//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo zeg, nooit zo'n snelle JB gehad. Maar eh, gek genoeg, als ik in DiskAid naar mijn root folder wil zegt 'ie: your device needs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 03-05-10, 13:54
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

Zo zeg, nooit zo'n snelle JB gehad. Maar eh, gek genoeg, als ik in DiskAid naar mijn root folder wil zegt 'ie: your device needs to be jailbroken to browse the root folder...???
__________________
 iPhone 2G 8GB USA  iPhone 5S 16GB White  ATV 3
 iPad 3 16GB Wi-Fi  iMac (21,5" late 2012)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-05-10, 13:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKobus Bekijk bericht
Zo zeg, nooit zo'n snelle JB gehad. Maar eh, gek genoeg, als ik in DiskAid naar mijn root folder wil zegt 'ie: your device needs to be jailbroken to browse the root folder...???
Het is mogelijk dat DiskAid de nieuwe jailbreak nog niet ondersteund of dat afc2 niet geïnstalleerd is bij de jailbreak. In het eerste geval kan je niets doen, in het tweede geval moet je afc2add uit Cydia installeren, maar ik weet niet met zekerheid of afc2 ondersteund is of niet.
  #103  
Oud 03-05-10, 14:01
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het is mogelijk dat DiskAid de nieuwe jailbreak nog niet ondersteund of dat afc2 niet geïnstalleerd is bij de jailbreak. In het eerste geval kan je niets doen, in het tweede geval moet je afc2add uit Cydia installeren, maar ik weet niet met zekerheid of afc2 ondersteund is of niet.
Yes, je hebt gelijk, afc2add uit Cydia geinstalleerd en het werkt! Thanx!!
  #104  
Oud 03-05-10, 14:04
Den Giester Den Giester is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

ok, even voor de helderheid:

Ik heb een 3G, 3.1.3, met bootrom 05.09. Deze is WEL simlockvrij en bellen werkt perfect met de standaard 3.1.3. Maar na een jailbreak is hij niet te unlocken en niet te downgraden ivm bootleader 05.09.

Als ik hem nu jailbreak met Spirit, blijft de huidige activatie dan actief en kan ik blijven bellen, omdat hij simlockvrij is? Ik bel met KPN.

Alvast bedankt.
  #105  
Oud 03-05-10, 14:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Giester Bekijk bericht
ok, even voor de helderheid:

Ik heb een 3G, 3.1.3, met bootrom 05.09. Deze is WEL simlockvrij en werkt perfect met de standaard 3.1.3. Maar hij is niet te unlocken.

Als ik hem nu jailbreak met Spirit, blijft de huidige activatie dan actief en kan ik blijven bellen, omdat hij simlockvrij is? Ik bel met KPN.

Alvast bedankt.
Aangezien je nu geen problemen hebt is het beter dat je niet update.
  #106  
Oud 03-05-10, 14:06
kvdberg kvdberg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard jalbreak met Spirit na Blackra1n unlock?

Ik heb mijn toestel ge-unlock-ed mbv Blackrain / Blacksn0w.
Als ik nu mijn toestel herstel met Itunes, ben ik dan ook mijn unlock kwijt of kan ik "gewoon" spirit gebruiken voor unlock nadat ik het toestel heb uitgezet?
Ben geen ervaren gebruiker, vandaar deze vraag die voor anderen wellicht een vanzelfsprekend antwoord heeft.
Alvast bedankt.
  #107  
Oud 03-05-10, 14:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvdberg Bekijk bericht
Ik heb mijn toestel ge-unlock-ed mbv Blackrain / Blacksn0w.
Als ik nu mijn toestel herstel met Itunes, ben ik dan ook mijn unlock kwijt of kan ik "gewoon" spirit gebruiken voor unlock nadat ik het toestel heb uitgezet?
Ben geen ervaren gebruiker, vandaar deze vraag die voor anderen wellicht een vanzelfsprekend antwoord heeft.
Alvast bedankt.
Het beste is dat je naar firmware 3.1.2 herstelt (door middel van je SHSH gegevens) en dan jailbreakt met Spirit. Zolang je op 3.1.2 blijft kan je nog unlocken, ga je naar 3.1.3 dan is dat niet meer mogelijk.
  #108  
Oud 03-05-10, 14:12
nessi10 nessi10 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

ik heb me iphone gejailbreakd alleen opent me cydia niet. iemand oplossing?
  #109  
Oud 03-05-10, 14:14
jeroenbr jeroenbr is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

Hoi, ik heb mijn iphone 3G gejailbreaked maar nu vind Cydia geen enkele app. Alle "featured" apps geeft hij deze melding:

"Cannot Locate Package"
  #110  
Oud 03-05-10, 14:15
KeobNepo KeobNepo is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Klinkt allemaal erg goed. Alleen heb ik al een jb met blackra1n op 3.1.2 en mijn appel is nu zo 'perfekt' qua apps en instellingen, dat ik hem gewoon lekker zo hou.

Als het zover is dat er voor fw 4.0 een jb beschikbaar komt, dan zal ik hem wel opnieuw jb'en, maar voorlopig heb ik absoluut geen last van de tethered jailbreak van Geo.

