onduidelijk hoe dat zit met restoren. Ik begrijp dus dat ik mijn jailbreak 3.1.2 moet restoren naar de originele 3.1.2? Of ik kan ik gewoon updaten naar 3.1.3 en dan de tool van spirit gebruiken?
  #888  
Oud 19-06-10, 16:28
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bja026 Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone 3GS vorig jaar in december gejailbreakt. Ik heb dus een tethered jailbreak versie 3.1.2

Maar het is mij nog een beetje onduidelijk hoe dat zit met restoren. Ik begrijp dus dat ik mijn jailbreak 3.1.2 moet restoren naar de originele 3.1.2? Of ik kan ik gewoon updaten naar 3.1.3 en dan de tool van spirit gebruiken?
Had net dezelfde situatie (ik had de tethered jailbreak van Blackra1n) en heb gewoon een backup in iTunes gemaakt, en daarna via iTunes de officiële update gedaan naar 3.1.3 om alle sporen van Blackra1n te verwijderen en daarna gewoon Spirit erop losgelaten en binnen halve minuut was hij untethered jailbroken!

Dit alles heb ik op OSX, MacBook gedaan.
Veel suc6, je moet je normaal geen zorgen maken dacht ik.

Nog even melden dat mijn iPhone een 3Gs 32GB van de laatste generatie is met die iboot versie waar er geen untethered jailbreak voor bestond tot Spirit uitkwam. Ik ga er ook vanuit dat je geen 'unlock' nodig hebt.
__________________
You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus.
  #889  
Oud 19-06-10, 16:41
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Wacht voor dat je update!!! Je kan dan je iphone niet simlock vrij meer maken. En ik zou wachten dan tot maandag [IOS4]
  #890  
Oud 19-06-10, 17:20
funkstar funkstar is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Als ik het goed begrepen heb, is het inmiddels dus mogelijk om met een (gesimlockte) iPhone (met fw. 3.1.3 en baseband 05.12.01), te jailbreaken. Hij is trouwens wel al geactiveerd via iTunes, op de dag van aanschaf.

Het werd me een beetje onduidelijk, want op het ene draadje op dit forum was het (nog) niet mogelijk, maar in dit draadje lees ik toch wat anders?!...

ps. ik hoef hem niet persee te unlocken.

Laatst gewijzigd door funkstar; 19-06-10 om 17:24.
  #891  
Oud 20-06-10, 00:50
casaoui casaoui is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo, knapkoppen,

Ik heb zelf een 2G, en kan er alles mee doen, maar mijn vriend heeft een 3GS van iemand gekocht en weet niet van welk land deze Iphone komt, en heeft per ongeluk 3.1.3 er op gezet, ik heb van alles wat op het net te vinden is geprobeerd, maar ik krijg hem niet meer in JB. Ik krijg namelijk altijd error 1600 of 1604, natuurlijk heb ik ook alles geprobeerd omtrent deze error, heb zelfs alles wat met iTunes te maken heeft verwijderd, kort om alles wat ik op het net gevonden heb, is toegepst maar helaas geen resultaat. ik heb ook iReb van ih8sn0w geprobeerd, deze doet abselut niets,

Mijn vragen zijn,

Hoe kan ik weten wat voor lock er op zit? als ik de originele sim er op heb, kan ik 'm met spirit Jail breaken en dan via cydia de baseband downgraden.

Wie kan me hier uit de brand helpen?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door casaoui; 20-06-10 om 00:54.
  #892  
Oud 20-06-10, 01:11
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funkstar Bekijk bericht
Als ik het goed begrepen heb, is het inmiddels dus mogelijk om met een (gesimlockte) iPhone (met fw. 3.1.3 en baseband 05.12.01), te jailbreaken. Hij is trouwens wel al geactiveerd via iTunes, op de dag van aanschaf.

Het werd me een beetje onduidelijk, want op het ene draadje op dit forum was het (nog) niet mogelijk, maar in dit draadje lees ik toch wat anders?!...

ps. ik hoef hem niet persee te unlocken.
Als hij al geactiveerd is en je hoeft hem niet te unlocken kan je hem perfect jailbreaken met Spirit.
  #893  
Oud 20-06-10, 01:23
casaoui casaoui is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Question 3gs help

hij heeft gewerkt, met verschillende sim's, en was met JB. op 3.1.2. maar nu krijg ik m gewoon niet aan de gang. iTunes zegt dat de sim niet ondersteund is.

