//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, die ben je kwijt....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 04-05-10, 10:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ja, die ben je kwijt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 04-05-10, 10:30
akane akane is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Probleem is gevonden en opgelost!! De oorzaak is dat itunes niet op de standaard directory geinstalleerd is op mijn computers. dus als oplossing moet je spirit op de root directory van Itunes plaatsen en dan draaien!! dan werkt het wel!!! In mijn geval dan
  #403  
Oud 04-05-10, 11:01
karaat karaat is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

In Cydia kan ik bijna geen sources toevoegen, SinFulliPhonerepo niet, BeYouriPhone niet, kunne jullie me helpen ?? Alvast Bedankt!
  #404  
Oud 04-05-10, 11:04
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

eindelijk, na maanden wachten weer een jb....supersimpel, echt 1 minuut en klaar!!!
jammer van die filmrol, maar met een reservekopie heb je ze zo weer terug
  #405  
Oud 04-05-10, 11:20
Erikje128 Erikje128 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Bij mij is het gelukt! Alleen nu blijft Cydia steeds vastlopen en ik kom niet in het mapje changes. Er is ergens een update voor, maar ik kan het niet installeren, want ik kom niet in het mapje.
Toch geweldig dat er eindelijk een jailbreak is!
  #406  
Oud 04-05-10, 11:31
loek2009's schermafbeelding
loek2009 loek2009 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Ik heb gelezen dat 't je niet gelukt is. Met 'goed lezen' bedoel ik niet dat jij niet goed leest maar als je stap voor stap de juiste handleiding doorneemt het wel zal lukken... Succes.
geloof me, ik heb het geprobeerd, BEHALVE dit lokaal te doen met tinyshsh, dat ga ik dus nog proberen als ze terug is... (10 dagen nog)

bedankt voor de hulp ik ga er alsnog mee aan de slag, maar voelt wel als laatste mogelijkheid (totdat er een jb + unlock is)
__________________
Vriendin:Iphone 3Gs SW Unlocked
  #407  
Oud 04-05-10, 11:39
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Nieuwe update Spirit. Moet ik dan eerst restore en dan opnieuw Spirit installeren ?
  #408  
Oud 04-05-10, 11:41
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

denk ik wel ja dani100000003
  #409  
Oud 04-05-10, 11:43
rentinck rentinck is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Zelfde probleem. Foto's weg en synchroniseren werkt niet (nacht aan itunes gehangen en blijft maar doorlopen)
  #410  
Oud 04-05-10, 12:09
Mr. Pink 720 Mr. Pink 720 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Riemst
Berichten: 23
Standaard

Heerlijk,
gister 1 keer gecrash,
even opnieuw begonne,

en nu alle mogelijkheden ontdekken van JB
het is nl de 1e keer dat ik dit doe,
maar echt hoe eazy is het en hoe fijn,
geen beperkingen

Thnx
  #411  
Oud 04-05-10, 12:16
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rentinck Bekijk bericht
Zelfde probleem. Foto's weg en synchroniseren werkt niet (nacht aan itunes gehangen en blijft maar doorlopen)
Met de nieuwste versie van Spirit moet het filmrol probleem opgelost zijn. Zie de blog.
  #412  
Oud 04-05-10, 12:25
Cheacker Cheacker is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Door een (oudere) reservekopie terug te zetten, krijg je ook jouw foto's terug. Mocht dit het geval zijn natuurlijk.
  #413  
Oud 04-05-10, 12:42
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Een vraag waar nog geen antwoord op gegeven is. Ter verduidelijking: het gaat NIET over mijn iphone, maar die van een vriend.

De iphone komt gesimlocked uit het buitenland. Hij zit op 3.12 en baseband 05.11.07. Hij is geactiveerd en gejailbreaked met Blackrain en ge-unlocked met Blacksnow. Het gaat om een toestel met nieuwe iboot, dus de jailbreak is tethered.

Nu zou die gast natuurlijk liever een untethered jailbreak hebben. Hij heeft de SHSH gegevens van de 3.12 niet, dus er terug een (verse, niet-gejailbreakte) firmware 3.12 op zetten gaat niet. Hij heeft ook geen simkaartje om de iphone te activeren.

Bestaat er voor hem een mogelijkheid om toch Spirit te gebruiken?

De enige mogelijkheid die ik zie, is dat hij er een een customfirmware 3.12 of 3.13 met enkel een activatie ingebakken (géén jailbreak ingebakken) op zet. Bestaat dit?
Zo heeft hij een verse firmware, waarmee Spirit te gebruiken is.
Zou dit mogelijk zijn?
  #414  
Oud 04-05-10, 12:49
zwijn zwijn is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 34
Standaard

JB is perfect gelukt op mijn iPhone 3GS, eerst hersteld naar 3.1.3, en daarna spirit gedraaid, peace of cake
Ander probleem heb ik wel: Ik krijg een foutmelding als ik winterboard wil installeren in cydia. Zie ik wat over het hoofd, of lukt het jullie ook niet?
  #415  
Oud 04-05-10, 13:00
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Hier geen problemen met winterboard, waar bestaat de foutmelding uit? Ik weet wel dat diverse repo`s overbelast zijn waardoor het lastig is om iets te installeren, gisteravond lag modime repo eruit, het was onmogelijk om te installeren via deze repo. Vandaag zijn er moeilijkheden met bigboss repo.