Voor een ieder die met smart aan het wachten was op de jb voor 3.1.3., enjoy!!
  #111  
Oud 03-05-10, 14:19
Koopa Koopa is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb momenteel een 3GS 3.1.2 met een blackra1n thethered jailbreak. Als ik hem nu herstel/upgrade naar 3.1.3 en dan vervolgens jailbreak door middel van spirit. Betekent dit dat ik al mijn apps ook allemaal kwijt ben en ze allemaal opnieuw moet instaleren? Dit houd me nu alleen nog tegen aangezien het opnieuw installeren van al me apps een hele hoop werk is..
  #112  
Oud 03-05-10, 14:21
nessi10 nessi10 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

hallo mensen, ik jb voor het eerst. na het runnen van de spirit.exe met win7 in compat modus 98/me ging alles goed. Behalve me Cydia opent niet. Als ik erop druk knalt hij er gelijk uit. Heeft iemand dit meegemaakt?
  #113  
Oud 03-05-10, 14:24
zwijn zwijn is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 34
Standaard

super, ga het vanavond uitproberen...
Vraagje: Ik heb nu dus een tethered jailbreak met 3.1.2.
Is het raadzaam om eerst te upgraden naar 3.1.3 of beter zo laten? En ben ik mijn software op de iphone kwijt na een upgrade of is de backup via itunes voldoende om alles terug te kunnen herstellen?
Ook heb ik nog niet de allerlaatste update van itunes geinstallerd, kan ik die gewoon upgraden?

Ik heb geen interesse in een unlock...

Laatst gewijzigd door zwijn; 03-05-10 om 14:28.
  #114  
Oud 03-05-10, 14:25
suzannewan's schermafbeelding
suzannewan suzannewan is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o.us Bekijk bericht
iPhone 3GS met 3.1.3 hier..

Heb een paar keer gejailbreaked, alles ging zoals het hoorde, maar ik kan Cydia nergens vinden. Iemand?
Ik kan Cydia ook nergens vinden. Kan iemand alsjeblieft helpen???
  #115  
Oud 03-05-10, 14:26
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Giester Bekijk bericht
Ik heb een 3G, 3.1.3, met bootrom 05.09. Deze is WEL simlockvrij en bellen werkt perfect met de standaard 3.1.3. Maar na een jailbreak is hij niet te unlocken en niet te downgraden ivm bootleader 05.09.

Als ik hem nu jailbreak met Spirit, blijft de huidige activatie dan actief en kan ik blijven bellen, omdat hij simlockvrij is? Ik bel met KPN.
Volgens mij kun je gewoon herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit toepassen, het lijkt mij dat je de laatste basebandupdate heeft dus de update/herstel kan nu geen kwaad meer doen.

Maar voor de zekerheid zou ik het risico niet nemen en het volgende topic in de gaten houden:
https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html

In dit topic wordt er gevraagd naar een custom firmware zonder basebandupdate en jailbreak, waarmee je zonder problemen kunt updaten en/of herstellen naar 3.1.3. Nu gaat dit specifiek om een 3GS versie van het firmware, maar als iemand de 3GS IPSW kan maken dan is het zonder twijfel ook mogelijk om deze persoon te vragen naar een 3G IPSW.
  #116  
Oud 03-05-10, 14:26
Mereltje Mereltje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msenli Bekijk bericht
Jailbreak werkt perfect, zojuist gedaan op een MC model Iphone 3Gs met 05.12.01 en FW 3.1.3

Enige nadeel: Hij heeft mn foto's gewist van mn filmrol. Iemand anders dit ook gehad ?
Mijn foto's liggen er ook af.. Maar kan ik dit nu nog synchroniseren met itunes of niet?

Dit is de eerste keer dat ik JB, dus ben een ubern00b en snap ook me god niet wat ik nu dan moet doen. uberhaupt loopt Cydia telkens vast onder het mom 'time out'.
  #117  
Oud 03-05-10, 14:27
johnjansen johnjansen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: weesp
Berichten: 10
Standaard

suzanne laatste scherm meestal, goed gekeken? aders even search op je iphone, anders heropstarten.
  #118  
Oud 03-05-10, 14:28
slb4ever slb4ever is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzannewan Bekijk bericht
Ik kan Cydia ook nergens vinden. Kan iemand alsjeblieft helpen???
Ook ik heb het zelfde probleem, al meerderen keren spirit gedraaid maar geen Cydia
versie: 3.1.3 en modemfirmware: 05.12.01

Laatst gewijzigd door slb4ever; 03-05-10 om 14:33.
  #119  
Oud 03-05-10, 14:29
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

iTunes maakt GEEN backup van je foto's dus als je die wil backuppen moet je ze eerst manual kopiëren. Als je nu Spirit uitvoerd zijn je foto's iig kwijt.

Cydia ligt er hoogstwaarschijnlijk uit op het moment (door alle wereldwijde drukte), dus later nog eens proberen.
  #120  
Oud 03-05-10, 14:31
Den Giester Den Giester is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Volgens mij kun je gewoon herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit toepassen, het lijkt mij dat je de laatste basebandupdate heeft dus de update/herstel kan nu geen kwaad meer doen.

Maar voor de zekerheid zou ik het risico niet nemen en het volgende topic in de gaten houden:
https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html

In dit topic wordt er gevraagd naar een custom firmware zonder basebandupdate en jailbreak, waarmee je zonder problemen kunt updaten en/of herstellen naar 3.1.3. Nu gaat dit specifiek om een 3GS versie van het firmware, maar als iemand de 3GS IPSW kan maken dan is het zonder twijfel ook mogelijk om deze persoon te vragen naar een 3G IPSW.
Ik heb mijn iPhone al hersteld via iTunes naar 3.1.3. Hij is simlock vrij, dus deed mn KPN simkaartje erin en hij activeerde en werkte meteen.

In principe kan ik nu de Spirit uitvoeren en jailbreaken zonder dat mijn bel mogelijkheid verloren gaat. Lijkt mij?!
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.