//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan de jailbrake niet uitvoere heb 3.1.3 heb spirit op 98/me gezet maar geeft aan dat ik nieuwere versie van itunes moet downloaden? heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 03-05-10, 19:16
frankie1991 frankie1991 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

ik kan de jailbrake niet uitvoere heb 3.1.3 heb spirit op 98/me gezet maar geeft aan dat ik nieuwere versie van itunes moet downloaden? heb 9.03...... versie?
iemand een idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 03-05-10, 19:16
aNausea aNausea is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biagio300 Bekijk bericht
wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??

Druk met je rechtermuisknop op het icoon van Spirit en druk dan op eigenschappen.
Vervolgens ga je naar de tabblad compatibiliteit
Dan druk je een vinkje aan bij DIT PROGRAMMA UITVOEREN IN COMPATIBALITITEITS MODUS VOOR.
Vervolgens selecteer je WINDOWS 98 / Windows ME
  #203  
Oud 03-05-10, 19:28
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Het werkt nog steeds niet hoor...
Ik heb net zelfs via Teamviewer iemand het laten doen, en die krijgt het ook niet voor elkaar.. Ook zonder firewall ect.
  #204  
Oud 03-05-10, 19:37
mlangenberg mlangenberg is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Op dit moment heb ik nog iPhone OS 3.0.1 op mijn iPhone 3G (uit 2008) met jailbreak (redsn0w) staan.
Graag wil ik updaten naar 3.1.3 (of 3.1.2) omdat nieuwere apps dit vereisen.
Klopt het dat ik hiervoor de volgende stappen moet doorlopen?
  1. Updaten met iTunes naar 3.1.3 (wist dit alle cydia apps?)
  2. De Spirit Jailbreak uitvoeren

Zijn er verder nog zaken waar ik aan moet denken?
  #205  
Oud 03-05-10, 19:43
appie87 appie87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Wie kan mij helpen?

Ik heb spirit om compatibiliteitsmode uitgevoerd op windows 98/me

Toen ik mijn iphone 3gs 3.1.3 probeerde te jailbreaken gaf mijn iphone aan: terugzetten mislukt
  #206  
Oud 03-05-10, 19:46
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Topper dat hij er nu eindelijk is! Maar nu! Ik zit nu dus op 312 met me 3 gs! Met jb unthetered! Als ik hem nu backup schone instal 313 doe en dan herstel krijg ik dan weer alles zoals het was lees springboard wheatherboard 5dockrow etc etc???
  #207  
Oud 03-05-10, 19:47
runnerpeter runnerpeter is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 17
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stommerik Bekijk bericht
Hoe doe je dit?
op programma icoon gaan staan in windows met de muis en links klikken en dan eigenschappen en tabje compabiliteit en vinkje bij compabiliteitsmodus en dan afrollen naar windows 95 en dan op toepassen klikken. Daarna programma opstarten, werkte perfect bij mij op windows 7
  #208  
Oud 03-05-10, 19:47
CRXDelSol CRXDelSol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar CRXDelSol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 Bekijk bericht
Topper dat hij er nu eindelijk is! Maar nu! Ik zit nu dus op 312 met me 3 gs! Met jb unthetered! Als ik hem nu backup schone instal 313 doe en dan herstel krijg ik dan weer alles zoals het was lees springboard wheatherboard 5dockrow etc etc???
Gewoon updaten naar 3.1.3. Je gewone apps blijven bewaard, JB apps moet je opnieuw installeren (logisch).
Doe ik nu ook namelijk.
  #209  
Oud 03-05-10, 20:02
dekac dekac is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 97
Standaard

Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat en waar ik altijd blackra1n voor heb gebruikt. Tot, ongeveer 2 weken geleden, ging dit goed maar nu loopt mijn iPhone vast bij het Geohotscherm en begint na 10min opnieuw met de jailbreak. Nu was ik heel blij toen ik zag dat Spirit kwam omdat ik hoopte dat het met Spirit wel zou lukken. Helaas herkent Spirit geen iPhone als hij in recovery of dfu staat en dat is het verst dat ik kan komen met mn telefoon op t moment. Kan iemand mij helpen of heeft iemand eventueel een manier waarop Spirit mijn telefoon wel kan herkennen in DFU of Recovery mode?
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit geupdate naar 3.1.3, ik heb altijd op 3.1.2 gezeten. Ik heb ook mijn shsh gegevens op de saurikserver staan alleen weet ik niet of ik 'make my life easier' voor of na eind februari heb gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik loop nu al twee weken zonder iPhone and it drives me crazy!
__________________
Love my aaaightphone!
  #210  
Oud 03-05-10, 20:07
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekac Bekijk bericht
Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat....
Herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit uitvoeren dan moet ie weer prima werken, je hebt nu 1 of ander loopje bij het opstarten waar je toestel waarschijnlijk niet meer uit kan komen dus herstellen is dan de enige optie
  #211  
Oud 03-05-10, 20:10
oerotter oerotter is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 5
Standaard

???? kan iemand mij aub helpen ???

Ik kan niet eens het programma downloaden!!!!! Ik krijg telkens de melding dat ik niet gemachtigd ben om de bewerking uit te voeren!! Ik heb geprobeerd om de mijn account in te stellen als standaard gebruiker (hij staat nl altijd op administrator). Niets werkt.

AUB help me met de oplossing.. Eindelijk een nieuwe JB kan ik nog niets!!!
  #212  
Oud 03-05-10, 20:10
zout zout is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CRXDelSol Bekijk bericht
Je kan die app toch gewoon in Cydia verwijderen? En dan ff opnieuw met iTunes verbinden? Neem aan dat ie dan weer 3.1.2 ziet, en je kan updaten naar 3.1.3.