Ik hoop dat dit het probleem is, dan kan je het later nog eens proberen.
  #416  
Oud 04-05-10, 13:07
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Een vraag waar nog geen antwoord op gegeven is. Ter verduidelijking: het gaat NIET over mijn iphone, maar die van een vriend.

De iphone komt gesimlocked uit het buitenland. Hij zit op 3.12 en baseband 05.11.07. Hij is geactiveerd en gejailbreaked met Blackrain en ge-unlocked met Blacksnow. Het gaat om een toestel met nieuwe iboot, dus de jailbreak is tethered.

Nu zou die gast natuurlijk liever een untethered jailbreak hebben. Hij heeft de SHSH gegevens van de 3.12 niet, dus er terug een (verse, niet-gejailbreakte) firmware 3.12 op zetten gaat niet. Hij heeft ook geen simkaartje om de iphone te activeren.

Bestaat er voor hem een mogelijkheid om toch Spirit te gebruiken?

De enige mogelijkheid die ik zie, is dat hij er een een customfirmware 3.12 of 3.13 met enkel een activatie ingebakken (géén jailbreak ingebakken) op zet. Bestaat dit?
Zo heeft hij een verse firmware, waarmee Spirit te gebruiken is.
Zou dit mogelijk zijn?

nee hij kan niet over naar Spirit.

is het ook een 3GS?
  #417  
Oud 04-05-10, 13:14
indobesar's schermafbeelding
indobesar indobesar is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Van de week iPhone 3G teruggekregen vanwege garantiebehandeling. Echter dus met nieuwste FW.
Na wat lezen op het forum en andere sites, kwam spirit JB nar voren. Dat gaan we dus gewoon proberen.

Tools
Mac OS X 10.6.3
Iphone 3G 3.1.3
Spirit JB

iPhone aangesloten en gaan. Werkt prima. Vooralsnog geen problemen. Heb alleen het idee dat Push nog niet(niet meer) werkt...
  #418  
Oud 04-05-10, 13:27
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone
Een vraag waar nog geen antwoord op gegeven is. Ter verduidelijking: het gaat NIET over mijn iphone, maar die van een vriend.

De iphone komt gesimlocked uit het buitenland. Hij zit op 3.12 en baseband 05.11.07. Hij is geactiveerd en gejailbreaked met Blackrain en ge-unlocked met Blacksnow. Het gaat om een toestel met nieuwe iboot, dus de jailbreak is tethered.

Nu zou die gast natuurlijk liever een untethered jailbreak hebben. Hij heeft de SHSH gegevens van de 3.12 niet, dus er terug een (verse, niet-gejailbreakte) firmware 3.12 op zetten gaat niet. Hij heeft ook geen simkaartje om de iphone te activeren.

Bestaat er voor hem een mogelijkheid om toch Spirit te gebruiken?

De enige mogelijkheid die ik zie, is dat hij er een een customfirmware 3.12 of 3.13 met enkel een activatie ingebakken (géén jailbreak ingebakken) op zet. Bestaat dit?
Zo heeft hij een verse firmware, waarmee Spirit te gebruiken is.
Zou dit mogelijk zijn?




nee hij kan niet over naar Spirit.

is het ook een 3GS?
Ja, het is ook een 3GS.

Bestaat er geen custom firmware met enkel activatie of zou het zelfs daarmee niet lukken?
  #419  
Oud 04-05-10, 14:02
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Gister mijn iphone 3GS (later model), eerder gejailbreakt met blackrain (3.1.2), gejailbreakt met Spirit.

Eerst reservekopie gemaakt, daarna hersteld gelijk naar 3.1.3, daarna reservekopie terug gezet, gejailbreakt en i.v.m. foto/ filmrol weer reservekopie terug gezet.

Na het installeren van een officiele Appstore game (en meerdere andere cydia/ apple apps voorafgaand) was ie ineens heel erg traag en wou die bijna niets meer doen.
Weer opnieuw hersteld, hele verhaal weer overnieuw en draait nou erg goed.

Had ook de c0000005 error, ff in win 98 mode gedraait en werkte daarna vlekkeloos. Net zo makkelijk en zelfs nog sneller dan blackrain.

Thnx 2 iPhone Dev Team e.a.
  #420  
Oud 04-05-10, 14:08
dahar dahar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 33
Standaard

Jailbraik gelukt op een 3gs met FW 3.1.3, bij mij bleven de fotos wel op mijn iphone staan. Ik had ze al gekopieeerd maar ze stonden nog gewoon op mijn iphone.
Push berichten werken bij mij gewoon, ik krijg pushberichten van ipc.
alleen wat bij mij niet lukt is het installeren van gedownloade software.
Ik krijg een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden.
backgrounder is trouwens een cool programmatje.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.