de nieuwe Redsn0w 0.9.4 heb ik ook geprobeerd, maar het scherm blijft niet uit en ook niet helder, en normaal als hij aan het uploaden is, krijg je een HD-tje te zien , nu gebeurt er gewoon niets, redsn0w zegt upload, en ook dat hij de kernal aan het beschrijven is, maar dan blijft het zo, en als ik die uit recovery uit haal is hij gewoon het zelfde als te voren.

kan het zijn dat de baseband is uodated?

uit de serie nummer is te zien dat hij van week 35 is.

ik weet het niet meer!!!
  #894  
Oud 20-06-10, 01:56
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Waarschijnlijk is je baseband geupdate en dus (terug) gelocked.. Nog een paar dagen geduld hebben tot de 3.1.3/4.0 unlock uitkomt dus.
  #895  
Oud 20-06-10, 02:13
Thomazi Thomazi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste forumgebruikers,

Eergisteren heb ik een Ipod Touch voor mijn verjaardag gekregen. Het gaat hier om een 32gb, mc model, 3.1.3 firmware, derde generatie Ipod touch. Ik wil deze graag jailbreaken, maar zie overal dat dit niet mogelijk is. Wat zijn de stappen die ik het beste zou kunnen ondernemen om dit toch te doen?

Groeten

Thomas
  #896  
Oud 20-06-10, 03:04
funkstar funkstar is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Jailbreak met Spirit voor mn fw: 3.1.3 is gelukt!
Werkt uitstekend!
  #897  
Oud 20-06-10, 12:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomazi Bekijk bericht
Beste forumgebruikers,

Eergisteren heb ik een Ipod Touch voor mijn verjaardag gekregen. Het gaat hier om een 32gb, mc model, 3.1.3 firmware, derde generatie Ipod touch. Ik wil deze graag jailbreaken, maar zie overal dat dit niet mogelijk is. Wat zijn de stappen die ik het beste zou kunnen ondernemen om dit toch te doen?

Groeten

Thomas
Dat kan gewoon met Spirit, zie daarvoor post 1.
  #898  
Oud 20-06-10, 13:56
funkstar funkstar is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Zo zei ik een paar posts geleden dat mn jailbreak gelukt was en uitstekend werkte... zo schreeuw ik: Hellup!!!

Want na een aantal apps gedownload te hebben via Cydia etc etc, werd mn iPhone niet meer herkend in iTunes. Heb verschillende usb poorten geprobeerd maar tevergeefs. Ik zag ook per toeval dat mijn "openSSH" button in SBSettings ineens verdwenen was. Dus ik dacht: k*t... ellende begint nu al. Nu wou ik in het menu Algemeen alles verwijderen en opnieuw instellen (inclusief inhoud). Het toestel viel uit en het appel logo kwam, met een circulerend laad-icoontje. Deze staat soms stil en gaat weer verder. Na ong. 5 minuten valt het toestel weer uit, en begint t weer opnieuw: appeltje verschijnd, met het circulerende laad icoontje... Maar doet verder niks.

Wat kan ik doen? Want iTunes herkend hem ook niet?
  #899  
Oud 20-06-10, 13:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funkstar Bekijk bericht
Zo zei ik een paar posts geleden dat mn jailbreak gelukt was en uitstekend werkte... zo schreeuw ik: Hellup!!!

Want na een aantal apps gedownload te hebben via Cydia etc etc, werd mn iPhone niet meer herkend in iTunes. Heb verschillende usb poorten geprobeerd maar tevergeefs. Ik zag ook per toeval dat mijn "openSSH" button in SBSettings ineens verdwenen was. Dus ik dacht: k*t... ellende begint nu al. Nu wou ik in het menu Algemeen alles verwijderen en opnieuw instellen (inclusief inhoud). Het toestel viel uit en het appel logo kwam, met een circulerend laad-icoontje. Deze staat soms stil en gaat weer verder. Na ong. 5 minuten valt het toestel weer uit, en begint t weer opnieuw: appeltje verschijnd, met het circulerende laad icoontje... Maar doet verder niks.

Wat kan ik doen? Want iTunes herkend hem ook niet?
iPhone in DFU mode zetten en herstellen in iTunes.
  #900  
Oud 20-06-10, 13:59
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funkstar Bekijk bericht
Het toestel viel uit en het appel logo kwam, met een circulerend laad-icoontje. Deze staat soms stil en gaat weer verder. Na ong. 5 minuten valt het toestel weer uit, en begint t weer opnieuw: appeltje verschijnd, met het circulerende laad icoontje... Maar doet verder niks.

heb je iTunes 9.2 in gebruik?
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.