(Snap niet dat mensen Cydia blijven gebruiken, vind Rock duizend keer beter, qua snelheid)
Dat weet ik, maar ik weet niet wat iTunes dan doet met apps die 3.1.3 vereisen (heb ze, weet zo niet welke het waren). Dat was ook de reden om de Cydia Firmware 3.1.3 te installeren.
  #213  
Oud 03-05-10, 20:11
medine medine is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

hej jongens, bij mij lukt het nog steeds niet... wie o wie kan ff helpen?
ik krijg de foutmelding error code 1? meer begrijp ik er ook niet van
en hoe zit het met die actvering?
groetjes alvast bedankt
  #214  
Oud 03-05-10, 20:12
ariew ariew is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: oss
Berichten: 8
Standaard

ik heb een iphone is een paar weken vast gelopen
en heb vanalles geprobeerd maar niets helpt heb met blackrain en nu weer met spirit
en nog niets met blackrain blijft ie hangen op dat logo
en spirit ziet hij niet eens
ik weet me geen raad
help
  #215  
Oud 03-05-10, 20:13
pancu007 pancu007 is offline
• iOS 12.3.1
• 12.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar pancu007
Standaard

Ik heb alles alles alles geprobeerd het lukt niet iemand een andere iedee heb een laptop Windows 7 32bit waarom lukt het niet bij mij heb ook op iTunes 9.1.1
(Spirit requires iTunes9 to function. Please install a correct version of iTunes then run Spirit again)
  #216  
Oud 03-05-10, 20:20
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biagio300 Bekijk bericht
wie kan me helpen???
ik heb een ipod touch 3g en krijg error unable to launch dl.
wat moet ik nu doen??
Dit probleem kreeg ik ook. Probleem met DL.EXE. En daarna stond de link erbij naar welke DLL die het probleem gaf. Bij mij was dit een backup programma van Acer. Dus deze gedeinstalleerd, lappie opnieuw opgestart. En heb gejaibraikte 3gs 32gb met fw 3.13.

Misschien dat dit de oplossing voor jou is.
  #217  
Oud 03-05-10, 20:20
dekac dekac is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Herstellen naar 3.1.3 en dan Spirit uitvoeren dan moet ie weer prima werken, je hebt nu 1 of ander loopje bij het opstarten waar je toestel waarschijnlijk niet meer uit kan komen dus herstellen is dan de enige optie
Mijn fout, ik ben vergeten te vermelden dat mijn phone softwarematig unlocked is dus dat ik (helaas) nog niet kan herstellen naar 3.1.3.. Of is daar inmiddels ook een oplossing voor?
  #218  
Oud 03-05-10, 20:21
Thekel Thekel is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ariew Bekijk bericht
ik heb een iphone is een paar weken vast gelopen
en heb vanalles geprobeerd maar niets helpt heb met blackrain en nu weer met spirit
en nog niets met blackrain blijft ie hangen op dat logo
en spirit ziet hij niet eens
ik weet me geen raad
help
Ik heb het zelfde vandaag gekregen na het installeren van spirit. Ik krijg steeds het apple logo en verder komt ie niet.
  #219  
Oud 03-05-10, 20:29
dekac dekac is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 97
Standaard

Door een foutje van de admin is mijn bericht verwijderd dus hierbij nogmaals mij vraag om hulp:

Mensen, I need help!
Ik heb een tethered iPhone waar 3.1.2 op staat en waar ik altijd blackra1n voor heb gebruikt. Tot, ongeveer 2 weken geleden, ging dit goed maar nu loopt mijn iPhone vast bij het Geohotscherm en begint na 10min opnieuw met de jailbreak. Nu was ik heel blij toen ik zag dat Spirit kwam omdat ik hoopte dat het met Spirit wel zou lukken. Helaas herkent Spirit geen iPhone als hij in recovery of dfu staat en dat is het verst dat ik kan komen met mn telefoon op t moment. Kan iemand mij helpen of heeft iemand eventueel een manier waarop Spirit mijn telefoon wel kan herkennen in DFU of Recovery mode?
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit geupdate naar 3.1.3, ik heb altijd op 3.1.2 gezeten. Ik heb ook mijn shsh gegevens op de saurikserver staan alleen weet ik niet of ik 'make my life easier' voor of na eind februari heb gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik loop nu al twee weken zonder iPhone and it drives me crazy!
Iphone 3Gs
FW: 3.1.2
Jailbreak: blackra1n
Unlock: blacksnow
  #220  
Oud 03-05-10, 20:34
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m3688 Bekijk bericht
Hey mensen,

Als ik spirit download( via link of rechtstreeks van de site) krijg ik een melding dat het een "trojan" is..

Krijg deze melding:

[SIZE=1][SIZE=1]McAfee heeft automatisch een Trojaans paard geblokkeerd en verwijderd.
Informatie over deze Trojaans paard
Opgespoord: Artemis!6827DC549C4D (Trojaans paard), Artemis!6827DC549C4D (Trojaans paard)
Locatie: C:\Users\...\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\4PZ73ILD\Spirit[1].exe
Trojaanse paarden lijken legitieme programma's, maar deze programma's kunnen waardevolle bestanden beschadigen, de werking van uw computer onderbreken en toegang tot uw computer verlenen aan onbevoegde personen.
[/SIZE]
[/SIZE]
Ik zie dat hier al wel genoeg mensen zijn de het werkend hebben.

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Alvast bedankt!
De gemakkelijkste oplossing lijkt me om gewoon je McAfee software tijdelijk te disablen.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.